Problem ze wspomaganiem kierownicy

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Anony Mous

#61 Post autor: Anony Mous »

Z tego co się orientuje Delphi było montowane na przemian z TRW I. Potem już tylko TRW II. Jeżeli nikt u ciebie nie wymieniał całego wspomagania to masz TRW II na 99%

enrix

#62 Post autor: enrix »

wspomagania nikt inny nie wymienial, alternator jest po pelnym serwisie, robionym 3 miesiace temu, zuzyte elementy byly wymieniane, wiec mysle ze nie, aczkolwiek dobrze byloby sprawdzic ladowniae :) musze mamie powiedziec zeby zmierzyla miernikiem ;) chyba ogarnie.... dzieki Panowie za wszystko, pozdrawiam i powodzenia.

Awatar użytkownika
marwisn
Mieszkaniec
Posty: 398
Rejestracja: 21 maja 2010, 21:08
Lokalizacja: Poznań
Model:

#63 Post autor: marwisn »

Ja wymieniałem ten płyn ze trzy razy. Za każdym razem układ był uruchamiany i reszta starego płynu mieszała się z nowym. Litr raczej nie starczy.

Jak zdemontujesz pompę to z układu wypłynie grawitacyjnie.

Napisz jak się skończy ta twoja przygoda.

Awatar użytkownika
marwisn
Mieszkaniec
Posty: 398
Rejestracja: 21 maja 2010, 21:08
Lokalizacja: Poznań
Model:

#64 Post autor: marwisn »

No i wspomaganie znowu zastrajkowało :cry: .

Z braku innych opcji zakupiłem pompę (regenerowana we włoszech - firma tecnosir).

Koszt 1000 pln :? . Droga imprezka, mam nadzieję, że to zakończy te nierówną walkę :P .

Jan19

#65 Post autor: Jan19 »

Witam. Mam pewien problem z moja nową Zośką ,a więc przy lekkim skręcie wspomaganie zaczyna buczeć i zwiększają się obroty silnika, kiedy wyprostuje kierownice wszystko wraca do normy. Czy ma ktoś jakiś pomysł dlaczego tak się dzieję?
Z góry dzięki za pomoc.

darkp1

#66 Post autor: darkp1 »

Z tego co wiem to tak ma być, ale jak buczy to mogą być łożyska pompy do wymiany...

kicaj

#67 Post autor: kicaj »

tam jest wspomaganie elektryczne czy elektrohydrauliczne?
obroty - tak ma byc,
jesli buczy, to trzeba sprawdzic poziom oleju we wspomaganiu, moze zawory,

Jan19

#68 Post autor: Jan19 »

Wspomaganie mam elektryczne. Poziom oleju mam mały więc spróbuje dolać i sprawdze efekty.

jacek76
Mieszkaniec
Posty: 234
Rejestracja: 04 paź 2009, 15:17
Lokalizacja: Pruszków
Model:

#69 Post autor: jacek76 »

U mnie podczas skrętu nic nie buczy i nie zauważyłem żeby się podnosiły obroty.
Więc nie jestem tak do końca przekonany , że tak ma być...

firek
Zafiromaniak
Posty: 1143
Rejestracja: 01 maja 2009, 12:23
Imię: Mirek
Lokalizacja: Lublin
Auto: Opel Zafira A 1,8 Elegance
Model: ZA
Oznaczenie silnika: X18XE1
Gender:

#70 Post autor: firek »

Moja tez buczała wiec łozyska sie wymieniły i juz nie buczy ;)

Przemcior

#71 Post autor: Przemcior »

Witam..
Mam pytanie...czy przy regeneracji pompy wspomagania, trzeba wgrać jakiś kod serwisowy ? ? :-o
Dzwoniłem do mechanika powiedział ze musi zdemontować pompę oddać do regeneracji z powrotem założyć i zakodować,,o co tu chodzi?
pozdrawiam i czekam na jakieś wieści..
pozdro.. :piwo:

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#72 Post autor: Harry200 »

W ZA robiłem parę takich pomp i z tego co wiem to nic nie trzeba kodować,pompa bezpośrednio oprócz zasilania nie ma powiązania z elektroniką samochodu.Może w ZB jak ma sterowanie po CAN ale tego nie wiem..

Przemcior

#73 Post autor: Przemcior »

no nie, to Zafirka A <1999-2000>, więc pewnie jakiś wałek ;)
w sumie sam nie wiem co się stało z nia..czy faktycznie poszła pompa...
zanikło wspomaganie przy skręcie w prawo na parkingu więc prędkość nie była wielka..
w sumie jak odpalam i wyłaczam auto, to pompę słychać....może tutaj ktoś mi lepiej doradzi co mam tak naprawdę zrobić? :-o

Awatar użytkownika
marwisn
Mieszkaniec
Posty: 398
Rejestracja: 21 maja 2010, 21:08
Lokalizacja: Poznań
Model:

#74 Post autor: marwisn »

U mnie też tak było. Na początku zanikało raz po raz. Potem nie było przy odpalaniu. W końcu padło dokumentnie - umarła pompa.

Zamówiłem regenerowaną, na chwile obecną wspomaganie jest, ale zaczęła buczeć. Ma dwa lata gwarancji więc jak zdechnie to ją odeślę.

Ja mam TRW1. Mam namiar na kolesia, który montuje TRW2 do układu TRW1. Cena 400 pln (wyjście awaryjne w razie w... :D ).

Przemcior

#75 Post autor: Przemcior »

to jak możesz ,poproszę namiar na tego mechanika...może on coś zaradzi... :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”