witam czy jakieś fotki tego jak dorobic ?dziękiTomas_LBN pisze:Jurek36,
tu gdzie jestem w serwisach Panowie jednoznacznie orzekli, że i owszem kostkę sprzedadzą ale z całym zmieniaczem za jakieś 1500 netto
kostkę dorobisz sobie w 15 minut z dowolnego klocka tworzywa sztucznego,
przy składaniu mocno nasmaruj
jeśli jest coś niejasnego - pytaj
Pozdrawiam
Tomek
Lewarek zmiany biegów ZAFIRA A
Moderator: Sebu$
- guma75
- Bywalec
- Posty: 146
- Rejestracja: 08 cze 2010, 13:49
- Imię: Waldek
- Lokalizacja: Hannover
- Auto: Opel Zafira B 1,9CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Witam. Czytam i widze że więncej osób ma problemy z tą gałką biegów. Pisałem już kiedys w temacie że słychac bzyczenie z drazka biegów. Wiec zapytam jeszce raz : Nadmieniam ze u mnie wsteczny jest do przodu i niema tego plastiku pod kulką. Bzyczenie jest przez luz między kulką a wsadem. Wcześniej nie było nic słychać gdyż na kulce musiał byc jakiś smar . Nadmieniam że biegi wchodzą bez problemu , tylko te bzyczenie . Bzyczenie słychać dosyć często i jest to bardzo denerwujące a przestaje gdy tylko dotkne drążka biegów. Może wystarczy to tylko nasmarować , tylko czym czy idzie taki smar kupić ?
Przesyłam zdjęcie co widać biało różowy smar.Dziekuję z góry za pomoc
Uploaded with ImageShack.us
Dzięki Dziadek13 a gdzie ten smar kupie i ile kosztuje?
Przesyłam zdjęcie co widać biało różowy smar.Dziekuję z góry za pomoc
Uploaded with ImageShack.us
Dzięki Dziadek13 a gdzie ten smar kupie i ile kosztuje?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 18:03 przez guma75, łącznie zmieniany 1 raz.
GUMA75
- guma75
- Bywalec
- Posty: 146
- Rejestracja: 08 cze 2010, 13:49
- Imię: Waldek
- Lokalizacja: Hannover
- Auto: Opel Zafira B 1,9CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Dzięki Dziadek13 Kupiłem w sergrosie ten smar , chociaż smar koazał się rzadszy i skapywał troszke z pod plastiku , ale najważniejsze że przestało bzyczeć
GUMA75
- Samer
- Bywalec
- Posty: 139
- Rejestracja: 09 maja 2009, 20:13
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: 1.8 140 KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
Witam
Praktycznie odkąd tylko pamiętam był mały problem z wciśnięciem I biegu który wchodził dość opornie. Nie przeszkadzało mi to wiec nie panikowałem.
Ale od tygodnia problem się znacznie nasilił. Żeby wcisnąć "jedynkę" muszę najpierw wcisnąć na 2gi bieg, następnie 1 ale niejednokrotnie jedynkę trzeba wcisnąć na 2 razy (delikatnie cofając gałkę). Jednocześnie gałka biegów jest nie odbija do pozycji "luz". Tzn. Jak mam wciśnięty któryś z biegów 1,2,5,wsteczny prawidłowo odchodzi w lewo lub prawo natomiast jeżeli chodzi o powrót na luz to już muszę jej pomóc.
Możecie podpowiedzieć w czym jest problem. Czy może kończyć się sprzęgło czy raczej wystarczy psiknąć tu i tam smarem. Podniosłem mieszek i nasmarowałem wazeliną mechanizm (tylko kulkę) ale nie pomogło
Pozdrawiam
Praktycznie odkąd tylko pamiętam był mały problem z wciśnięciem I biegu który wchodził dość opornie. Nie przeszkadzało mi to wiec nie panikowałem.
Ale od tygodnia problem się znacznie nasilił. Żeby wcisnąć "jedynkę" muszę najpierw wcisnąć na 2gi bieg, następnie 1 ale niejednokrotnie jedynkę trzeba wcisnąć na 2 razy (delikatnie cofając gałkę). Jednocześnie gałka biegów jest nie odbija do pozycji "luz". Tzn. Jak mam wciśnięty któryś z biegów 1,2,5,wsteczny prawidłowo odchodzi w lewo lub prawo natomiast jeżeli chodzi o powrót na luz to już muszę jej pomóc.
Możecie podpowiedzieć w czym jest problem. Czy może kończyć się sprzęgło czy raczej wystarczy psiknąć tu i tam smarem. Podniosłem mieszek i nasmarowałem wazeliną mechanizm (tylko kulkę) ale nie pomogło
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2011, 10:59 przez Samer, łącznie zmieniany 1 raz.
- Samer
- Bywalec
- Posty: 139
- Rejestracja: 09 maja 2009, 20:13
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: 1.8 140 KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
Przymierzam się do zakupu zestawu naprawczego do lewarka. Aktualnie trzy osoby oferują takie zestawy.
Czy możecie doradzić jaki kupić? Czy oszczędzić i kupić tańszy ewentualnie czy jest sens wydawać 90 zł na lepszy. Poniżej trwające aukcje.
http://allegro.pl/tulejka-zestaw-napraw ... 45028.html - 64 zł
http://allegro.pl/lewarek-zestaw-napraw ... 56725.html - 85 zł
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-lewa ... 08561.html - 90 zł
Pozdrawiam
Czy możecie doradzić jaki kupić? Czy oszczędzić i kupić tańszy ewentualnie czy jest sens wydawać 90 zł na lepszy. Poniżej trwające aukcje.
http://allegro.pl/tulejka-zestaw-napraw ... 45028.html - 64 zł
http://allegro.pl/lewarek-zestaw-napraw ... 56725.html - 85 zł
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-lewa ... 08561.html - 90 zł
Pozdrawiam
-
- Mieszkaniec
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 mar 2011, 20:43
- Lokalizacja: Kraków
- Model:
Jestem na tym forum na razie nowy,posiadam zośkę w oleju napędowym z 2000r i mam problem taki a mianowicie niedawno wymieniłem mechanizm zmiany biegów na używany ale w lepszym stanie i ciężko mi wchodzi pierwszy bieg,czy jest to wina że nie wymieniłem również linek czy jest to kwestia regulacji jeżeli tak prosze powiedzieć gdzie mozna wyregulować .Proszę o pomoc.