[B] - norbert_p - 1.9 CDTi, 120 KM, Enjoy, 2007 rok

Moderatorzy: Tunio999, Tazz

Wiadomość
Autor
norbert_p

[B] - norbert_p - 1.9 CDTi, 120 KM, Enjoy, 2007 rok

#1 Post autor: norbert_p »

Witam. Przedstawiam swoją Zafirkę:

Silnik: 1.9 CDTI (120KM). Rok produkcji: 2007, rok modelowy: 2008. Wersja Enjoy.
Na wyposażeniu ma m. in.:
- 6 airbagów,
- tempomat,
- CD 70 Navi kolor,
- ESP i TC,
- oryginalnie przyciemniane tylnie boczne oraz tylną szybę,
- podłokietnik (wiem, że nie wszystkie taki mają),
- 4 elektryczne szybki,
- klimatronik,
- abs,
- czujnik deszczu,
- światła AUTO,
- srebrne relingi,
- światełko oświetlające konsolę (montowane oryginalnie w lusterku wewnętrznym) :)

W najbliższych planach:
- montaż czujników cofania firmy Valeo.

W planach bardziej odległych:
- wycinka DPF-a jeśli będzie wariował. Póki co działa OK.

Poniżej fotki (jeszcze na oponach zimowych):

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 21:21 przez norbert_p, łącznie zmieniany 2 razy.

kandi

#2 Post autor: kandi »

Piękna zośka ;) miliona kilometrów.

Anony Mous

#3 Post autor: Anony Mous »

No nie, pisłeś że taka jak moja a Ty masz srebrne relingi i 4 szybki sterowane elektr. :oops:

Pikna sztuka, jaki miała przelot ?

Niech się dobrze prowadzi i pięknie odpłaca za dobre traktowanie ;)
I do zobaczenia ... na drodze :driver: albo na :piwo: :lol:

norbert_p

#4 Post autor: norbert_p »

cruyf pisze:Pikna sztuka, jaki miała przelot ?
Przy zakupie: 151 tyś. km.

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2370
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#5 Post autor: Lorry »

No ładna srebrna ZB, oby się sprawowała ;) :drive:

Anony Mous

#6 Post autor: Anony Mous »

piekna....jak każda srebna :) ....gratulacje....
norbert_p pisze:
W najbliższych planach:
- montaż czujników cofania firmy Valeo.
pamiętaj o fotorelacji :)

[ Dodano: Pon Mar 14, 2011 21:15 ]
norbert_p pisze:
- podłokietnik (wiem, że nie wszystkie taki mają),
od 2007 wszystkie

norbert_p

#7 Post autor: norbert_p »

kaliope pisze:pamiętaj o fotorelacji
Możesz być pewny, że taka będzie jeśli przełamię strach przed wierceniem dziurek... :lol:

DaRek7

#8 Post autor: DaRek7 »

No, bardzo ładna ;) ale jak rok modelowy 2008 to nie powinna miec już nowych lamp :?:

norbert_p

#9 Post autor: norbert_p »

Moje auto jest z listopada 2007 i z tego co wiem to lampy były zmieniane w 2008 roku.

Anony Mous

#10 Post autor: Anony Mous »

Ładna Zośka, miliona kilometrów spędzonych z autkiem niech Ci służy. Mała rada zdejmij zapaszek z kratki bo jak Ci się wyleje to lakier poschodzi a to paskudnie wygląda, sam tak miałem i potem dodatkowy koszt malowania ramki. pozdr.

Andrzej2503
Zafiromaniak
Posty: 678
Rejestracja: 05 sty 2010, 22:59
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. [FG]
Auto: Zafiry
Model: wszystkie
Oznaczenie silnika: różne
Gender:

#11 Post autor: Andrzej2503 »

no calkiem ładną :piwo: chyba ją już gdzieś widziałem :lol:
sklepik z Zafirami B i C

norbert_p

#12 Post autor: norbert_p »

Z pewną przykrością piszę, że w dniu 14 grudnia przesiadam się z Zosi na Grand Scenica, rocznik 2011, silnik 1.4 TCe. Naprawdę fajnie jeździło się Zośką, ale wraz z żonka stwierdziłem, że diesel przerasta nas we wszystkim... Padł rozrusznik, pedał sprzęgła (wina mechanika, który przyszczypnął wąż od niego i po kilkudziesięciu km wąż pękł). Wymieniałem również EGR, ponownie olej z filtrami... Wydałem 820zł na to, że mechanik stwierdził, że dwumasa jest NA RAZIE OK. Na ile... Pół roku... miesiąc...
Doszliśmy do wniosku, że lepiej miec nowe auto, nawet francuza (miałem z nimi wiele wspólnego - laguna I, II, megane II) niż auto z przelotem ponad 150 tyś km... Chyba ma rację. Co nowe to nowe. Ja jeżdżę, ja zepsuję, narzekam na siebie. Poza tym: nigdy więcej jakiegokolwiek diesla. Nigdy, nawet nowego. Wolę benzynę. Więcej pali, ale jest bardziej przewidywalna co widać na każdym forum. 80% postów dotyczy diesli... Być może kiedyś kupię jakąś Zafirę III z silnikiem benzynowym (z turbo), ale to dość odległa przyszłość.
Dziękuję wszystkim, którzy w większym lub mniejszym stopniu pomogli mi przy Zafirce B. Pełen szacunek oraz :piwo:
Radek, pomimo zmiany marki kiedyś melduję się u Ciebie na kawce :D a jakże. Oczywiście zapraszam nadal na swojego chomika po wiedzę w pigułce na temat Zafiry B.
Pozdrawiam całe ZKP, Norbert.

Jeśli ktoś szuka Zośki, zadbanej to niech jedzie do Rzeszotar k/Legnicy. Przelot 165 tyś km. Wymieniony rozrząd z filtrami (faktura), wymieniony EGR (widać gołym okiem), wymieniony rozrusznik (paragon), nowe opony letnie continentale (z roku 2011) na strukturach od Andrzeja z Gorzowa (szacunek i :piwo: ). Kampanie na CIM (można sprawdzić w GM), wymieniona chłodnica wody w ramach akcji GM (potwierdzone w książce serwisowej - oryginalnej, nie z allegro za 100zł!). Autentyczny, potwierdzony przebieg (potwierdzenie z niemieckiej firmy na maila). Zapomniałem o wymienionym tłumiku (końcowym) na oryginalny GM oraz o usunięciu dpfa i chipie na 160km.
W zawieszeniu nie robiłem NIC. Nic nie stuka i nic nie puka. Wsio jest ok. Może wycieraczki są do wymiany (wszystkie trzy). Ostatnio dokupiłem bdb wycieraczki petex gumowe na podłogę (4 sztuki).

Anony Mous

#13 Post autor: Anony Mous »

no ładnie....szkoda.....no coż.....trafił Ci się nie za dobry egzemplarz...
ale altka nie robiłeś :)

Szanuje decyzję....choć nie szkoda Ci kasy którą w nią wsadziłeś? Może teraz będzie hulać.....

zbyszekm80

#14 Post autor: zbyszekm80 »

w jakiej cenie wystawiasz auto?

kubik_CDTi

#15 Post autor: kubik_CDTi »

norbert_p pisze:Z pewną przykrością piszę, że w dniu 14 grudnia przesiadam się z Zosi na Grand Scenica, rocznik 2011, silnik 1.4 TCe. Naprawdę fajnie jeździło się Zośką, ale wraz z żonka stwierdziłem, że diesel przerasta nas we wszystkim... Padł rozrusznik, pedał sprzęgła (wina mechanika, który przyszczypnął wąż od niego i po kilkudziesięciu km wąż pękł). Wymieniałem również EGR, ponownie olej z filtrami... Wydałem 820zł na to, że mechanik stwierdził, że dwumasa jest NA RAZIE OK. Na ile... Pół roku... miesiąc...
Doszliśmy do wniosku, że lepiej miec nowe auto, nawet francuza (miałem z nimi wiele wspólnego - laguna I, II, megane II) niż auto z przelotem ponad 150 tyś km... Chyba ma rację. Co nowe to nowe. Ja jeżdżę, ja zepsuję, narzekam na siebie. Poza tym: nigdy więcej jakiegokolwiek diesla. Nigdy, nawet nowego. Wolę benzynę. Więcej pali, ale jest bardziej przewidywalna co widać na każdym forum. 80% postów dotyczy diesli... Być może kiedyś kupię jakąś Zafirę III z silnikiem benzynowym (z turbo), ale to dość odległa przyszłość.
Dziękuję wszystkim, którzy w większym lub mniejszym stopniu pomogli mi przy Zafirce B. Pełen szacunek oraz :piwo:
Radek, pomimo zmiany marki kiedyś melduję się u Ciebie na kawce :D a jakże. Oczywiście zapraszam nadal na swojego chomika po wiedzę w pigułce na temat Zafiry B.
Pozdrawiam całe ZKP, Norbert.

Jeśli ktoś szuka Zośki, zadbanej to niech jedzie do Rzeszotar k/Legnicy. Przelot 165 tyś km. Wymieniony rozrząd z filtrami (faktura), wymieniony EGR (widać gołym okiem), wymieniony rozrusznik (paragon), nowe opony letnie continentale (z roku 2011) na strukturach od Andrzeja z Gorzowa (szacunek i :piwo: ). Kampanie na CIM (można sprawdzić w GM), wymieniona chłodnica wody w ramach akcji GM (potwierdzone w książce serwisowej - oryginalnej, nie z allegro za 100zł!). Autentyczny, potwierdzony przebieg (potwierdzenie z niemieckiej firmy na maila). Zapomniałem o wymienionym tłumiku (końcowym) na oryginalny GM oraz o usunięciu dpfa i chipie na 160km.
W zawieszeniu nie robiłem NIC. Nic nie stuka i nic nie puka. Wsio jest ok. Może wycieraczki są do wymiany (wszystkie trzy). Ostatnio dokupiłem bdb wycieraczki petex gumowe na podłogę (4 sztuki).
Ty chyba nie masz na imię Norbert,a Mikołaj :lol:
Zainwestować tyle w samochód i go sprzedać...
Też przychylam się do opcji,że trafiłeś wtopę niestety.

Zablokowany

Wróć do „Zafira B”