Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeśli "tylko" dwa, to mniejszy wydatek mnie czeka, bo chyba trza wstawić.
Dwa razy wjechano mi w kuper gdy jeszcze Omcią jeździłem i usłyszałem tylko puknięcie, głowa cała. Wiadomo, aktywne zagłówki...
vojti pisze:W Omci aktywny zagłówek poznałem po tym, że mogłem go odgiąć do przodu. W Zosi sztywny jest.
Jeśli auto jest wyposażone w aktywne zagłówki to są one zawsze opisane ACTIVE, ACTIV na jakiejś jego części, jakiś plastik mocujący albo wszywka, trzeba dokładnie obejrzec.Często wyposażone są tylko przednie fotele. Zasadniczo jest tak z każdym elementem bezpieczeństwa, zawsze wszystko jest opisane niezależnie od marki w miarę widocznym miejscu... (poduszki powietrzne, kurtyny, poduszki boczne itd...) Chyba jest na to nawet jakiś unijny przepis, norma
U mnie jest:
AY3 ZAGŁÓWEK, PRZEDNI, TKANINA, PEŁNY
Czyli nie mam aktywnych zagłówków.
Po przeczytaniu postów powyżej mam wątpliwości, czy wystarczy wymiana samych zagłówków, bo napisana jest sugestia o prowadnicach zagłówków. Jak to jest w takim razie z wymianą?