Błąd P2279 - nieszczelność w układzie dolotowym
- diabolog
- Przeglądacz
- Posty: 87
- Rejestracja: 29 mar 2010, 13:23
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Szczytno
- Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI Cosmo Panorama
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Witam ponownie
P2279-11
1. Turbina -zrobiona
2. Zawór EGR podstawiny (nowy) - nie pomogło
3. Przepływka podstawiona (z drugiego) - nie pomogło
4. Intercooler sprawdzony ciśnieniowo razem z przewodami dolotowymi - szczelny
wyszła nieszczelność pod ciśnieniem na klapach, szczególnie trzeciej (do niej chyba podpięte jest sterowanie ?) Nie wiem czy regenerować, czy nową na alledrogo 840 zł
może jakieś drobne sugestie?????
P2279-11
1. Turbina -zrobiona
2. Zawór EGR podstawiny (nowy) - nie pomogło
3. Przepływka podstawiona (z drugiego) - nie pomogło
4. Intercooler sprawdzony ciśnieniowo razem z przewodami dolotowymi - szczelny
wyszła nieszczelność pod ciśnieniem na klapach, szczególnie trzeciej (do niej chyba podpięte jest sterowanie ?) Nie wiem czy regenerować, czy nową na alledrogo 840 zł
może jakieś drobne sugestie?????
Zastawa 1100p 55KM; Daewoo lanos 1,5 16V 100KM; ZB 1,9 CDTi 150KM; a co potem ????
witam ponownie, dzisiaj jak jechałem na kopmputer, wyłapałem podwyższone spalanie na biegu jałowym, no i sukces udało mi się wypalić dpf-a, lampka od świec zgasła, podpieliśmy kompa, nasycenie 18% i rzeczywiście był jakiś błąd przepływu spalin, ale zresetowano wszystkie błędy i dalej w drogę, po 5km znowu się zapaliła lampka kontrolna silnika, poza tym beznadziejnie się zbiera, ciężko ruszyć, dopiero przy 3000 obr. dmuchnie czarnym dymem i dostaje kopa, pod domem sprawdziłem błędy i były dwa:
ECM-227911
124.1-143073
pomożecie i tym razem?, jestem z Radomia, może ktoś mógłby polecić kogoś kompetentnego w okolicy, kto rozwiązałby mój problem?
ECM-227911
124.1-143073
pomożecie i tym razem?, jestem z Radomia, może ktoś mógłby polecić kogoś kompetentnego w okolicy, kto rozwiązałby mój problem?
kolega najprawdopodbniej egr ...typowe objawy...i typowy błąd. Wyczyść lub kup nowy i po kłopocie.prymus pisze:witam ponownie, dzisiaj jak jechałem na kopmputer, wyłapałem podwyższone spalanie na biegu jałowym, no i sukces udało mi się wypalić dpf-a, lampka od świec zgasła, podpieliśmy kompa, nasycenie 18% i rzeczywiście był jakiś błąd przepływu spalin, ale zresetowano wszystkie błędy i dalej w drogę, po 5km znowu się zapaliła lampka kontrolna silnika, poza tym beznadziejnie się zbiera, ciężko ruszyć, dopiero przy 3000 obr. dmuchnie czarnym dymem i dostaje kopa, pod domem sprawdziłem błędy i były dwa:
ECM-227911
124.1-143073
pomożecie i tym razem?, jestem z Radomia, może ktoś mógłby polecić kogoś kompetentnego w okolicy, kto rozwiązałby mój problem?
tu masz czyszczenie:
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=1308
Ostatnio zmieniony 22 mar 2011, 15:18 przez Anony Mous, łącznie zmieniany 1 raz.
Twój problem nie nadaje się już do tego tematu,bo robi się bałagan.Błąd P2279 to nieszczelność w układzie dolotu.Sprawdź przewód gumowy od IC do przepustnicy czy jest szczelny ,następnie należałoby sprawdzić zawór EGR...jeśli to nie pomoże to trzeba sprawdzić szczelność IC.prymus pisze:witam ponownie, dzisiaj jak jechałem na kopmputer, wyłapałem podwyższone spalanie na biegu jałowym, no i sukces udało mi się wypalić dpf-a, lampka od świec zgasła, podpieliśmy kompa, nasycenie 18% i rzeczywiście był jakiś błąd przepływu spalin, ale zresetowano wszystkie błędy i dalej w drogę, po 5km znowu się zapaliła lampka kontrolna silnika, poza tym beznadziejnie się zbiera, ciężko ruszyć, dopiero przy 3000 obr. dmuchnie czarnym dymem i dostaje kopa, pod domem sprawdziłem błędy i były dwa:
ECM-227911
124.1-143073
pomożecie i tym razem?, jestem z Radomia, może ktoś mógłby polecić kogoś kompetentnego w okolicy, kto rozwiązałby mój problem?
P.S. IC=intercooler.