sQcha pisze:Może 450 pln ale z usługą chcieli?
No właśnie nie! Gadałem z gościem długo. Miały być tylko ściągnięte z Niemiec (bo u nas nie było) osłony tarcz bez montażu
Na dzień dzisiejszy osłony i sprężyny leżą w garażu i czekają na wolne moce przerobowe i klucz torx 16
Chyba muszę kupić zestaw
Pozdrawiam
[ Dodano: Wto Lis 30, 2010 18:57 ]
Witam ponownie
Właśnie jestem po wymianie tych nieszczęsnych osłon i sprężyn tylnych
Uzbrojony w zestaw kluczy za 150 zeta podjąłem walkę :>
Robota niby nietrudna ale bez kompletu przyzwoitych kluczy nic z tego.
Potrzebne są m.in. klucz torx bodajże E 20 (do odkręcenia amorka) i nasadka 16 (do odkręcenia piasty) dodatkowo trzeba zdjąć całe "kopyto" hamulca (też klucz torx), tarcze hamulcową itd. Młotek i przecinak też się przydał
Czyli normalnie
W pewnym momencie blokują się śruby mocujące "kopyto" bo chyba są montowane na Loctite lub coś podobnego. Trzeba przekręcic zpowrotem i ponownie odkręcać...
Oczywiście przy okazji wyszło, że klocki mają po jakieś 7 mm a tarcza 8 czyli na wiosnę znów kasa
Jutro wyjadę z garażu to sprawdzę jak wyszło, ale musi być o.k. Ciekaw jestem jak te wzmocnione sprężyny z Jamexu się sprawdzą...
Tył na razie zrobiony ale już coś z przodu stuka jak jadę po dołkach.....
Cholerna skarbonka