Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
H,Łajszczak pisze:Przed kupowaniem różnych "drobiazgów" do naszych autek czasem warto zapytać się w ASO,czesto są tańsze niż w internecie i lepszej jakości..
tak ale cena oryginalnej linki ręcznego mnie rozwaliła około 450zł a zato czujnik temperatury zewnętrznej tylko 55zł
Zgadza się że nie wszystko ale lepiej najpierw się zapytać,ostatnio kupowałem na giełdzie spinki do w Astry po 3 zł a potem zobaczyłem że w ASO mieli to samo po 50groszy...
Witam,dziś wymieniłem linkę hamulca ręcznego w Zosi:), mam pytanie , gdzie sie podciąga linke hamulca ?, bo wysoko dość bierzę, oczywiście mam z tyłu tarcze i pewnie gdzieś przy zacisku się to reguluję .
Trzeba odsłonić mieszek ręcznego i tam jest regulacja linki o ile się nie mylę klucz 10,ale najpierw spróbuj z 10 razy zaciągnąć i puścić dźwignię ręcznego...
spuszczalem wiele razy,na nic to pomoglo, to super,zaraz sprawdze
Tak kolego, dzięki - miałes rację, po odkryciu mieszka i pokrywy plastikowej była śruba na klucz 10 , podregulowałem i elegancko bierze:), ładnie odbija, wszystko git malina, dzięki pozdrawiam
Witam wszystkich! Koledzy mam mały problem zmieniłem tarcze i klocki z tyłu na nowe wszystko było oki reczny bardzo dobry. Jednak po jakims czasie gdy zaciagne hamulec reczny hamuje tylko jedno koło a dzwignia idze wysoko do góry. Po wcisniecu pedału nożnego pedał nie jest twardy tylko troche tak jak gdyby uciekał w dół. Linki sa całe. Od czego powinienem zaczac jesli ktos miał podobny problem prosze o pomoc!!!
Pierwsze bym sprawdził tłoczek na kole czy chodzi dobrze i czy nie zardzewiał ....
buli pisze: Po wcisniecu pedału nożnego pedał nie jest twardy tylko troche tak jak gdyby uciekał w dół.
U mnie takie samo zjawisko zaobserwowałem że po wciśnięciu i trzymaniu nogą pedału hamulca schodzi powoli w dół czemu tego nie wiem być może tak pompa pracuje i tak musi być.
buli pisze:Ale kolego płynu nie ubywa. A nie orientujesz sie czy jest jakas regulacja recznego?
Opisywałem już mój problem z takimi objawami opis regulacji masz w instrukcji.Co do hamowania jednego koła ręcznym to należy wyregulować tłoczek jest za bardzo wkręcony lub klocek jest cienki i należy je wymienić.
Tu masz troche info może sie połapiesz o co biega ważna ta śruba z gwintem ona wypycha tłoczek jak zaciągasz ręczny.
Przyczyną też może sie okazać wyrobiony wieloklin na cięgle do którego mocuje się linkę.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2011, 09:54 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.
[ Dodano: Nie Mar 27, 2011 13:31 ]
Koledzy wychodzi na to ze samoregulator nie działa naciskam pedał i tłoczek sie wraca jak go przytrzymam i nacisne to dociska klocki i jest oki ale recznego nie ma i regulacja nie działa! Jest mozliwosc tego naprawienia czy trzeba zmienic cały zacisk?