No nie szalałbym z zachwytami na temat tej firmy,bo sporo fuck-upów jest mi znanych w wykonaniu majstrów(wystarczy poczytać fora fachowe)rhaaziel pisze: robiłem wszystko w V-Techu
[FAQ]Jak wywalić DPFa
Tak powierzył bym auto jemu do usunięcia DPF`u a co do chipa bez hamowni bym się grubo zastanawiał tak jak pisałem parę postów wyżej.rhaaziel pisze:security, powiem tylko tyle: powierzyłbyś autko za 40 tysięcy (i więcej) komuś bez hamowni, bez uznanej marki, bez pozytywnych opinii tylko dlatego że robi coś tanio i żeby zaoszczędzić 500 czy nawet 1000zł
Przecież bez odpowiedniego sprzętu i bez hamowni, nawet nie sprawdzisz co Ci zrobił
Ja już dawno odpowiedziałem sobie na to pytanie i dlatego robiłem wszystko w V-Techu (kolegów Tuneforce i Heko nie było jeszcze wtedy na naszym forum), można powiedzieć że przecierałem szlak jeśli chodzi o usuwanie DPF w ZB, wydałem sporo kasy gdyż robiłem też chipa ale jestem super zadowolony, już ponad rok jazdy ponad 30 tys km i wszystko działa perfekcyjnie!
Moja prywatna opinia jest taka, jak ktoś ma starego golfa albo paska za 5 tys zł to może się bawić w tuning za 500zł z allegro albo od elektryka bo jak co się spieprzy to tyle wyda na nowy silnik ;D
Na koniec taka mała dygresja: Ostatnio spotkałem jednego kolesia, nawiasem mówiąc jest 'mechanikiem' który kategorycznie twierdził, że zmienił dolot, wydech i program i jego Astra G 1.6 16v ma teraz 180 koni ;D Pytam go jak to zmierzył czy był na hamowni, jak wygląda przebieg momentu, jak oddaje moc, a gość mi na to, że policzył! wiec ja pytam jak policzył, a on filtr +10, nowy dolot +10, + dekat +15, nowy soft +30 itd... chyba nie muszę kończyć tej opowieści...
Właśnie dla takich osób jest tuning za 500zł i niech się cieszą, ze mają 180 koni w AG 1.6 ja z pokorą przyznam że mam tylko 178,6
Trzeba zmienić punkt widzenia że nie tylko wielkie i znane zakłady usuwają DPF`y bo robią się dla nich konkurencje z mniejszych zakładów które robią tak samo dobrze robotę jak te większe.I nie dam sobie powiedzieć że mniejszy zakład mniej umiej lub coś w tym stylu.Po prostu mechanicy muszą się dokształcać aby nie wypaść rynku...Jeździłem u będę jeździł do małych zakładów mechanicznych gdzie dobrze robią i o wiele taniej niż w większych znanych zakładach.
kubik_CDTi ja absolutnie nie gloryfikuję V-Tech czy też w żaden sposób ich nie reklamuje, po prostu gdy ponad rok temu zabierałem się za wywalenie DPFa w południowej Polsce w zasadzie tylko V-Tech podejmował się tego zadania w profesjonalny sposób i miał w tym doświadczenie (poparte opiniami na forach), a mając na uwadze fakt, że zrobili (głównie chipy) już kilka aut moich znajomych z bardzo dobrym skutkiem to zdecydowałem się na nich. Fuck-up'y zdarzają się każdemu, przy masie aut jakie robią jest to nieuniknione.
Gdyby wtedy Heko zaproponowałby mi wywalenie DPFa za taką kasę za jaką teraz robi przy zbiorowych wycinkach gdziekolwiek na Śląsku lub w Krakowie to na pewno udałbym się do niego! Ponad rok temu miałem jednak wybór V-Tech lub jazda do Wawy do Rogala...
security ja też jeżdżę do małych warsztatów, a nawet do kumpla do garażu, tylko że tam to wymieniam, olej, filtry, amortyzatory, klocki, tarcze itp itd.
Natomiast jeśli chodzi o chipowanie to w życiu nie powierzyłbym swojego auta garażowemu mechanikowi i czy mikro-firemce. Poczytaj trochę branżowe fora traktujące o wzmacnianiu silników np. http://www.racingforum.pl lub http://www.tuningforum.pl a dowiesz się, że w naszym pięknym kraju, jest naprawdę niewielu ludzi którzy potrafią dobrze wystroić CDTi dlatego ta usługa jest póki co musi trochę kosztować, nie oszukujmy się ja też oczekuję dobrej kasy za świetnie wykonaną robotę, podobnie oni!
Gdyby wtedy Heko zaproponowałby mi wywalenie DPFa za taką kasę za jaką teraz robi przy zbiorowych wycinkach gdziekolwiek na Śląsku lub w Krakowie to na pewno udałbym się do niego! Ponad rok temu miałem jednak wybór V-Tech lub jazda do Wawy do Rogala...
security ja też jeżdżę do małych warsztatów, a nawet do kumpla do garażu, tylko że tam to wymieniam, olej, filtry, amortyzatory, klocki, tarcze itp itd.
Natomiast jeśli chodzi o chipowanie to w życiu nie powierzyłbym swojego auta garażowemu mechanikowi i czy mikro-firemce. Poczytaj trochę branżowe fora traktujące o wzmacnianiu silników np. http://www.racingforum.pl lub http://www.tuningforum.pl a dowiesz się, że w naszym pięknym kraju, jest naprawdę niewielu ludzi którzy potrafią dobrze wystroić CDTi dlatego ta usługa jest póki co musi trochę kosztować, nie oszukujmy się ja też oczekuję dobrej kasy za świetnie wykonaną robotę, podobnie oni!
Astra G 1.6 X16SZR (w gazie) - sprzedana
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
nie chodzi o to czy firma jest duża czy mała tylko o to że ktoś kto pół roku temu nie wiedział co to jest DPF nagle sie nie mógł nauczyć się je usuwać...security pisze:...I nie dam sobie powiedzieć że mniejszy zakład mniej umiej lub coś w tym stylu....
takich firm jest sporo, bardzo dużo w Małopolsce/Śląsku...przez telefon robią wszystko....
rhaaziel, znam Vtech od podszewki i nie masz czym się przejmować...ponad rok temu byli absolutnie prekursorem w usuwaniu DPF... i to był dobry wybór, a złe opinie to standard, bo jeśli weźmie się pod uwagę ogrom tej firmy i ilość zrobionych dziennie autek w całej Polsce...zawsze znajdą się chętni do negowania i obsmarowywania i oczywiście statystycznie szansa na "fuck-up" jest automatycznie większarhaaziel pisze:ja absolutnie nie gloryfikuję V-Tech czy też w żaden sposób ich nie reklamuje, po prostu gdy ponad rok temu zabierałem się za wywalenie DPFa w południowej Polsce w zasadzie tylko V-Tech podejmował się tego zadania w profesjonalny sposób i miał w tym doświadczenie (poparte opiniami na forach), a mając na uwadze fakt, że zrobili (głównie chipy) już kilka aut moich znajomych z bardzo dobrym skutkiem to zdecydowałem się na nich. Fuck-up'y zdarzają się każdemu, przy masie aut jakie robią jest to nieuniknione.
nie gloryfikuje tez V-Techa, ale jesli jakis diler aut chipuje u nich nowe auta na gwarancji, i takowaz gwarance zachowuje w calosci to swiadczy chyba o czyms... i nie mowimy o autach za 40k-60kPLN a drozszych...
a co do negatywnych opinii - jeszcze nie spotkalem kontruktywnej, spojnej. negatywnej opinii na forach dotyczace jakiegokolwiek problemu, jak narazie byly to zazwyczaj wynurzenia sfustrowanej osoby... nie bede tlumaczyl z jakiego powodu
a co do negatywnych opinii - jeszcze nie spotkalem kontruktywnej, spojnej. negatywnej opinii na forach dotyczace jakiegokolwiek problemu, jak narazie byly to zazwyczaj wynurzenia sfustrowanej osoby... nie bede tlumaczyl z jakiego powodu
Tak na temat DPF
www.auto-swiat.pl/1-filtr-czastek-staly ... ula-diesle poprawiłem
www.auto-swiat.pl/1-filtr-czastek-staly ... ula-diesle poprawiłem
Ostatnio zmieniony 30 mar 2011, 14:05 przez Przemcio, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Jestem posiadaczem Zafiry B 1.9CDTI (do tej pory szczęśliwym posiadaczem), ale niestety prawdopodobnie stało się to najgorsze z DPF. Aktualnie nie ma mnie w kraju i autem dysponuje moja żona Zaczęło się od tego że zapaliła się kontrolka wypalanie filtra, żonka zapomniała że ma wtedy jechać aż nie zgaśnie ta kontrolka. Na drugi dzień DPF został niby wypalony. Po jakimś czasie Zafira zaczęła tracić mocy i zapaliła się kontrolka samochodu z francuzem. Potem zgasła i po kilku dniach zapaliła się kontrolka emisji spalin. Żona podjechała do mechanika, który wymienił chyba EGR (z tego co mi tłumaczyła podejrzewam że to EGR ) zapłaciła 550zł. Niestety emisja spalin świeci się nadal, mechanik mówił że trzeba trochę przegonić Zafire. Trzy dni żonka mocno eksploatowane autko i nic, mechanik zaproponował że podłączy kompa i wywoła wypalanie DPF. Teraz zastanawiam się, jeżeli to ponowne wypalanie nic nie pomoże to czy szykować się na wymianę filtra, czy może go całkiem wyciąć?
Czytając ten temat już się raczej zdecydowałem i chyba usunę w cholerę to dziadostwo.
Teraz szukam firmy (niestety jeszcze na odległość, wracam do domu za dwa tygodnie ) gdzieś najlepiej w Szczecinie, która zrobi tą opercję kompleksowo, czyli usunie mechanicznie jak i softowo. Może któryś z kolegów zna jakąś firmę w tej okolicy ?
Jestem posiadaczem Zafiry B 1.9CDTI (do tej pory szczęśliwym posiadaczem), ale niestety prawdopodobnie stało się to najgorsze z DPF. Aktualnie nie ma mnie w kraju i autem dysponuje moja żona Zaczęło się od tego że zapaliła się kontrolka wypalanie filtra, żonka zapomniała że ma wtedy jechać aż nie zgaśnie ta kontrolka. Na drugi dzień DPF został niby wypalony. Po jakimś czasie Zafira zaczęła tracić mocy i zapaliła się kontrolka samochodu z francuzem. Potem zgasła i po kilku dniach zapaliła się kontrolka emisji spalin. Żona podjechała do mechanika, który wymienił chyba EGR (z tego co mi tłumaczyła podejrzewam że to EGR ) zapłaciła 550zł. Niestety emisja spalin świeci się nadal, mechanik mówił że trzeba trochę przegonić Zafire. Trzy dni żonka mocno eksploatowane autko i nic, mechanik zaproponował że podłączy kompa i wywoła wypalanie DPF. Teraz zastanawiam się, jeżeli to ponowne wypalanie nic nie pomoże to czy szykować się na wymianę filtra, czy może go całkiem wyciąć?
Czytając ten temat już się raczej zdecydowałem i chyba usunę w cholerę to dziadostwo.
Teraz szukam firmy (niestety jeszcze na odległość, wracam do domu za dwa tygodnie ) gdzieś najlepiej w Szczecinie, która zrobi tą opercję kompleksowo, czyli usunie mechanicznie jak i softowo. Może któryś z kolegów zna jakąś firmę w tej okolicy ?