Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja kupiłem płaskie motgumy 700mm na lewą i 600mm na prawą stronę.
600 motgum jest odrobinę dłuższa od standardowego boscha, więc delikatnie haczyły. Po lekkim podniesieniu lewej wycieraczki i zdjęciu plastikowej końcówki z prawej chodzą idealnie. Zastanawiałem się, żeby zamiast zdejmować końcówkę ustawić prawą wycieraczkę trochę niżej, ale to by skutkowało większym nieoczyszczonym fragmentem przy prawym słupku.
Po lewej 700 spokojnie się mieści. Przy tym zestawie wycieraczek zupełnie znikł mi nieoczyszczony fragment szyby za wewnętrznym lusterkiem.
A ja trochę z innej beczki
Nie wiem czy w każdym aucie jest taki problem i czy to komuś przeszkadza ale mnie trochę tak więc do rzeczy
mianowicie za czym spryskiwacz spryska szybę to wycieraczki prawie robią jeden nawrót czy można tak zrobić żeby najpierw była spryskana szyba a dopiero potem załączały się wycieraczki
Ja tak miałem a Astrze ale myslalem, ze ten typ tak ma. Ale skoro u Ciebie tez tak jest to może to w oplu jest to standardem?
Ale faktycznie jest to denerwujace, zwlaszcza jak szyba sucha i przykurzona a nowe wycieraczki po tym syfie jada
broda323, to załóż sobie zaworek zwrotny tuż przed pompką to płyn nie będzie się cofał do zbiorniczka w czasie dłuższego nieużywania i wtedy nie powinno być opóźnienia
Koledzy mam pytanie - w trakcie zimy gdy były grudki lodu nastąpiła kolizja wycieraczek L+P i wtedy to poluzwało się prawe ramię...pojechałem do kolegi mecha bo sądziłem że tam jest jakiś wpust i coś się uszkodziło ale on tylko dociągnął śrubę mocniej. Byłoby ok ale od tego czasu gdy włączam wycieraczki słychać głośne tarcie gumy o szybę....czy to prawidłowe ??? czy mogło się pióro uszkodzić i to spowodować ? trochę deprymujący efekt