[B]Problemy związane z bi-xenonami i kontrolką AFL
Od siebie dodam, że jak żarnik się wypala to zaczyna inaczej świecić -> kolor mniej więcej różowy. Potem przy zapalaniu najpierw świeci, potem przrywa, a na końcu nie zapala się wogóle. Znam problem z doświadczenia. Tak jak piszą inni-> wymienia się je parami, gdyż na początku nowe żarniki świecą inaczej, a potem z czasem ich kolor świecenia zaczyna być właściwy. Jeśli wymienisz jeden - będziesz miał widoczną różnicę świecenia, a na drodze w nocy tęczę
Jakby ktoś się zastanawiał jak wygląda umierający żarnik.
2dni przed zgonem, u mnie agonia trwała 3dni.
»
Uploaded with ImageShack.us
2dni przed zgonem, u mnie agonia trwała 3dni.
»
Uploaded with ImageShack.us
4300K 5000K to nie moc tylko temperatura barwowa okreslona w stopniach kelvina... 4300K barwa cieplejsza niz 5000kLorry pisze:Philipsa o mocy 4300K lub 5000K.
Z tego co się orientuję to ma być coś w Wawie, zaglądnij do odpowiedniego działu
sądzac po oznaczeniu czyżby to po europejsku OPCta była :>
co do modelu palnika to tez chcialbym konkretnie wiedziec jaki model tak na przyszlosc;) d2s czy d1s???
Temat wyewoluował z uwag i komentarzy udzielonych tutaj.
-------
kontrolka na dole prawego zegara dotyczy xenonów - zapala się w momencie ich uruchomienia i podczas ustawiania/poziomowania.
kontrolka od parktronicu jest na dole obrotomierza i nie zauważyłem by się kiedykolwiek uaktywniała po uruchomieniu silnika
-------
kontrolka na dole prawego zegara dotyczy xenonów - zapala się w momencie ich uruchomienia i podczas ustawiania/poziomowania.
kontrolka od parktronicu jest na dole obrotomierza i nie zauważyłem by się kiedykolwiek uaktywniała po uruchomieniu silnika
Ostatnio zmieniony 06 maja 2011, 17:51 przez MaciekP, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2370
- Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
- Imię: Grisza
- Lokalizacja: KR/WF
- Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
- Model: ZBZAAF
- Oznaczenie silnika: Z22yh20LET
Bardzo ciekawa Zośka, fajnie komponują się ksenony z tym kolorem
AFL+ są świetne, ale moje przynajmniej dosyć wrażliwe na wstrząsy, bo lecąc na przodku kolumny (robiąc sobie OES ) przez Walim i Rościszów na III OZZKP wytłukłem je nieco i wyskoczyły błędy plus zdechły na chwilę. Na szczęście restart i kasowanie błędów i wszytko OK.
Generalnie, każde następne auto jeśl będzie miało oferowane to w xenony obowiązkowo leci. No może z wyjątkiem jakiegoś wybitnie miejskiego śmigacza
AFL+ są świetne, ale moje przynajmniej dosyć wrażliwe na wstrząsy, bo lecąc na przodku kolumny (robiąc sobie OES ) przez Walim i Rościszów na III OZZKP wytłukłem je nieco i wyskoczyły błędy plus zdechły na chwilę. Na szczęście restart i kasowanie błędów i wszytko OK.
Generalnie, każde następne auto jeśl będzie miało oferowane to w xenony obowiązkowo leci. No może z wyjątkiem jakiegoś wybitnie miejskiego śmigacza
piękne auto - gratuluje zakupu
PS. moja zafirka tez ma xseony a ta kontrolka nigdy jeszcze mi sie nie zaswiecila.
Czy poprawnie świecą ci lampy - bo w instrukcji PL do zafiry (strona 101 i 120) znalazlem ze ta lampka miga przez 4 sek po wlaczeniu zapłony jezeli przestawi sie xseony na drogi z ruchem lewostronnym.
PS. moja zafirka tez ma xseony a ta kontrolka nigdy jeszcze mi sie nie zaswiecila.
Czy poprawnie świecą ci lampy - bo w instrukcji PL do zafiry (strona 101 i 120) znalazlem ze ta lampka miga przez 4 sek po wlaczeniu zapłony jezeli przestawi sie xseony na drogi z ruchem lewostronnym.