[A] Wymiana oringów nagrzewnicy - Zafira A z klimatyzacją
Moderator: Sebu$
- scaniairizar
- Mieszkaniec
- Posty: 397
- Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
- Lokalizacja: małopolska
- Model:
płaskie to efekt zniszczenia sie gumy - dla tego lały (napisałem Ci to w PW) a jesli chodzi o lornetke, to ja nie wiem jak tam to moze byc zmontowane. robiłem juz chyba z 8 zafir, kazda miała lornetkę, moze ktoś tam juz miał łapki swoje i to poprzerabiał, aczkolwiek wydaje mi sie, ze jej brak to minus, bo duze utrudnienie w montażu.
i w ogóle jestem w szoku, że zestaw naprawczy nie obejmuje lornetki, gdzie to kupowałeś ?
ze 4 tygodnie temu kupowałem zestaw i obejmował lornetke, spinki i o-ringi, a gratis dostałem jakiś taki wynalazek w spreju co pomaga osadzać te o-ringi, kupowałem w ASO euromarket w Krakowie. koszt o ile dobrze pamietam to chyba 40 zł.
i w ogóle jestem w szoku, że zestaw naprawczy nie obejmuje lornetki, gdzie to kupowałeś ?
ze 4 tygodnie temu kupowałem zestaw i obejmował lornetke, spinki i o-ringi, a gratis dostałem jakiś taki wynalazek w spreju co pomaga osadzać te o-ringi, kupowałem w ASO euromarket w Krakowie. koszt o ile dobrze pamietam to chyba 40 zł.
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!
it's forfit śwagier!
Niestety u mnie te same objawy. Ucieka płynu (około 250ml na 1500km) gąbka gdzie win wilgotna. Także zaczynam myśleć o zabraniu się za wymianę stąd mam pytanie czy zdjęcie zestawu z pierwszego postu zawiera cały komplet bo widzę tylko tam zawleczki. Po numerze katalogowym koszt w Oplu to 34,82 czy to jest cały komplet razem z oringami i lornetką? I czy ma znaczenie czy klimę mam Behr czy Delphi?
scaniairizar, masz już za sobą kilka wymian wiesz czy w Z18XE jest dostęp do tych dwóch śrub z komory silnika bo nikt tu nie wypowiadał się o wymianie w 1.8.
scaniairizar, masz już za sobą kilka wymian wiesz czy w Z18XE jest dostęp do tych dwóch śrub z komory silnika bo nikt tu nie wypowiadał się o wymianie w 1.8.
- scaniairizar
- Mieszkaniec
- Posty: 397
- Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
- Lokalizacja: małopolska
- Model:
wydaje mi się że tak, bo budowa elementów ogrzewania i nagrzewnicy jest taka sama w 1.6 i 2.0, czyli pewnie w 1.8 nie wprowadzili jakichś innowacji technologicznych.
jeśli chodzi o
jeśli chodzi o
to musze Ci powiedzieć, że nie wiem jaki jest to numer katalogowy. ja za 40 kupowałem zawleczki, lornetke i o-ringi. rodzaj nagrzewnicy ma duze znaczenie, gdyż: delphi ma grubsze przewody i co za tym idzie, o-ringi są wieksze.kris pisze:Po numerze katalogowym koszt w Oplu to 34,82 czy to jest cały komplet razem z oringami i lornetką? I czy ma znaczenie czy klimę mam Behr czy Delphi?
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!
it's forfit śwagier!
Klime mam Behr więc i nagrzewnica to samo. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem odnośnie odkręcania tych dwóch śrub... w pierwszym poście jest że "Od strony komory silnika znajdujemy gumową końcówkę odprowadzającą wodę z klimatyzacji (rys 5) tam odkręcamy 2 śruby" czy mam rozumieć że śrub szukam w komorze silnika czy w kabinie ale od strony komory silnika... Bo jak w komorze silnika to nie wiem czy dostęp będzie od góry czy trzeba podnosić auto.
Zawleczki, lornetka, o-ringi to jeden zestaw za te 40zł czy oddzielnie trzeba kupować?
Zawleczki, lornetka, o-ringi to jeden zestaw za te 40zł czy oddzielnie trzeba kupować?
- scaniairizar
- Mieszkaniec
- Posty: 397
- Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
- Lokalizacja: małopolska
- Model:
- scaniairizar
- Mieszkaniec
- Posty: 397
- Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
- Lokalizacja: małopolska
- Model:
- scaniairizar
- Mieszkaniec
- Posty: 397
- Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
- Lokalizacja: małopolska
- Model:
jeste zestaw z lornetka za około 130 zł w ASO i same oringi z zapinakmai za okolo 34 zł ceny w ASO z wrzesia tego roku. A co do dkręcenia srub ktore trzymaja nagrzewnice i króciec wylotu wody od klimy , to....masakra , dojscie i z kanału tragiczne , sruby zaj...bicie długie jest co krecic do tego lepki na torxa, jak ktos ma wieksze lapy to... ciezko tam wlozyc rekescaniairizar pisze:płaskie to efekt zniszczenia sie gumy - dla tego lały (napisałem Ci to w PW) a jesli chodzi o lornetke, to ja nie wiem jak tam to moze byc zmontowane. robiłem juz chyba z 8 zafir, kazda miała lornetkę, moze ktoś tam juz miał łapki swoje i to poprzerabiał, aczkolwiek wydaje mi sie, ze jej brak to minus, bo duze utrudnienie w montażu.
i w ogóle jestem w szoku, że zestaw naprawczy nie obejmuje lornetki, gdzie to kupowałeś ?
ze 4 tygodnie temu kupowałem zestaw i obejmował lornetke, spinki i o-ringi, a gratis dostałem jakiś taki wynalazek w spreju co pomaga osadzać te o-ringi, kupowałem w ASO euromarket w Krakowie. koszt o ile dobrze pamietam to chyba 40 zł.
- scaniairizar
- Mieszkaniec
- Posty: 397
- Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
- Lokalizacja: małopolska
- Model:
czesc panowie!!! ostatnio sam likwidowałem problem oringów. z suszeniem dywanów i demontarzem i montażem z powrotem wszystkiego zajeło mi to 4 dni! auta nie ma potrzeby unosić! trzeba zdjąć osłone silnika z góry. następnie odkręcić osłone kolektora! i sprytnie wygiąć łapy pomiędzy wężami od wspomaania!!! radze operować na chłodnym silniku! mozna to zrobic samemu nawet z dużymi rękoma!!! pozdro
edytowałem. naprawde, mniej wykrzykników, nie ma potrzeby używać aż takiej ilości, chyba że chcesz narzucić swój sposób działania. | scaniairizar
edytowałem. naprawde, mniej wykrzykników, nie ma potrzeby używać aż takiej ilości, chyba że chcesz narzucić swój sposób działania. | scaniairizar
Ostatnio zmieniony 11 lis 2009, 21:51 przez seba, łącznie zmieniany 1 raz.