[FAQ]Jak wywalić DPFa

Tematy dotyczące DPF.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
TuneFORCE

#106 Post autor: TuneFORCE »

zorro pisze:Ja zrobiłem swoją Zoche we Wrocku...
w tym tygodniu robiłem 2 zafiry w których były usuwane FAPy po 500zł tyle że w Poznaniu :lol:

Żeby nie było tak że będzie to 500zł w plecy :lol:

Anony Mous

#107 Post autor: Anony Mous »

kubik_CDTi pisze:Nie rozumiem,po co wycinać DPFa,jak jest ok,a nie chce się robić mocnego program? :roll:
Padnie to i może tak,ale rezygnować z czystej rurki,kiedy jest ok?
Też byłem tego zdania, ale doszedłem do wniosku, że:

1. jak Ci padnie jakiś czujnik i auto nie będzie do jazdy, to wtedy będzie trochę za późno aby gdzieś dojechać, np na zbiorową wycinkę co by koszty były mniejsze.

2. jak już gdzieś obliczałem, w moim przypadku dpf kosztował mnie około 500zl rocznie...tak więc szkoda odkładac tej decyzji bo za te pienądzę po prostu go wywalisz raz na zawsze

3. nie muszę już nerwowo spoglądać na chwilowe spalanie przed wyłączeniem silnika

4. nie rozrzedza sie już olej

5. nie trzeba kupować drogiego oleju do dpf

6 nie trzeba sie stresowac pokonując krótkie odcinki

7 nie musze jezdzic na przymusowe wycieczki lub po prostu tracic 2x15 minut w miesiacu

8. jak auto zamuli to wiadomo ze egr a nie dpf, było kilka przypadków u nas w klubie, ze nie było wiadomo czy wina egr czy dpf

Ja nie miałem absolutnie żadnych problemów z wypalaniem, wszystko chodziło wręcz wzorowo...ale z uwagi na w/w powody, zdecodowałem sie to zrobić, zwłaszcza jak tuneforce zaproponował bardzo dobrą cenę....i jestem bardzo zadowolony.

kubik_CDTi

#108 Post autor: kubik_CDTi »

Ja idę trochę inną drogą,przejechane 85tys.km niedługo dostanie koksu pod przycisk,ale pucha zostaje,ostatnio nawet nie wiem kiedy się wypala odkąd samochód praktycznie przestał jeździć po mieście(benzynowy malec od tego),a w trasie najzwyklej nie ma zamulania,ale i trochę Was rozumiem.
Pozdrawiam

zorro

#109 Post autor: zorro »

Kubik - masz zamiar wgrac program pod przycisk - SPORT?
Z tego co wiem on tylko steruje "stopniami" gazu a nie ma wpływu na inne mapy.

G-CStuning

#110 Post autor: G-CStuning »

..pod przycisk to raczej tylko sterowanie boxa...bo programowo to raczej ciężko ;)

kubik_CDTi

#111 Post autor: kubik_CDTi »

Hmm, to w takim razie się okaże w praniu ;)

G-CStuning

#112 Post autor: G-CStuning »

.."sport" zmienia czułość gazu...zawieszenia...i biegów (automat)...nie wpływa w żaden sposób na moc...nie ma "połączenia" z ECU silnika..

ronin

#113 Post autor: ronin »

TuneFORCE pisze: w tym tygodniu robiłem 2 zafiry w których były usuwane FAPy po 500zł tyle że w Poznaniu :lol:
Jakbyś był bliżej Krakowa to daj znać na priv - mam nadzieję że promocja na "wirusa" jeszcze aktualna :)

G-CStuning

#114 Post autor: G-CStuning »

..TuneFORCE miał na myśli DPF-y robione przez "specjalistów" ..po 500zł....ale nieskutecznie :P

zorro

#115 Post autor: zorro »

Normalna cena za wywalenie DPF-a wszyscy wiedza jaka jest - jak robisz cos jeszcze to masz na to promocje - wszyscy w tym temacie tak robią i wszyscy maja umowę że poniżej pewnej ceny nie schodzą no chyba że jest promocja na np. akcję grupową.

G-CStuning

#116 Post autor: G-CStuning »


ronin

#117 Post autor: ronin »

G-CStuning pisze:..i znów piękny opis :lol: http://www.auto-swiat.pl/wydania,Filtr- ... 723,2.html
Brakuje tylko reklamy TuneFORCE i G-CStuning: "My wiemy jak się za to zabrać" :mrgreen:

G-CStuning

#118 Post autor: G-CStuning »

ronin pisze:
G-CStuning pisze:..i znów piękny opis :lol: http://www.auto-swiat.pl/wydania,Filtr- ... 723,2.html
Brakuje tylko reklamy TuneFORCE i G-CStuning: "My wiemy jak się za to zabrać" :mrgreen:
..dodałem komentarz :) ...ale go nima :cry:

Anony Mous

#119 Post autor: Anony Mous »

Teraz "pofilozuje" trochę....Panowie a co by się stało gdyby wyrzucić filtr (wkład) i zostawić samą puszkę bez ingerencji w program.Czujniki pokazywałyby ,że różnica ciśnień wynosi "0" więc komp nie inicjowałby procesu wypalania tak?

Szymon78

#120 Post autor: Szymon78 »

tez sobie takie pytane zadawałem... ktos potrafi na to odpowiedzieć.

ponikąd to ta sama praktyka co w VC urzytkownicy zastosowali ze wybijali/przewiercali dziurę we wkładzie DPF-a by poprawić przepustowośc.. Filtr nigdy sie juz nie zapychał i nie inicjowało sie wypalanie bo nasycenie nie osiągało wymaganego progu. - tak mi sie wydaje.

chyba ze soft jest tak opracowany ze mimo wszytko co jakiś okreslony czas niezaleznie od nasycenia i tak i tak proces jest inicjowany kontrolnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „DPF”