Kontrolka samochód z kluczykiem
Witam
Podłączę się do tematu samochodu z kluczykiem
Jak jest zimny i go odpalę to cały czas się świeci się ta kontrolka, gdybym przyśpieszył gwałtownie kontrolka gaśnie na kilka sekund po czym znów się pojawia.
Gdy silnik jest rozgrzany to kontrolka po przekręceniu kluczyka i odpaleniu silnika gaśnie całkowicie.
Mowa była powyżej, że to może być świeca walnięta, ale sprawdzałem je dwukrotnie i są na pewno dobre.
Co może być przyczyną , bo podłączając po kompa błąd idzie wykasować , ale przy następnym odpalaniu zimnego silnika ponownie się pojawia.
Dzięki
Podłączę się do tematu samochodu z kluczykiem
Jak jest zimny i go odpalę to cały czas się świeci się ta kontrolka, gdybym przyśpieszył gwałtownie kontrolka gaśnie na kilka sekund po czym znów się pojawia.
Gdy silnik jest rozgrzany to kontrolka po przekręceniu kluczyka i odpaleniu silnika gaśnie całkowicie.
Mowa była powyżej, że to może być świeca walnięta, ale sprawdzałem je dwukrotnie i są na pewno dobre.
Co może być przyczyną , bo podłączając po kompa błąd idzie wykasować , ale przy następnym odpalaniu zimnego silnika ponownie się pojawia.
Dzięki
Mój problem to również kontrolka autka z kluczykiem która gaśnie po odpaleniu, auto było podłączone do komputer i pokazało bład P0003( za niskie napięcie obwodu zdalnego elektrozaworu dozującego paliwo) objawy sa takie ze podczas jazdy auto potrafi szarpnac na 2 albo 3 biegu a nawet zgasnąć.gdy zapale je ponownie moge jechać znowu nieraz przez 3 dni nic się nie dzieje a na 4 znów to samo 3 do 4 szarpnięć i znowu spokój Po wykasowaniu bledu bylo ok przez 2 dni teraz problem powrócił co może być przyczyną takiego zachowania czy może ktoś już to przerabiał.Auto z silnikiem 1.9cdti 120 Km.Egr dziala poprawnie wiec to chyba nie jego wina.Dzieki za jakieś info i pomoc pozdrawiam.
Witam serdecznie wymieniłem w mojej zośce elektor zawór przy pompie ale niestety nic to nie pomogło auto zachowuje się tak nadal, tylko teraz częściej gaśnie,jeżeli ktoś miał podobny problem proszę o pomoc.Słyszałem ze możne to być wina któregoś wtrysku ale blod to 0003,wszystko już sprawdzone filtr paliwa ok ręce opadają.Dzieki za pomoc pozdrawiam
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
P0002 Generic Fuel Volume Regulator Control Circuit Range/Performancecinek11 pisze:hej proszę o poradę wyskoczył mi błąd P0002-5A
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Czym sprwadzałes błedy? Wartoby sprawdzic parametry pracy silnika na postoju i w czasie jazdy, błąd nie jest jednoznaczny. Jak chcesz to mozesz do mnie podjechac w weekend w Grudziądzu.cinek11 pisze:a cos więcej co sprawdzić?
!!! Diagnostyka: Opel, Saab, Audi, VW, Seat, Skoda, Citroen, Peugeot, Renault, BMW - 692 226 016 !!!
Witam właśnie zadzwonił do mnie z trasy nasz kolega Tomek. Niestety nie mogłem mu pomóc nie znalazłem nigdzie informacji na temat błędu który pojawił się po zaświeceniu kontroli autka z kluczykiem. Wypedałowany błąd to 42A52 może ktoś pomoże na hiszpańskim forum znalazłem info że to od sondy lambda ale tylko tyle zdołałem wyczytać bo z hiszpańskim u mnie krucho.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
P042A Generic Catalyst Temperature Sensor High Input (Bank 1) - Temperatura katalizatora Sensor High input (Bank 1)
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.