Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dzisiaj zrobiłem zdjęcia wszystkich ekranów Test Mode ze swojego CID-a, na włączonym zapłonie i na pracującym silniku, dokonałem porównania z tym co wcześniej zaprezentował kolega kicaj i właściwie poza tym, że u mnie jest w kolorze, to zawartość kolejnych ekranów jest jeśli nie taka sama to bardzo podobna z wyjątkiem wersji i daty oprogramowania i konkretnych wskazań pomiarowych. Jeśli byłoby zainteresowanie, to mógłbym dorzucić swoje zdjęcia.
Mnie osobiście bardziej interesowałoby, gdyby znalazł się ktoś kto posiadł wiedzę co kryje się za większością skrótów, czego one dotyczą. Część wyników pomiarowych daje się rozpoznać i zinterpretować intuicyjnie, ale nie wszystko.
Dla celów porównawczych zaprezentuję informacje wyświetlane na wyświetlaczu CID
1. Zakładki dostępne przed wejściem w tryb Test Mode:
2. Po naciśnięciu przycisku SETTING wyświetla się ekran
3. naciskamy przycisk SETTING aż do uzyskania dźwięku i wyświetlenia komunikatu o dostępności trybu Test Mode - od tego momentu możemy wejść w tryb Test Mode - dostęp do kolejnych ekranów opcji przez naciskanie przycisku BC
- w kolumnie po lewej kolejne opcje na włączonym zapłonie
- w kolumnie po prawej kolejne opcje przy pracującym silniku
Potwierdzam - na liście języków jest POLSKI, ale jak go wybrałem to następny komunikat był "Włóż płytę językową" (piszę z pamięci i może brzmiał trochę inaczej).
Tak na marginesie - gdzie zdobyć taką płytę lub kto może nią dysponować, bardzo bym chciał aby BC zagadał do mnie w znajomym mi języku.
Może ktoś już przerabiał zmianę języka w BC z CID'em
masz navi
wiec sie pyta o nia... ale oficjalnie nie ma, nieoficjalnie - szukajcie postow usera wolek...
ale sprobuj zmienic i bez plyty tzn potwierdzic ale nie wkladac plyty..
dokladnie - informuje ze funkcja ostrzegania o sliskiej nawierzchni jest wlaczona
podejrzewam ze druga to osiagnieta temperatura (czyli ok 0st) a trzecia to potwierdzony komunikat
miehor pisze:Potwierdzam - na liście języków jest POLSKI, ale jak go wybrałem to następny komunikat był "Włóż płytę językową" (piszę z pamięci i może brzmiał trochę inaczej).
mam prosbe - wrzuc zdjecie zakladki settings/languages - chcialbym zobaczyc liste jezykow...
gosia pisze:może Vauxhall bardziej ogarnięty niż ASO POLAND...i wiedzą jak to zrobić... choć wątpię...
FOH w DE tez nie wie ;(
Ostatnio zmieniony 26 lis 2010, 11:19 przez kicaj, łącznie zmieniany 1 raz.
kicaj pisze:miehor napisał/a:
Potwierdzam - na liście języków jest POLSKI, ale jak go wybrałem to następny komunikat był "Włóż płytę językową" (piszę z pamięci i może brzmiał trochę inaczej).
może mało precyzyjnie się wyraziłem - sprawdziłem w zakładce settings/languages - u mnie na liście jest 8 języków do wyboru bez polskiego, natomiast to o czym napisałem w cytowanym fragmencie pojawiło się jak bawiłem się Op-Com'em przeglądając zakładkę dotyczącą DIS - tam jest opcja zmiany języka i jak ją otworzyłem pojawił się m. in. język polski - po wybraniu i kliknięciu chyba programuj wyskoczył ten komunikat.
Jeśli namieszałem - to przepraszam, tak bardzo chciałbym mieć ustawiony język ojczysty, że poszukuję wszelkich możliwych sposobów, aby ten pomysł zrealizować, może to parcie byłoby mniejsze gdyby ktoś podał jednoznaczne znaczenie poszczególnych pozycji Test Mode, bo w tej chwili częściowo tylko się domyślamy, a resztę zgadujemy
MieHor pisze:może mało precyzyjnie się wyraziłem - sprawdziłem w zakładce settings/languages - u mnie na liście jest 8 języków do wyboru bez polskiego, natomiast to o czym napisałem w cytowanym fragmencie pojawiło się jak bawiłem się Op-Com'em przeglądając zakładkę dotyczącą DIS - tam jest opcja zmiany języka i jak ją otworzyłem pojawił się m. in. język polski - po wybraniu i kliknięciu chyba programuj wyskoczył ten komunikat.
szkoda... ja tez tak mam... mowisz DIS? musze cos przetestowac dzieki za info
1. FCO = Fuel consumption Optimisation (ON = wtyrsk wylaczony) 2. odnosnie ekranu CC, w kolumnie po prawej stronie mamy 1,2,3,4, w linii na dole 5,6,7,8. Moze tu chodzic o matryce czujnikow poboru pradu (4x4=16 "defektow"), np spalila sie jakas zarowka - 2 i 6 zmieniaja stan na "ON". Pozostaje to do sprawdzenia...