Imo masz w kluczyku i na stacyjce jeśli klucz jest cały a tylko stacyjka to wyjmujesz wkładke bierzesz drugą i przekładasz blaszki ze starej do nowej,lub można włożyć klucz do nowej i pilnikiem doszlifować blaszki i gotowe.Jest taki temat nawet sam podawałem fotki co i jak.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1514988.html
http://www.ban-ber.pl/zamkisamochodowe.htm
wkładka kluczyka stacyjki - ułamany trzepień
Moderator: Sebu$
Uszkodziła się wkładka kluczyka. Kręciła się luźno - bez żadnego oporu i nie przełączała pozycji w kostce.
Wyjąłem tę wkładkę i okazało się że ten element wchodzący w kostkę jest pęknięty.
Miałem akurat inną wkładkę.
Chciałem ją zamontować ale pojawił się problem Nie mogłem jej wsunąć do końca. Cały czas była lużna.
Po kilku próbach uszkodził się ten element zaznaczony na zdjęciu (to ten, który chyba przyciskamy jak chcemy wyjąć wkładlę).
Czy ktoś z Kolegów wymieniał taką wkładkę ?
Na co zwrócić uwagę ?
Jak ją zamontować ?
Wyjąłem tę wkładkę i okazało się że ten element wchodzący w kostkę jest pęknięty.
Miałem akurat inną wkładkę.
Chciałem ją zamontować ale pojawił się problem Nie mogłem jej wsunąć do końca. Cały czas była lużna.
Po kilku próbach uszkodził się ten element zaznaczony na zdjęciu (to ten, który chyba przyciskamy jak chcemy wyjąć wkładlę).
Czy ktoś z Kolegów wymieniał taką wkładkę ?
Na co zwrócić uwagę ?
Jak ją zamontować ?