[B] Brak mocy ! nikt nie wie co jest żle
dzięki ,wcześniej ze startu miał moc i od dołu się wkręcał teraz tego nie ma , tak jak doradziłeś obrócę kilka razy i zobaczę czy się ustawią te znaki , z przepływką to nie wiem jak sprawdzić może znajdę na podmiankę
ortografia
ortografia
Ostatnio zmieniony 10 paź 2010, 22:33 przez olsen, łącznie zmieniany 1 raz.
Koło "tych obrotów" to turbo już prawie "kończy" swoją pracę (Nm / obr./min) 320 / 2000-2750 to są dane ze strony opla dla "150"kwiacur pisze:A pozatym turbo włancza się właśnie koło tych obrotów
Jak dla mnie to przy twoim silniku wygląda na klapy wirowe, albo na problem z turbiną (za póżno się załącza).... no i zainteresował bym sie tymi "znakami" które faktycznie powinny sie zgrać.
Objawy wskazują najbardziej na klapy wirowe, ewentualnie zapaskudzony EGR, Olsen sprawdź jeszcze raz dokładnie kolektor i to w jaki sposób poruszają się klapy wirowe, na stronie JabolaKG masz filmik jak wszystko powinno działać - http://www.kolektorycdti.zafriko.pl/
Astra G 1.6 X16SZR (w gazie) - sprzedana
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
kolektor i nastawnik egr nowy turbo po regeneracji szczelnosc sprawdzona przepływka nowa wakum i całe podciśnienie sprawdzone dziś ustawiali mi znaki i wyszło ze górne koło przestawine o jeden ząb i to tak walneli sie w serwisie opla jak zmieniali kolektor to kazałem wymienic rozrząd bo do wymiany zastało 20 000 km , dziś machanik kolegi ustawił znaki ale zapalił się silniczek i nadal sie niewkręca bark mocy od dołu jutro jadę na techa i ciekawe co to oznacza i dla czego nadal jest dól
-
- Bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 lut 2010, 21:28
- Imię: wojtek
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Witam wszystkich a przedewszystkim stałych bywalców forum, nie często jestem bywalcem forum z powodu braku czasu i umiarkowanego umiłowania komputera, ale mam problem z ZB , zawsze jak był problem to do mechanika i po problemie, a teraz nawet mechanik ma niewiadomą. Po odpaleniu silnik pracuje bardzo nierówno przez 15-20 sekund przy tym kopcąc nie miłosiernie, potem gaśnie. Po ponownej próbie uruchomienia jest to samo, za którymś tam razem w koncu wskakuje na włściwy tor i nic mu nie jest do momentu az podzas jazdy braknie mu mocy i nie można nawet ruszyć ze świateł, ale chodzić chodzi i to normalnie, a potem znowu jest dobrze. Zawiozłem go do mechanika, podpioł kompa i.... cholera nic, żadnego błędu, żadnej usterki, wszystko gra, a auto nie reaguje na pedał gazu. LIPA. Może wam się coś takiego przytrafiło? Choć nie zycze. Prosiłbym o jakieś podpowiedzi w którą stronę iść. Dzięki
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2370
- Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
- Imię: Grisza
- Lokalizacja: KR/WF
- Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
- Model: ZBZAAF
- Oznaczenie silnika: Z22yh20LET
A wszystkie przewody gumowe itp całe, na swoim miejscu ?
Jak wtryski, nie leją ? DPF się wypala nie ma z nim problemów??
To że EGR był robiony nie znaczy że znów nie jest do roboty... Może tym razem podziało się w nim coś takiego że błędu nie wywala ( nie każda usterka jest sygnalizowana) a jednak nie bangla..
Jak wtryski, nie leją ? DPF się wypala nie ma z nim problemów??
To że EGR był robiony nie znaczy że znów nie jest do roboty... Może tym razem podziało się w nim coś takiego że błędu nie wywala ( nie każda usterka jest sygnalizowana) a jednak nie bangla..
kolego jaki masz silnik bo jeśli 150km to może być wtyczka trzeciego wtryskiwacza poczytaj tu http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... ryskiwacza
-
- Bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 lut 2010, 21:28
- Imię: wojtek
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
wtryski nie leją-DPF na szczesie nie posiadam, EGR -faktycznie można sprawdzić, a te przewody gumowe to pewnie ci chodzi czy nie łapią lewego powietrza? Bo taka też była moja sugestia, no ale nie wiem, jest godzina prawie 20-ta a oni dalej szukająLorry pisze:A wszystkie przewody gumowe itp całe, na swoim miejscu ?
Jak wtryski, nie leją ? DPF się wypala nie ma z nim problemów??
To że EGR był robiony nie znaczy że znów nie jest do roboty... Może tym razem podziało się w nim coś takiego że błędu nie wywala ( nie każda usterka jest sygnalizowana) a jednak nie bangla..
[ Dodano: Pią Paź 22, 2010 20:09 ]
Tak 150-tkę, ale wydaje mi się że wyskoczył by błąd, no cholera powinien!pmaly14 pisze:kolego jaki masz silnik bo jeśli 150km to może być wtyczka trzeciego wtryskiwacza poczytaj tu http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... ryskiwacza
[ Dodano: Pią Paź 22, 2010 20:11 ]
A może paliwo jest winne? no ale mam goldena ze statoil