Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
PATI pisze:PS. Jesteś pewien że to przepływomierz?
Raczej tak. Ostatnio wymieniłem moduł zapłonowy i komplet świec i, co prawda, poprzednie symptomy nieco zmalały, jednak nie ustały zupełnie. Poza tym po wymienie mechanik podpiął mi kompa i wykasował "Błąd przepływomierza", a teraz znowu mi się pomarańczowa kontrolka silnika pali. No już inna przyczyna mi do głowy nie przychodzi.
A co do oryginałów, to znalazłem na Allegro oryginał Siemensa za 370 zł LINK
Czego ja nie wymieniłam.... a okazało się że jest dziura w tłoku, a kom. pokazywał problem z przepływem powietrza bo była walnięta turbina, która zacierała się, Zosia jechała 30 km/h zero mocy, kopciła z przodu i z tyłu. Masakra. Wszystkie naprawy ciągnęły się pół roku nim mechanik doszedł do tego co jest zepsute.
Co do przepływomierza dobrze jest zamienić na próbę z takiego samego auta i będziesz miał jasność, a przy zakupie nowego koniecznie sprawdź numery.
W niedziele macie w Warszawie zlot to może ktoś Ci użyczy.
PATI pisze:Co do przepływomierza dobrze jest zamienić na próbę z takiego samego auta i będziesz miał jasność, a przy zakupie nowego koniecznie sprawdź numery.
W niedziele macie w Warszawie zlot to może ktoś Ci użyczy.
Niestety tak się nie uda
1) Problem występuje tylko po dłuższym postoju auta, więc nawet spocik nie pomoże, bo chyba bym musiał tam ze 4 godzinki postać
2) Niestety nie będę na zlocie, ponieważ weekendy spędzamw Płocku , z moimi dziewczynami
3) Chyba zaryzykuję i wymienię, bo wówczas powinienem pozbyć się problemów na dłuższy czas...
witam mam pytanie właśnie wymieniłem przepływkę i znacznie temperatura podskoczyła czyli szybko się nagrzewa wcześniej musiałem przejechać około 15km zanim wskaz,się ruszyła ,i jeszcze jedno pytanie czy przepływka ma coś z wolnymi obrotami?pozdrawiam
Przepływka nie ma wpływu na to jak szybko się auto nagrzewa,jeżeli chodzi o obroty to jakby całkiem padła to silnik wejdzie w tryb awaryjny i wtedy obroty mogą być mniejsze..
Głębiej analizując rolę przepływki,można stwierdzić,że może mieć lekki wpływ,gdyż m.in wg.niej ustalana jest dawka i jej czas.Ale tak jak kolega wcześniej napisał jest.
Myślę,że tu temperatura otoczenia pomaga
H,Łajszczak pisze:Przepływka nie ma wpływu na to jak szybko się auto nagrzewa,jeżeli chodzi o obroty to jakby całkiem padła to silnik wejdzie w tryb awaryjny i wtedy obroty mogą być mniejsze..
u mnie jak przepływka padła nie dało się jechac, silnik pracował jakby na trzech garach szarpało strasznie.
H,Łajszczak pisze:Przepływka nie ma wpływu na to jak szybko się auto nagrzewa,jeżeli chodzi o obroty to jakby całkiem padła to silnik wejdzie w tryb awaryjny i wtedy obroty mogą być mniejsze..
u mnie jak przepływka padła nie dało się jechac, silnik pracował jakby na trzech garach szarpało strasznie.
U mnie w Omci też silnik pracował jakby na trzech garach, ciężko wchodził na obroty i nie miał mocy. Okazało się, że brał lewe powietrze już za przepływką. Uszczelniłem i objawy zniknęły. Komputer złe dane dostawał. W Zafirze będzie podobnie.
arebuk pisze:ok, to pozostaje tylko rozkminić jak się rozpina te oryginalne opaski oplowskie którymi przepływka jest mocowana na dolocie.
złap je kombinerkami i trochę ściśnik do środka i się rozejdą, ale 2gi raz ich już nie założysz musisz kupić nowe , jak pamiętam rozmiar to jakoś od 80-105 czy jakoś tak, wieczorem sprawdzę to Ci napiszę dokładnie, wymieniałem je 2 tyg temu