Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Grzesiek33 pisze:czasami bywa tak że pompa paliwa zaczyna umierać i
ale wtedy bylby problem przy wyzszych predkosciach obrotowych i przy przyspieszaniu - bo wtedy ciagnie wiecej paliwa...
przy jezdzie spokojnej w okolicy 100km/h pobiera zdecydowanie mniej paliwa...
Faktycznie postaram się o to co pokaże komputer, jakie błędy i może wtedy coś się wyjaśni. Czytałem o tym EGR- i nawet próbowałem jakieś zdjęcia znaleźć czy ja to w ogóle mam w modelu 1,6 16V z 99 r. Dodam że kiedy faktycznie jeżdżę po mieście na krótkich dystansach autko chodzi bez zarzutu... Dobrze przyspiesza nic się nie zapala. Jedynie do czego można się ewentualnie przyczepić to może to że jak puszczam gaz to czasem czuć szarpnięcia , ale może teraz kiedy wiem że coś jest nie tak to już mi wszystko się wydaje....
witajcie koledzy - moja zoska stracila moc tzn nie reaguje na zmiane polozenia ustawienia chipa (czy to sport czy eco jedzie tak samo) zadne kontrolki sie nie zapalily zadnych dzwiekow dziwnych nie bylo a jedzie jak by ciagnela wagon nasuwa wam sie jakas mysl????
Witam.
czy może ktos sie orientuje co się się mogło stac w mojej zafirce... silnik nie równo pracuje tak jakby nie pracował jeden cylinder, brak jest mocy, wczesniej troche przerywała przy przyspieszaniu.... czy możliwe jest ze to cewka zapłonowa padła?
swiece w porządku, cewka tez, dałem komputer do naprawy... prawdopodobnie upalona końcówka mocy(brak pracy na 3 cylindrze), z słów serwisanta 80% usterek w tych komputerach... jeśli chodzi o prace silnika to przed awaria juz zaczynał czasami szarpać przy przyspieszaniu
boogoo napisałes?
Nie mam,ale znajdziesz.Pompa jest przykręcona do pokrywy klawiatury po prawej-taka puszka aluminiowa.U dołu masz trójnik do egr i innych,a góra idzie do serwa-taki czarny,twardy przewód, dośc kruchy w którym jest zaworek.
Mam rozumieć że w tym czarnym twardym przewodzie był jakiś zaworek , ponieważ mi pękł i wymieniłem go na zwykły gumowy.Czy bedzie teraz jakiś problem?
Ten mały zaworek pełni rolę bezpiecznika,gdyby pompa wacum nagle padła,lub uciekło by podciśnienie,to ty możesz jeszcze bezpiecznie wyhamować.Przewód jak jest gumowy,ale dość odporny na zagięcia i wklęśnienia może być,ale lepszy twardy to wtedy nie ma straty podciśnienia.Jeśli nie jesteś pewny to zamień go na twardy.I ten zaworek bezzwrotny też musi być.
Witam.
Mam problem z kontrolka auta zkluczem. Czasem sie pojawia i po paru minutach znika, ale nic sie nie dzieje z autem. Bylem u kolegi, podpielismy kompa i nie wykazuje zadnego bledu. Czy to jakies zmartwienie, problem?