Kody Błędów
Witam podłącze się, mam problem z czujnikiem poziomu paliwa, przejrzałem wszystkie bezpieczniki, przekaźniki sprawdziłem wtyczki przy zbiorniku nawet pływak sprawdzałem, wszystkie połączenia masowe i nic nie pokazuje stanu paliwa i nie przelicza ile można przejechać na paliwie, może ktoś miał podobny problem . Poniżej błędy z opcoma.
P0460-71 Obieg prądowy czujnika poziomu paliwa - wartość poza wymaganym zakresem
U2141-71 Nieprawidłowe dane z REC (Tylny zespół elektroniczny)
P0460-71 Obieg prądowy czujnika poziomu paliwa - wartość poza wymaganym zakresem
U2141-71 Nieprawidłowe dane z REC (Tylny zespół elektroniczny)
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
ECN 190158 - błąd DPF - sprawdź przewód do czujnikaanda pisze:Witam,
kupiłem niedawno Zafirę 2006r. 1.9 120 km, nie zawsze zaskakuje turbina, w warsztacie sugerują naprawę turbiny, sposobem hamulec + gaz odczytałem błędy:
ECN 190158
ECN 112561
ECN 112562
jeżeli ktoś miał z nimi doczynienia proszę o info
Pozdrawiam
ECN 112561, ECN 112562 - http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=6032
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
napraw przewód i wyczyść czujnikanda pisze:Dziękuję Bodek,
czy przez te błędy silnik przechodzi w tryb awaryjny i odcina turbinę?
nie miałem takich błędów - ale autko mogło przejść w tryb awaryjny
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Witam!
Moja Zafira 1.7 CDTI 125KM 2008 rok (z DPF). Przebieg 114 tys. km.
Pojawiła się na powrocie z dalekiej trasy tablicy zapalona żółto ikonka silnika (nie tryb serwisowy - auto z kluczykiem).
Auto do przedwczoraj nie dawało żadnych objawów. Wczora rano po odpaleniu zero mocy i żabka. Po jakimś czasie moc wróciła. Działo się tak za każdym razem po odpaleniu auta. Dzisiaj z kolei brak mocy i żabka - jednak nie puścił ten objaw. moc nie wróciła.
Szybka kombinacja: kluczyk, gaz, hamulec i wyświetliło kod: ECN 40952.
Czy to EGR i czy gdzie indziej szukać rozwiązania problemu...oby nie kosztowego :-(
Dodam, że auto miało dwa tygodnie temu wymieniony rozrząd i do tego czasu zero problemów. Może coś powiązane..a może przypadek.
Moja Zafira 1.7 CDTI 125KM 2008 rok (z DPF). Przebieg 114 tys. km.
Pojawiła się na powrocie z dalekiej trasy tablicy zapalona żółto ikonka silnika (nie tryb serwisowy - auto z kluczykiem).
Auto do przedwczoraj nie dawało żadnych objawów. Wczora rano po odpaleniu zero mocy i żabka. Po jakimś czasie moc wróciła. Działo się tak za każdym razem po odpaleniu auta. Dzisiaj z kolei brak mocy i żabka - jednak nie puścił ten objaw. moc nie wróciła.
Szybka kombinacja: kluczyk, gaz, hamulec i wyświetliło kod: ECN 40952.
Czy to EGR i czy gdzie indziej szukać rozwiązania problemu...oby nie kosztowego :-(
Dodam, że auto miało dwa tygodnie temu wymieniony rozrząd i do tego czasu zero problemów. Może coś powiązane..a może przypadek.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
P0409 recyrkulacji spalin (EGR) Zawór wysokiego napięcia opinie C-015eMarkiz pisze:...........
Szybka kombinacja: kluczyk, gaz, hamulec i wyświetliło kod: ECN 40952.
.........
P0409 recyrkulacji spalin (EGR) Zawór Feedback Low Voltage C-015
P0409 Układ recyrkulacji spalin (EGR) Zawór Odpowiedź Nieprawidłowa sygnału C-015
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Wypedałuj jeszcze raz, bo obcinasz pierwszą cyfrę.ADAMO_16 pisze:No i problem. Tryb awaryjny i wypedalowane 0175 oraz 010F. Obroty max 3000. Przekopalem forum, albo zle szukalem albo mam pecha :-(
Ostatnio zmieniony 27 sty 2015, 14:32 przez Flora, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
P1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - usterka przewodu elastycznegoADAMO_16 pisze:No to pełne wypedałowanie: ECN 190175 ECN 19010F
lub
P1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - za duża różnica ciśnień (75) - Obecny
P1901 - Ciśn. zmierzone przez czujnik ciśn. filtra cząsteczek niezgodne z ciśnieniem barometrycznym (0F) - Obecny
jest temat na Forum, np. http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=4375
zacznij od: EGR, przepustnica, boostsensoreMarkiz pisze:Dzięki BODEK.
Ponieważ nie jestem specjalistą od aut, ale lubię coś za co mam zapłacić robić sam :-) czy według Ciebie zaczać od czyszczenia EGR zgodnie ze wskazówkami na forum czy jednak to o czym piszesz to moga być inne problemy?
Ostatnio zmieniony 27 sty 2015, 15:14 przez Bodek, łącznie zmieniany 1 raz.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
Panowie co wyraża ten błąd P0500-08?
w szczegółach błędu wyskoczyło: po przetranslatowaniu tego wyszło to:
"Prędkość obrotowa silnika jest większa niż 2528 obr ilość paliwa wtrysku jest większa niż 251 mg / Storke sygnał czujnika prędkości pojazdu wartość 0 km / h (nieruchomy pojazd) Po kodów błędów przechowywanych Poniższe kody błędów nie są przechowywane jednocześnie:: p0100, P0120 Powyższe warunki muszą być spełnione przez conajmniej 4s.
Następujące funkcje są zablokowane: Idle adaptacja regulatora powietrza"
nie bardzo wiem co oznacza Idle
w szczegółach błędu wyskoczyło: po przetranslatowaniu tego wyszło to:
"Prędkość obrotowa silnika jest większa niż 2528 obr ilość paliwa wtrysku jest większa niż 251 mg / Storke sygnał czujnika prędkości pojazdu wartość 0 km / h (nieruchomy pojazd) Po kodów błędów przechowywanych Poniższe kody błędów nie są przechowywane jednocześnie:: p0100, P0120 Powyższe warunki muszą być spełnione przez conajmniej 4s.
Następujące funkcje są zablokowane: Idle adaptacja regulatora powietrza"
nie bardzo wiem co oznacza Idle
Ostatnio zmieniony 29 sty 2015, 14:11 przez Maćku, łącznie zmieniany 3 razy.