[A] - Maćku--> 1.8 Elegance, 115KM, 2000r, Irmscher

Moderatorzy: Tunio999, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Mat86radom
Zafiromaniak
Posty: 2502
Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Radom
Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
Model: MZRCD
Oznaczenie silnika: CITD
Gender:
Kontakt:

#286 Post autor: Mat86radom »

konradviking, wszystko zależy od tego jak nisko jest posadzony samochód i od stylu jazdy kierowcy który się nim porusza - nie każdy jeździ jak Twój sąsiad :> :P

Sorry za :ot: w temacie.

Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#287 Post autor: Maćku »

Dyskusja fajna tylko czemu tutaj :lol:

Bynajmniej wszystko jest uzależnione o stanu dróg u nas na Południu nie ma aż tak tragicznie i jeździ dużo aut z "wielką niską glebą"

Nie ma co dementować o słuszności posiadania tzw. "gleby" każdy robi jak uważa wolny kraj...
konradviking pisze:
ryba1 pisze:konradviking, wiesz co to bezpieczna odległość???
yyy wiem dlatego w nikogo z "glebowców" nie wjechałem, po za tym nie rozumiem co ma bezpieczna odlagłość, do upierdliwego hamowania drugiego kierowcy...

nie no ale serio przyznajcie że tak jest, sąsiad ma zglebionego golfa II, na 1,5km odcinku 10razy rozpędza się prawie do odcięcia, i hamuje prawie do zera, tarcze czerwone, hałasu dużo, jaki sens ma taka jazda?

Tu nie chodzi o jazdę tylko o wygląd auta... a mogę odwrócę sytuację w drugą stronę ja mając sztywniejsze zawieszenie mogę wjechać serię zakrętów nie hamując jechać płynnie 70km/h jadąc za gościem z przechyłem godnym aut z USA muszę zwolnić do 30km/h, bo on się nie wyrobi wychodzą z każdego zakrętu muszę przez niego co chwilę przyśpieszać gdzie tu sens i logika? a uwierz mi u nas serii zakrętów nie brakuje.... tak można robić argumenty i kontrargumenty i każdy z nas ma swoją rację... i swój punkt widzenia :ok:


Wracając do tematu na Imperialach zrobiłem już 300km i jestem mile zaskoczony miałem okazje jechać po mokrym i suchym (oraz pośrednio między tymi dwoma), wyobraźcie sobie żadnych uślizgów trzymanie drogi wręcz rewelacyjne nie jeżdżę jak tzw. "emeryt" odprowadzanie wody też stoi na wysokim poziomie, hamowanie na mokrym i suchym? żadnego problemu nie załącza się ABS trakcja nie wariuje jak dotychczas na zimówkach czy letnich 15", a to tylko dwie na przodzie są :driver: naprawdę byłem nie pewnym zachowania się gdy je kupowałem teraz tej decyzji nie żałuje... :ok:
Obrazek

konradviking

#288 Post autor: konradviking »

No tak na sam koniec dyskusji dodam (żebyście mogli znów mieć z kim się sprzeczać) że już widziałem dużo golfów dwójek, trójek, passatów b3 w rowach z gwintem. Bo mam gwint to zakręt wyrobie szybciej,

ok, może trochę szybciej pojedziesz niż w serii, ale wciąż nie masz ESP, szpery, 4x4, a często nawet nie masz szerszej opony niż 195 bo do golfa dwa nie wchodzi większa bo trzeba ciąć nadkole... i się okazuje że byle passat b6 jest zwinniejszy w zakręcie, i nie wpada w krzaki jak stare obniżone auto.

Wiem że to temat obniżania zafiry a nie golfa, ale to wciąż pudełkowaty kształt, na zwykłym McPersonie i belce skrętnej często bez ESP, i zawsze seryjny Focus II w dieslu będzie szybszy w zakrętach od waszej posadzonej zafiry...

Nie mówiąc już o tym że mózg w takim aucie ciągle obija się o czaszkę, a cały obiad w żołądku upierdliwie skacze, czego w serii się nie doświadczy... Pamiętajcie że efekt wizualny gleby podoba się może 3% zapaleńców na zlotach, i tym co się cieszą jak pokonujecie próg zwalniający przez minute, ale świat woli duży prześwit, dlatego moda na suwy i crossovery czy jak to się tam pisze.

Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#289 Post autor: gRZENIU »

Maćku pisze:na Imperialach zrobiłem już 300km i jestem mile zaskoczony miałem okazje jechać po mokrym i suchym
Pogratulować udanego zakupu i dalszej szerokości i przyczepności ... :piwo:

Awatar użytkownika
Mat86radom
Zafiromaniak
Posty: 2502
Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Radom
Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
Model: MZRCD
Oznaczenie silnika: CITD
Gender:
Kontakt:

#290 Post autor: Mat86radom »

konradviking, gwint a sprężyny obniżające to dwie różne sprawy :>, a z tym focusem w zakręcie to nie byłbym taki pewny :P.
Tobie się nie podoba a nam tak i nikt tego nie zmieni, to jak kłótnia o rodzaj paliwa które lepsze :lol:
Maćku dalszego zadowolenia z opon no i z glebyyyy :ok:
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2016, 13:59 przez Mat86radom, łącznie zmieniany 1 raz.

Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#291 Post autor: Maćku »

No i starczy :ot:

Mam nadzieję, że 2 latka przejeżdże na nich :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Mat86radom
Zafiromaniak
Posty: 2502
Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Radom
Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
Model: MZRCD
Oznaczenie silnika: CITD
Gender:
Kontakt:

#292 Post autor: Mat86radom »

Maćku, tak jest :piwo:
A czemu dajesz tylko 2 lata oponom?? :shock:

Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#293 Post autor: Maćku »

Potem zmienię na nowe, a te lepiej będzie sprzedać do tego po 2 latach kończy się gwarancja :mrgreen:
Obrazek

Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#294 Post autor: Maćku »

Nic się nie działo przez dłuższy czas w temacie lecz Zośka miała swoje kaprysy które już mnie drażnią... co zrobiłem z jednym to zaraz drugie i tak w koło piekła...

Zacznijmy jednak od początku
Wymianione lozysko tył huczało wiec ciach wymiana zaraz sie okazuje że coś puka i stuka rozeznanie zajęło tydzień czasu... aż w końcu z bratem uznaliśmy że już nic nie stuka podejrzenie sprężyna musiala sie na jakieś muldzie przekręcić....

Teraz sie zaczęły upały i co stoje w korku a tu temepratura rośnie myślę no pięknie przed zlotem auto mi sie gotuje przyczyna moduł wentylatorów dziś zmieniony na inny z astry 1,7 dti działa wentylator hurra z tym że caly czas swieci sie kontrolka od chłodzenia trudno ważne że nie boje sie o zagotowanie silnika będą fundusze kupię prawidłowy....

W międzyczasie po powrocie z niemiec wsiadam do Zosi chcąc jechać po ostatni fant na zlot, a tu patrzę na światłach dym spod maski szybka ewakuacja dzieci z auta gasnica w ręku uchylam maskę a tu nie ma korka wystrzelił ppdczas jazdy i cała komora zalana olejem ufff na szczęście nic sie nie zapaliło... szczęściem było, że nie daleko była hurtowania motoryzacyjna kupiel nowy kotek za całe 9.90 olej GM 10w40 plyn do mycia silnika i myjnia samochodowa udabe 100 zł i szło jechać dalej...


Zafira pokazuje jak bardzo zaniedbana była... cóż wóz albo przewóz narzekam ostatnio na nią bardzo, nawet były i są myśli o sprzedaży, ale jakoś nie mogę jej tego zrobić i po długich wieczornych rozmowach z Ewcią zdecydowaliśmy że ja wprowadzimy już na tip top a potem zaczniemy na spokojnie zbierac na nasze największe marzenie....
Obrazek

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#295 Post autor: Wojti »

Jedyna słuszna decyzja :piwo:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Crazy
Zafiromaniak
Posty: 1813
Rejestracja: 25 maja 2016, 08:00
Imię: Dawid
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Insignia
Model: A
Oznaczenie silnika: A16LET
Gender:

#296 Post autor: Crazy »

Macku skad ja to znam, zaraz po zakupie swojej też kwiatki powychodzily ale w końcu doprowadzilem do porzadku i jest ok, sprzedał byś a co przy kolejnym ? Dalej loteria
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy OPEL wszystkie modele do 2020r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Zafira C i inne
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam

Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#297 Post autor: gRZENIU »

Maćku pisze:po długich wieczornych rozmowach z Ewcią zdecydowaliśmy że ja wprowadzimy już na tip top
:ok: najlepsza decyzja jaka mogła zapaść ... A do tego każdy będzie zadowolony .... :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 09 cze 2016, 22:08 przez gRZENIU, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mat86radom
Zafiromaniak
Posty: 2502
Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Radom
Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
Model: MZRCD
Oznaczenie silnika: CITD
Gender:
Kontakt:

#298 Post autor: Mat86radom »

Za dużo poswieciłeś się zofiiijii żeby teraz odpuścić :piwo: powoli do przodu i będzie git :ok:

Awatar użytkownika
Chrees
Mieszkaniec
Posty: 340
Rejestracja: 31 paź 2015, 10:09
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: A18XE
Gender:

#299 Post autor: Chrees »

Maćku, ja Ci napiszę tak: kupiłem Zośkę pod koniec listopada, dałem około 9,5k. W tej chwili mam włożone 5k i wiem, żeby wyprowadzić ją na tip top, muszę jaszcze poświęcić około 3-4k.
Mialem taki etap, że co wsiądę, to jakaś usterka: raz przepalona żarówka, innym razem brak płynu chłodniczego i jak się potem okazało, wymiana chłodnicy.
Do zrobienia mam ważniejsze sprawy, typu sonda która czasami w okolicach 100 km trasy zaświeci silnikiem (nie ma reguły kiedy) i mniej ważne sprawy, jak porysowana szyba (chyba wycieraczki), rysy na karoserii, gdzieś tam bąbelki na drzwiach kierowcy czy tylna wycieraczka.
Już myślałem, sprzedam Zośkę, skoro taka narowista. Ale... Nie dostanę za nią dużo więcej, jak sam kupiłem. Więc była decyzja, że zostawiam. Jak zrobię, to przynajmniej będę jeździł.
Dlatego podpisuję się dwoma ręcami ( :lol: ) pod Twoją decyzją :)
Obrazek

Awatar użytkownika
norris_85
Zafiromaniak
Posty: 1211
Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Lublin, LU
Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Kontakt:

#300 Post autor: norris_85 »

decyzja jedyna słuszna, tak trzymaj :)

Zablokowany

Wróć do „Zafira A”