Kody błędów
Moderator: Mariusz
na razie nic
ale właśnie wypalał mi się DPF i dokładnie gdy zgasła spiralka zaświeciło AUTKO z KLUCZEM no i zczytałem ten błąd
--scalone--
czy to ma coś wspólnego z DPF czy tylko czysty przypadek to już nie mam pojęcia
//edytujemy posty a nie piszemy jeden pod drugim //BajBus
ale właśnie wypalał mi się DPF i dokładnie gdy zgasła spiralka zaświeciło AUTKO z KLUCZEM no i zczytałem ten błąd
--scalone--
czy to ma coś wspólnego z DPF czy tylko czysty przypadek to już nie mam pojęcia
//edytujemy posty a nie piszemy jeden pod drugim //BajBus
Ostatnio zmieniony 19 sie 2009, 11:22 przez skabetti1, łącznie zmieniany 1 raz.
ciekawe...
a pierwszy raz sie wypalalo z kontrolka swiec zarowych swiecaca sie?
bo wszyscy w ASO mowia ze pomimo tego ze w manualu jest napisane w rzeczywistosci kontrolka sie nie zapala...
a jak sie zapali to wtedy nalezy do ASO jechac bo to powazniejsza sprawa...
no wiec IMVVHO w takim wypadku to moze oznaczac cos z DPFem, nie koniecznie ze zapchany ale rowniez czujnik/czujniki...
patrzylem na forum zafiry w de i tam tez nie ma info o tym bledzie... zalozylem tam temat zobaczymy...
a pierwszy raz sie wypalalo z kontrolka swiec zarowych swiecaca sie?
bo wszyscy w ASO mowia ze pomimo tego ze w manualu jest napisane w rzeczywistosci kontrolka sie nie zapala...
a jak sie zapali to wtedy nalezy do ASO jechac bo to powazniejsza sprawa...
no wiec IMVVHO w takim wypadku to moze oznaczac cos z DPFem, nie koniecznie ze zapchany ale rowniez czujnik/czujniki...
patrzylem na forum zafiry w de i tam tez nie ma info o tym bledzie... zalozylem tam temat zobaczymy...
- timi68
- Zafiromaniak
- Posty: 794
- Rejestracja: 08 lip 2009, 16:50
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Volvo S60 D5 AWD 215/440
- Model: II
- Oznaczenie silnika: D5-2.4
- Gender:
Pytałem, aby nie mieć takich problemów, trzeba lać uszlachetniacz do paliwa Kastrol.MieHor pisze:u mnie jak zapali się kluczyk z samochodzikiem występuje natychmiast brak mocy, jak jest możliwość doraźnie zjeżdżam na pobocze, podnoszę maskę, otwieram zawór EGR, odblokowuję zatarty tłoczek, parę kropli oleju i jadę dalej do następnego razu. Na diagnostyce wykazuje błąd P0400. Pewnie w jakimś momencie czeka mnie wymiana lub regeneracja EGR-u (elektronicznego). Odnośnie Twojego problemu - nie bardzo mogę Ci pomóc.
Jak kupiłem Zafirką po dwóch tygodniach pojawił się właśnie taki problem, zrobiłem tak jak kazał mi kolega i od tamtego czasu cisza i święty spokój.
ViFot pisze:
Może ktoś zna kod 2279. Nie mogę nigdzie znaleźć.
Pojawił się już drugi raz. Mechanik nie może znależć w książce, a do autoryzowanego serwisu ponad 50 km i bardzo nie po drodze
W czasie jazdy silnik jakby stracił moc . Po zatrzymaniu się i ponownym uruchomieniu silnika wszysko wróciło do normy tylko lampka awarii się paliła.
Mechanik wykasował błąd i jest niby ok, ale niepokoi mnie co się dzieje.
Pozdrawiam
To jest błąd nieszczelności w układzie dolotowym [lewe powietrze], coś też z EGR-em może być nie tak...
Pozdrawiam
skabetti1, no to daj znac jak poszlo
odpowiedz z forum de
" Der Fehler hat mehrere Fehlerbilder, aber alle beziehen sich auf den DPF, bzw., den Abgastemperatursensor.
Ich Tippte aber auf einen vollen DPF, also ab zu FOH u. Freibrennen."
o ile znam niemiecki (jesli to mozna juz nazwac znajomoscia) chodzi wlasnie o DPF,
czyli nic nowego (FOH=ASO)
narazie to tylko jedna odpowiedz...
odpowiedz z forum de
" Der Fehler hat mehrere Fehlerbilder, aber alle beziehen sich auf den DPF, bzw., den Abgastemperatursensor.
Ich Tippte aber auf einen vollen DPF, also ab zu FOH u. Freibrennen."
o ile znam niemiecki (jesli to mozna juz nazwac znajomoscia) chodzi wlasnie o DPF,
czyli nic nowego (FOH=ASO)
narazie to tylko jedna odpowiedz...