Wykresy 1,9CDTi po chiptuningu.
Moderator: Mariusz
heko, powiem szczerze wbiło mnie w fotel, zarówno przebieg mocy i momentu bardzo ładny, a i wartości które wykrzesałeś z 100-tki są wręcz niebotyczne, 40 KM i ponad 90Nm przyrostu robi ogromne wrażenie!
Astra G 1.6 X16SZR (w gazie) - sprzedana
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
już daje....to automat...więc zanim konwerter zapnie..wygląda to dziwnie....no i przyrosty miały być delikatnekubutek pisze: Zauważyłem że moje wyniki zmian się nie pojawiły w poście Heko
...tjaaa...a do tego magnetyzer i chips nie potrzebny ...widzę że jesteś podatny na reklamęimalas pisze:Odnoszę podobne wrażenie .... bo te kilkanaście koni to załatwia modyfikator paliwa np. Liqui Moly SPEED TEC DIESEL TUUUUUUUUUU
i wtryskiwacze wyczyści!
no i super oporny na chipsy stjepanowóz...wypluł ponad 150KM ale z założenia nie miał być b. mocny...
no i gattowa Astra...niestety górą nie trzymała zadanego boostu...więc po naprawie do poprawy
[ Dodano: Pon Mar 14, 2011 23:28 ]
co prawda to nie Opelek...ale można zobaczyć jakie możliwości ma ten motorek...po dołożeniu drugiej turbinki
[ Dodano: Sob Kwi 30, 2011 13:43 ]
...no to dorzucę dzisiejsze 1.9cdti 150KM...w Vectrze..ale bez różnicy
..dobrze zestrojony RedBox daje ładne efekty
..słabe wstawanie turbinki, i małe zafalowania to efekt zanieczyszczonego EGR (do zaślepienia )
heko pisze:..tu mamy taką po wycince
[url=http://img832.imageshack.us/img832/8866/zafirakr080xps1.png]Obrazek[/URL]
Mmmoooja:)
czyli im większa góra tym gorzej? a im bardziej płasko to lepiej? Który z powyższych wykresów jest najładniejszy?ronin pisze:
Masz górkę w wykresie momentu podobnie u mnie. Wg kolegów hekko/TuneForce może to być przycinająca się turbina. U mnie nie udało się wykresu spłaszczyć i uznaliśmy że lepiej nie cisnąć więcej bo może się turbina zawieszać.
Chodzi o to,że niezdrowe dla napędu,są właśnie strzały momentu,na wykresie górki,bo są to po prostu gwałtowne siły,wiadomo fajnie bo wciska w fotel,ale jest to na dobrą sprawę nie efektywna moc,bo przy 3000rpm potem nie ma czym jechać.kaliope pisze:czyli im większa góra tym gorzej? a im bardziej płasko to lepiej? Który z powyższych wykresów jest najładniejszy?ronin pisze:
Masz górkę w wykresie momentu podobnie u mnie. Wg kolegów hekko/TuneForce może to być przycinająca się turbina. U mnie nie udało się wykresu spłaszczyć i uznaliśmy że lepiej nie cisnąć więcej bo może się turbina zawieszać.
Moment ma wstawać ładnie i trzymać się jak najdłużej.