[FAQ]Jak wywalić DPFa

Tematy dotyczące DPF.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
Predator

#301 Post autor: Predator »

Wczoraj pozbyłem się DPF'u w TuneFORCE i skorzystałem z możliwosci chipowania. Wracając do Gdyni zauważyłem wzrost mocy i spadek zużycia paliwa. Obserwując wywalanie DPF,u widziałem profesjonalizm, tz. Grzesiek i Andrzej wiedzieli co i jak maja zrobić. Cena bardzo konkurencyjna porównując do tych w Trójmieście i z tego co widze na forum do cen w całej Polsce. Po zachipowaniu, ale niemożliwości sprawdzenia wyników na hamowni nie musiałem od razu płacić za tę usługę. Ureguluję należność, przy następnej wizycie i pomiarach na hamowni. Cóż za zaufanie - w obie strony. Usługa wykonana na b. wysokim poziomie. Polecam :D .

corsar

#302 Post autor: corsar »

Co prawda zrobiłem dopiero nieco ponad 3,5kkm po zakupie ale już DPF zalazł mi mocno za skórę - dwa razy wypalanie zaczęlo się jak otwierałem garaż po 300km trasie :evil:
Na zbiorówkę chyba już się nie załapię - full chętnych, mam jednak postanowienie by jeszcze w marcu wyrwać chwasta - jak rozumiem trzeba jechać do Poznania by było zrobione fachowo? Czy może jest jakiś warsztacik w Bydgoszczy czy Toruniu?

Anony Mous

#303 Post autor: Anony Mous »

corsar pisze:Co prawda zrobiłem dopiero nieco ponad 3,5kkm po zakupie ale już DPF zalazł mi mocno za skórę - dwa razy wypalanie zaczęlo się jak otwierałem garaż po 300km trasie :evil:
Na zbiorówkę chyba już się nie załapię - full chętnych, mam jednak postanowienie by jeszcze w marcu wyrwać chwasta - jak rozumiem trzeba jechać do Poznania by było zrobione fachowo? Czy może jest jakiś warsztacik w Bydgoszczy czy Toruniu?
chyba sie załapiesz na Poznań, tam jest mniej chętnych, zapytaj TuneForce. W Toruniu robił chyba kolega Marki, ale podejrzewam, że nie w tej cenie co grupówka.

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#304 Post autor: heko »

corsar pisze: Na zbiorówkę chyba już się nie załapię - full chętnych, mam jednak postanowienie by jeszcze w marcu wyrwać chwasta
...dopisz się do listy...."Poznań" ;)

Piotr
Bywalec
Posty: 163
Rejestracja: 05 gru 2009, 22:54
Imię: Piotr
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Opel Zafira B 1,9 CDTI
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH

#305 Post autor: Piotr »

kaliope pisze:chyba sie załapiesz na Poznań, tam jest mniej chętnych, zapytaj TuneForce. W Toruniu robił chyba kolega Marki, ale podejrzewam, że nie w tej cenie co grupówka.
Ja również robiłem 2 tygodnie temu w Toruniu. Jak potrzebne jakieś opinie to zapraszam na pw

Anony Mous

#306 Post autor: Anony Mous »

corsar pisze:Czy może jest jakiś warsztacik w Bydgoszczy czy Toruniu?
Usuwali mi w tej firmie w Toruniu http://www.agma-tuning.pl/ Przejechałem ponad 10tys km i póki co wszystko jest ok.

Awatar użytkownika
slater7
Świeżak
Posty: 10
Rejestracja: 07 mar 2011, 15:40
Imię: Krystian
Lokalizacja: Czeladz/Londyn
Auto: Audi
Model: A6
Oznaczenie silnika: CAHA

#307 Post autor: slater7 »

Od miesiaca jestem posiadaczem co prawda Vectry (na waszym forum b.dobrze opisany temacik dpf) Z19DTH ale juz raz mnie proekologiczne badziewie zdrzaznilo dluzsza wycieczka nieplanowana i zamierzam sie gowna pozbyc w zarodku...jakis virus tez by byl milo widziany - nie zadurzy, nie przesadzony taki w sam raz :-)
buuu...mam nadzieje ze zalape sie na jakas grupowke jesli takowa bedzie w sierpniu niestety dopiero...bo wtedy bede w kraju a z Katowic do grodu Kraka rzut beretem...

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#308 Post autor: heko »

...spoko.. Krakowa nigdzie nie przenoszą, a chwasty wycinamy codziennie :mrgreen:

security

#309 Post autor: security »

Dziś odwiedziłem znajomego elektryka i okazało się że usuwa fizycznie i programowo DPF i robi chipsy.DPF rozcina i wspawywuję rurkę robi to na miejscu.
Cena za DPF 500zł za chipsa +25-30KM 500zł w pakiecie całość 900zł jest jedno ale nie posiada hamowni.czy to dobra cena za DPF+Chip bez hamowania??

Anony Mous

#310 Post autor: Anony Mous »

security pisze:wspawywuję rurkę robi to na miejscu.
w oplach sie nie wspawywuje rurki. Rozcinasz puszkę, wyrzucasz bebechy potem spawanie i finał. Po pierwsze nie ma za bardzo jak bo tam jest w środku katalizator, po drugie nie ma potrzeby bo puszka jest w miarę daleko od silnika. Rurkę się wkłada jak puszka jest zaraz za silnikiem i robi się to żeby gazy sie nie rozprężały np. w Renault chyba...podobnie chyba w octavii.


ps, ja bym na pewno nie robiła chipa bez hamowni.

ale generalnie cena 500zł za wyrzucenie programowe i fizyczne to bardzo mało. Jeśli gość pewny to się nie zastanawiaj. Ale jeśli gość coś spiepszy....to potem drugi raz będziesz płacił u G&G :)
Ostatnio zmieniony 09 mar 2011, 17:32 przez Anony Mous, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#311 Post autor: heko »

..pytanie nie powinno brzmieć czy to dobra cena...a czy zrobione to będzie profesjonalnie, jeśli chodzi o modyfikację w sterowniku, bo jeśli to wgranie gotofffca piratem ES, to raczej nie koniecznie :P ...co do chiptuningu bez hamowni, się nie wypowiadam...wystarczy zapytać kolegów którzy mieli robione programy na miejscu..i widzieli ze jednak wymaga to troszkę pracy i poprawek...ale "dupohamownią" się tego nie zobaczy ;)

kubik_CDTi

#312 Post autor: kubik_CDTi »

kaliope pisze:ps, ja bym na pewno nie robiła chipa bez hamowni.
Wtedy robi się tak ,jazda próbna i żeby dupohamownia czuła,ale dwumas jeszcze nie drgał :lol:

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#313 Post autor: Bodek »

heko pisze:..jeśli chodzi o modyfikację w sterowniku, bo jeśli to wgranie gotofffca piratem ES, to raczej nie koniecznie :P
Napisz coś więcej na temat tego "gotofffca" i czy jest to niebezpieczne :?:
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

security

#314 Post autor: security »

kaliope pisze:
security pisze:wspawywuję rurkę robi to na miejscu.
w oplach sie nie wspawywuje rurki. Rozcinasz puszkę, wyrzucasz bebechy potem spawanie i finał. Po pierwsze nie ma za bardzo jak bo tam jest w środku katalizator, po drugie nie ma potrzeby bo puszka jest w miarę daleko od silnika. Rurkę się wkłada jak puszka jest zaraz za silnikiem i robi się to żeby gazy sie nie rozprężały np. w Renault chyba...podobnie chyba w octavii.


ps, ja bym na pewno nie robiła chipa bez hamowni.

ale generalnie cena 500zł za wyrzucenie programowe i fizyczne to bardzo mało. Jeśli gość pewny to się nie zastanawiaj. Ale jeśli gość coś spiepszy....to potem drugi raz będziesz płacił u G&G :)
Dzięki za info że się rurki nie wspawywuje gdzieś wyczytałem że niby trzeba wspawać ale teraz już wsio wiem.a co do gościa to według mnie jest pewny nie raz do niego jeździłem różnymi samochodami i różnymi usterkami warsztat ma od ponad 9 lat i ciężko załapać sie do niego bez kolejki. Na DPF i Chipa daje gwarancje na swoją robotę.

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#315 Post autor: heko »

...co więcej...prawie każdy elektryk ściąga z neta pirata Ecusafe...i uważa że już może wszystko...ale to pirat..stara wersja z wieloma błędami..a zalogowanie się na serwer powoduje jeszcze większe komplikacje, więc bez aktualizacji robi się tylko bałagan w sterownikach ;)
..jeśli ktoś zapłaci za oryginał 3...4..5tyś. euro...to uwierz mi nie będzie robił za "grosze" 8)

...oczywiście..może dawać gwarancję..tylko na co?...zagwarantuje 30KM?...że silnik się nie rozsypie?...
..tego nikt nie gwarantuje...a wgrywanie gotowych chipsów bez diagnozy i hamowni nic nie gwarantuje....pomyśl...mam hamownie ..robię 30-te...50-te...100-ne autko...a to ze wyjdzie prawidłowo bez poprawki to rzadkość...każde, no prawie każde inaczej reaguje...ale oczywiście za każdym razem klient po przejażdżce jest zadowolony...tylko nie ma szans sprawdzić co tak naprawdę siedzi w środku...jaki jest przebieg momentu...gdzie coś wywala pika na wykresie...a to wszystko podstawowe info na temat modyfikacji, więc niema możliwości zagwarantować cokolwiek bez odpowiednich narzędzi diagnostycznych :!:
Ostatnio zmieniony 09 mar 2011, 19:53 przez heko, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „DPF”