Niepoprawna praca silnika - Diesel
Moderator: Sebu$
-
- Świeżak
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 mar 2015, 15:17
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Ożarów
- Auto: zafira a
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: dth
- Gender:
- Kontakt:
Klekotanie, głosna, twarda praca może swiadczyć o przytartym bądź przycierającym się tłoku od regulacji kąta wtrysku. W zależnosci jaki tam jest sterownik mogą ale nie muszą wyskoczyć błędy diagnostyczne. Co do sterownika jedno wtykowego czyli PSG5 przeważnie jest to błąd p1220. Przy uszkodzonym czujniku obrotów pompy wtryskowej też może być niewłasciwa praca. Jesli odchyłka od czasu wtrysku jest niewielka błąd diagnostyczny może nam nie wyskoczyć.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2015, 16:27 przez karol79, łącznie zmieniany 1 raz.
Chętnie odpowiem na pytania związane z pompami wtryskowymi VP44, VP30 i ISUZU
witam
u mnie w domu jest opel zafira a 2.0 101km z roku 2003 był zrobiony remont silnika jakiś czas temu . okazało sie ze był dziurawy tłok pod pierścieniem i był straszny przedmuch przez odmę spalinami białym dymem i jak zarówno przez rurę wydechową . będzie podany lik poniżej jak to wyglądało
https://www.youtube.com/watch?v=FqCu8C-b7ec
a teraz jest problem z przerywaniem silnika dziwnie przerywa na zimnym a jak juz ma odpowiednią temperaturę jest ok i jest biały dym.
niedawno był czyszczony egr i nowe świece
https://www.youtube.com/watch?v=teRmzmMzcck
u mnie w domu jest opel zafira a 2.0 101km z roku 2003 był zrobiony remont silnika jakiś czas temu . okazało sie ze był dziurawy tłok pod pierścieniem i był straszny przedmuch przez odmę spalinami białym dymem i jak zarówno przez rurę wydechową . będzie podany lik poniżej jak to wyglądało
https://www.youtube.com/watch?v=FqCu8C-b7ec
a teraz jest problem z przerywaniem silnika dziwnie przerywa na zimnym a jak juz ma odpowiednią temperaturę jest ok i jest biały dym.
niedawno był czyszczony egr i nowe świece
https://www.youtube.com/watch?v=teRmzmMzcck