Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witam panowie własnie auto stoi u mechanika z powodu egr, nowy odpada ponieważ za drogi , regeneracja lub kupno tak zwanego emulatora. Proszę o poradę co robić zośka na święta potrzebna z góry dziękuję.
Ilekroć pojawia się jakiś problem z autem odnosze wrażenie że tylko u mnie trafiają sie najdziwniejsze przypadki na które nie ma nigdzie odpowiedzi.... mam ochotę wtedy zośke sprzedać i zapomnieć... jednak sentyment wygrywa....
do sedna....
problem w zasadzie miałem od zakupu auta, powyżej 10 stopni C jak jechałem powyżej 80km/h i puszczałem nogę z gazu pojawiał się check i dwa błędy p1405 oraz p0400 kiedy temp spadała poniżej 10 st całą zimę check_a nie widziałem... oczywiście wszelkiego rodzaju czyszczenia i kombinacje robiłem nie pomagało nic.. sądziłem że pada ten egr ale tak jeździłem do tej pory... jakieś kilka tyg temu check pojawiał się odrazu po odpaleniu auta tylko sam p1405 czyszczenie nic nie pomogło po prostu zdechł... kupiłem nowy delphi zamontowałem i pierwsze wrażenie więcej mocy jakoś lepiej reaguje na gaz... No ale moja radość szybko minęła po tym jak przekroczyłem 80 km/h i puściłem nogę z gazu... znowu p1405 i p0400. Dodam że jak stoje moge go gazować do oporu puszczać gaz i błąd się nie pojawia...
A jeszcze może istotna sprawa, że jak juz hamuje tym silnikiem to czuć takie delikatne szarpnięcie i odrazu wywala błąd.
Nauczyłem się już jeździć tak żeby błędu nie wywalało tzn albo sprzęgło albo przewiduje wcześniej że bede hamował i robie to stopniowo odejmując gaz... ale to nie o to chodzi.. wkur,,,, mnie taka jazda...
sesorek pisze:koledzy podbijam temat, problem po wymianie egr na nowy spędza mi sen z powiek może ktoś się spotkał z podobnym problemem i udało się rozwiązać ?
Sprawdź wężyki od podciśnienia. Mi się kiedyś ta gumowa łączówka po prostu zestarzała i dostawało się lewe powietrze.
Co prawda moja w dieslu ale może jakiś trop
sesorek pisze:koledzy podbijam temat, problem po wymianie egr na nowy spędza mi sen z powiek może ktoś się spotkał z podobnym problemem i udało się rozwiązać ?
Sprawdź wężyki od podciśnienia. Mi się kiedyś ta gumowa łączówka po prostu zestarzała i dostawało się lewe powietrze.
Co prawda moja w dieslu ale może jakiś trop
to już po sprawdzałem.. myślisz że może to mieć związek z łapaniem lewego powietrza?
mam instalacje gazową..poczciwego kolteca wtryski są wciśnięte w dolot może tam coś jest
nieszczelne(przecież to już tyle lat...)ale żadnym gazem nie zalatuje... żebym wiedział z czym to może mieć związek to bym szukał do skutku, przyczyny szukałem raczej w samym egr, już się zastanawiałem czy nie oddać sterownika do sprawdzenia...
karollolo88 pisze:witam mam taki maly problem zauwazylem ze z egru leci mi olej zadna lamka sie nie zapala bledow niema zadnych zauwazylem jedynie ze auto zimne jest zamulone i jest szarpniecie przy obrotach ok 2500 obrotow zalaczam fotke jaki egr mam i moje pytanie brzmi jak z tym poradzic co zrobic czy musze wymienic ten grzybek czy cos innego za pomoc bede wdzieczny.
witam miałem wcześniej zafirę z tym silnikiem i ten sam problem mimo regeneracji zaworu egr problem pozostał i sobie odpuściłem bo zdecydowana większość forumowiczów ma ten sam problem . Winna temu jest pompa vacum która wytwarza podciśnienie i to przez jej nieszczelność wężykami olej z silnika dostaje się do egr i wydmuchuje tą dziurką z boku, odpowietrzeniem egr-a .
Ostatnio zmieniony 01 gru 2014, 19:23 przez wesolys, łącznie zmieniany 3 razy.