[A] - Norris_85 - ZA OPC 2.0T ~220KM Black Devil
- the_starsailor
- Bywalec
- Posty: 195
- Rejestracja: 27 lip 2012, 20:34
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Lulinek / Poznań
- Auto: Renault
- Model: GS3
- Oznaczenie silnika: R9M
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Zefir doczekał się hydraulicznego podnoszenia maski
Uwagi:
Uwagi:
- - pierwsze co rzuca się w oczy to maska podnosi się niestety niżej niż na pałąku. Obecnie grill po podniesieniu mam na wysokości brody podczas gdy na pałąku sięgał mi nad głowę.
- podczas montażu siłowników trzeba było pozbyć się jednej gąbki i śrubki (zaznaczone na fotkach poniżej)
- sam montaż jest banalnie prosty i trwa max 10min (pamiętając o usunięciu czego trzeba)
-
- Zafiromaniak
- Posty: 853
- Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
- Lokalizacja: śląskie[SGL]
- Model:
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Jakiś czas temu Zefir zyskał nowe "oko" - Prestigio RoadRunner 565 GPS.
Cena niemała bo ok 500zł. Dodatkowo w zestawie nie ma karty czyli kolejne ok 100zł. Zszokowały mnie przede wszystkim jego niewielkie rozmiary (wraz z przyssawką mieści się na dłoni). Trochę danych technicznych dla zainteresowanych. Zakupiona przeze mnie wersja GPS zapisuje w metadanych pliku inf z GPS dzięki czemu w dodanym specjalnym playerze wraz z podglądem możemy prześledzić naszą trasę obserwując jednocześnie prędkość w danym miejscu. Inf te wraz z datą, godziną, numerem rej, i nazwą PRESTIGIO można też zapisać jako tagi wyświetlane na filmie.
Szeroki kąt 170 st pozwala na nagranie większej przestrzeni niż przy standardowych 120st oferowanych przy słabszych DVR. G-sensor - tego w sumie jeszcze nie testowałem w warunkach drogowych i mam nadzieję, że nigdy nie będzie dane mi sprawdzić Wyraźnie brakuje mi w Zefirze stałego zasilania w zapalniczce dzięki któremu mógłbym bez przeszkód używać czujnika ruchu. Nie miałem też czasu na kalibrację czujnika zmiany położenia pasa ruchu ale przy testach domowych zauważyłem, że coś tam wykrywa więc jak będzie czas i miejsce to się tym zajmę
Postanowiłem też podzielić się z wami kilkoma nagraniami - dziennym, nocnym bez latarni (wyjazd z garaży) oraz nocnym z latarniami. Niestety nie miałem okazji nagrać nocnego materiału przy dobrej pogodzie dlatego udostępniam nagrania z dżdżystego poranka (ok godz 6 rano).
Cena niemała bo ok 500zł. Dodatkowo w zestawie nie ma karty czyli kolejne ok 100zł. Zszokowały mnie przede wszystkim jego niewielkie rozmiary (wraz z przyssawką mieści się na dłoni). Trochę danych technicznych dla zainteresowanych. Zakupiona przeze mnie wersja GPS zapisuje w metadanych pliku inf z GPS dzięki czemu w dodanym specjalnym playerze wraz z podglądem możemy prześledzić naszą trasę obserwując jednocześnie prędkość w danym miejscu. Inf te wraz z datą, godziną, numerem rej, i nazwą PRESTIGIO można też zapisać jako tagi wyświetlane na filmie.
Szeroki kąt 170 st pozwala na nagranie większej przestrzeni niż przy standardowych 120st oferowanych przy słabszych DVR. G-sensor - tego w sumie jeszcze nie testowałem w warunkach drogowych i mam nadzieję, że nigdy nie będzie dane mi sprawdzić Wyraźnie brakuje mi w Zefirze stałego zasilania w zapalniczce dzięki któremu mógłbym bez przeszkód używać czujnika ruchu. Nie miałem też czasu na kalibrację czujnika zmiany położenia pasa ruchu ale przy testach domowych zauważyłem, że coś tam wykrywa więc jak będzie czas i miejsce to się tym zajmę
Postanowiłem też podzielić się z wami kilkoma nagraniami - dziennym, nocnym bez latarni (wyjazd z garaży) oraz nocnym z latarniami. Niestety nie miałem okazji nagrać nocnego materiału przy dobrej pogodzie dlatego udostępniam nagrania z dżdżystego poranka (ok godz 6 rano).
Ostatnio zmieniony 09 lut 2015, 12:31 przez norris_85, łącznie zmieniany 1 raz.
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Ostatnio Zefir zaczął do mnie bełkotać
Pozostało rozwikłać
no to maska w górę bagnet w rękę a tam sucho czym prędzej kupiłem więc bańkę (od razu 5l a co ) i zabrałem się za dolewanie (pierwsze od zakupu czyli po ok 2,5tyś km i wgl pierwsze w moim życiu - wcześniejsze auta były na tyle często u mechanika, że jakoś mnie to omijało ) no i ... przelałem o jakieś 300ml panika... co teraz? można to tak zostawić? szybkie pytanie do wujaszka google czym to grozi i już wiem - wywalenie uszczelki etc. Jutro o 7 rano mam ruszać w trasę więc nie mogło tak pozostać z powrotem do garażu, otworzyć kanał i... korek spustowy ani myśli drgnąć czytając o zagrożeniach doczytałem o metodzie spuszczania wężykiem - całe szczęście znalazł się jakiś akuratny i zasysając przez blisko godzinę odpompowałem te 300ml aż bagnet wskazał przyjemnie nieco poniżej max.ölstand prüfen
Pozostało rozwikłać
o którym wspomina jeszcze mój pieszczoch, ale to już na spokojnie w trakcie albo po świętach.bremslicht prüfen
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2015, 23:01 przez norris_85, łącznie zmieniany 2 razy.
- ojciec polak
- Zafiromaniak
- Posty: 1216
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:54
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ciepielów (WLI)Maz
- Auto: Ford
- Model: SMAX
- Oznaczenie silnika: Durat2.0L
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
bremslicht prüfen - Sprawdź światło stopu
Możesz mieć czujnik od świateł stopu źle kontaktujący z powodu zaśniedzenia.
Podłącz opka i sprawdź błędy. Opek powinien pokazać to samo.
Czujnik umieszczony jest pod pedałem hamulca.
Demontaż nie jest mocno skomplikowany.
Demontaż, rozebranie, czyszczenie i złożenie mi zajęło ok 45 minut.
Możesz mieć czujnik od świateł stopu źle kontaktujący z powodu zaśniedzenia.
Podłącz opka i sprawdź błędy. Opek powinien pokazać to samo.
Czujnik umieszczony jest pod pedałem hamulca.
Demontaż nie jest mocno skomplikowany.
Demontaż, rozebranie, czyszczenie i złożenie mi zajęło ok 45 minut.