Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bez przesady takie drobiazgi to nie są aż takie duże koszta, no ale cieszą jutro może też trochę posiedzę i ruszę z robotą mam w planie wyczyścić kołyskę i zakonserwować bo trochę rudolf .
a i jutro jadę po wyświetlacze na zagłówki znalazłem okazyjnie
z tego co się dowiedziałem to z20let różni się od leh-a wtryskami turbiną i przepływką i możliwe że kanały w głowicy są większe ale nie wiem i sterownikiem kupiłem już turbinę wtryski i przepływkę więc jest to praktycznie leh a jak skończę jadę na rolki i będziemy mapę ogarniać
tak różni się tym co napisałeś ale nie tylko. natryskiem oleju na denka, brakiem wałków wyrównoważających co spowodowało powiększenie miski, i tłoki nie kute ale wzmocnione choć w tym ile jest prawdy nie wiem.
Natrysk oleju dorobiłem. wałki wywaliłem. wał bez zębatki do wałków wywalona dwumasa sztywne lekkie koło zamachowe tarcza 240mm kevlarowe okładziny w standardzie jest tarcza 228mm. no i kucizna no to chyba lepsze od leh-a ?
małe było zainteresowanie i trochę zapomniałem o uzupełnieniu już złożona jeździ od tygodnia fotki dodam może jutro wszystko za***iście ale brak 2masy słychać na wolnych troszkę się odzywa skrzynia ale gadałem z znajomym szpecem od skrzyń mówi że żywotność się nie zmieni tylko będzie hałasować na wolnych. śmigam po 200 220 i jestem zadowolony w następnym miesiącu odwiedzę jakiś warsztat i na rolki ale nawet teraz fajnie ciąga