[B]Komunikaty INSP
W służbowym focusie brata, pojawia sie inspekcja co 2-3tyś km od wymiany oleju. ASO rozkłada ręce..wgrali nowe oprogramowanie już dwa razy i znów sie ostatnio zapaliło. Powiedzieli, że już mieli wiele takich przypadków w mondeo....ale focus taki jedyny w Krakowie.
ale tu pewnie nie było skasowane..... bo to opel a nie ford
ale tu pewnie nie było skasowane..... bo to opel a nie ford
1.Woda dostaje się do układu z reguły z paliwem(czytaj:kiepskiej jakości) które tankujemy.norbert_p pisze:skąd się ta woda wzięła skoro filtr zamknięty, a sam wkład był wymieniany 2 miesiące temu?
2.Jeśli jeździmy z małą ilością paliwa w zbiorniku, w okresie jesienno-zimowym na ściankach zbiornika tworzy się para wodna... no, dalej już chyba nie muszę tłumaczyć
Moja rada: zimą tankować w miarę możliwości do pełna, stosować dodatki do paliw na zimę, szczególnie dotyczy to tych którzy nie użytkują zbyt intensywnie auta, nie jeżdżą codziennie lub bardzo krótkie odcinki.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Miałem tak jak mnie podkusiło i zatankowałem na Bliskiej, rano pokazało mi Insp4, dolałem CastrolTDA, który wytrąca wodę i do tej pory mam spokój, tankuję tylko na Orlenie i prawie w 100% Vervę - kłopoty zniknęły.norbert_p pisze:Witam. Dzisiaj po nocy przy uruchomieniu auta mignął mi INSP4 (woda w filtrze paliwa). Moje pytanie: skąd się ta woda wzięła skoro filtr zamknięty, a sam wkład był wymieniany 2 miesiące temu?
Castrol TDA
Za to u mnie wywaliło Insp0 - czas na przegląd
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Auto jeździ codziennie, w zbiorniku 3/4 paliwa. Zawsze tankuję na BP diesla Ultimate. Może akurat z powodu niskiej temperatury w nocy coś się tam wytrąciło... (tankowałem ostatnio ze 2 tygodnie temu - pewnie było to 100% paliwo letnie. Teraz może już coś dodają na zimę).DaRek7 pisze:Moja rada: zimą tankować w miarę możliwości do pełna, stosować dodatki do paliw na zimę, szczególnie dotyczy to tych którzy nie użytkują zbyt intensywnie auta, nie jeżdżą codziennie lub bardzo krótkie odcinki.
Dzięki za rady
Ostatnio zmieniony 23 paź 2011, 19:55 przez norbert_p, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Tak jest - dokładnie, Orlen powinien się zastanowić na jakością paliw na bliskiej, gdyż psuje sobie tym opinię.Bizonek pisze:Bodek_K, Bliska to jest tańsza odmiana stacji Orlen.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Czy wartosc INSP wskazujaca za ile trzeba wymienic olej kasuje sie po wyciagnieciu aku?
INSP mialo wartosc 14000, po wyciagnaciu aku - INSP ustawilo sie na 30000. Po czym zrobilem ok 600-700km głownie trasa (zanotowalem jedno wypalanie DPF) i wartość INSP znow wynosi 14000
Czy to oznacza iz z INSP juz dwa razy ubylo po 16 000 (i w silniku mam rope zamiast oleju ), czy tez komputer nagle sobie przypomnial stara wartosc INSP.
INSP mialo wartosc 14000, po wyciagnaciu aku - INSP ustawilo sie na 30000. Po czym zrobilem ok 600-700km głownie trasa (zanotowalem jedno wypalanie DPF) i wartość INSP znow wynosi 14000
Czy to oznacza iz z INSP juz dwa razy ubylo po 16 000 (i w silniku mam rope zamiast oleju ), czy tez komputer nagle sobie przypomnial stara wartosc INSP.