Problemy z działaniem ESP - ABS - TC
Moderator: Sebu$
-
- Mieszkaniec
- Posty: 233
- Rejestracja: 04 kwie 2015, 01:34
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel Zafira A 1.8 NJOY
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
I też masz objawy podobne do moich??
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2265
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Piasta to i łożysko z uwagi na wiek auta to już bym obydwie strony zrobił za jednym zamachem, fakt to koszt lecz masz zamiar wymieniać tarcze kotwiczne - błotne to i tak będzie wszystko rozkręcone.
Kupując zwróć uwagę trzeba że są wersje na 4 i 5 śrub, podam te na 4 i są zamienne P/L strona.
GSP 9333033
GSP 9333033K
SNR R153.32
KRAFT AUTOMOTIVE 4101670
FAG 713644070
SKF 3511 VKBA
SKF VKBA3511
SWAG 99 91 4615
MEYLE 6146520003
JPN 10L9015
NK 753621
A.B.S. 200054
METALCAUCHO 90206
VAICO 40-7004
WRC,
ESEN SKV 29SKV003
DAYCO KWD1142
METELLI 19-2293
FEBI BILSTEIN 14615
TOPRAN 1603209
UNIKAJ--Maxgear, NTY, Kamoka, DENCKERMANN,
Kupując zwróć uwagę trzeba że są wersje na 4 i 5 śrub, podam te na 4 i są zamienne P/L strona.
GSP 9333033
GSP 9333033K
SNR R153.32
KRAFT AUTOMOTIVE 4101670
FAG 713644070
SKF 3511 VKBA
SKF VKBA3511
SWAG 99 91 4615
MEYLE 6146520003
JPN 10L9015
NK 753621
A.B.S. 200054
METALCAUCHO 90206
VAICO 40-7004
WRC,
ESEN SKV 29SKV003
DAYCO KWD1142
METELLI 19-2293
FEBI BILSTEIN 14615
TOPRAN 1603209
UNIKAJ--Maxgear, NTY, Kamoka, DENCKERMANN,
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
-
- Mieszkaniec
- Posty: 233
- Rejestracja: 04 kwie 2015, 01:34
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel Zafira A 1.8 NJOY
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
Ech... Ta piasta nie mogła się popsuć z 2 MSC wcześniej ( wymieniałem w warsztacie klocki i tarcze z przodu .
Nie no jak już będę wymieniał piasty to chyba od razu tarcze kotwiczne wymienię...
Zastanawiam się czy nie " zaszaleć" i od razu katalizatora nie wymienić ( przy wymianie tarcz chciałem żeby mechanik wymienił sondę ale ona ani drgnie - i mechanik z tekstem że albo ją na siłę wyjmie i najwyżej nową zespawa albo muszę wymienić katalizator ( Bosak na Erli.pl za 650 zł i robocizna pewnie z 400zł)...
Mówił że katalizator po 215tys km może być już trochę zapchany..
Sondę miałem wymienić bo po rozgrzaniu silnika i przejechaniu jakiegoś dystansu i zgaszeniu autka przy ponownym odpaleniu pokazywał auto z kluczykiem i błąd P0420...
Nie no jak już będę wymieniał piasty to chyba od razu tarcze kotwiczne wymienię...
Zastanawiam się czy nie " zaszaleć" i od razu katalizatora nie wymienić ( przy wymianie tarcz chciałem żeby mechanik wymienił sondę ale ona ani drgnie - i mechanik z tekstem że albo ją na siłę wyjmie i najwyżej nową zespawa albo muszę wymienić katalizator ( Bosak na Erli.pl za 650 zł i robocizna pewnie z 400zł)...
Mówił że katalizator po 215tys km może być już trochę zapchany..
Sondę miałem wymienić bo po rozgrzaniu silnika i przejechaniu jakiegoś dystansu i zgaszeniu autka przy ponownym odpaleniu pokazywał auto z kluczykiem i błąd P0420...
-
- Mieszkaniec
- Posty: 233
- Rejestracja: 04 kwie 2015, 01:34
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel Zafira A 1.8 NJOY
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
Problem z ABS/ESP rozwiązany ( mam nadzieję).
Winnymi całego zamieszania okazały się:
Przewody od ABS do wiązki oraz uszkodzony czujnik w Piaście ( ostatnio przed naprawą już mi wariowała wskazówka prędkościomierza)..
Także dziękuję wszystkim za pomoc.
Na społeczność " Zafiromaniaków" zawsze można liczyć
Winnymi całego zamieszania okazały się:
Przewody od ABS do wiązki oraz uszkodzony czujnik w Piaście ( ostatnio przed naprawą już mi wariowała wskazówka prędkościomierza)..
Także dziękuję wszystkim za pomoc.
Na społeczność " Zafiromaniaków" zawsze można liczyć