Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Z tego co się orientuje Delphi było montowane na przemian z TRW I. Potem już tylko TRW II. Jeżeli nikt u ciebie nie wymieniał całego wspomagania to masz TRW II na 99%
wspomagania nikt inny nie wymienial, alternator jest po pelnym serwisie, robionym 3 miesiace temu, zuzyte elementy byly wymieniane, wiec mysle ze nie, aczkolwiek dobrze byloby sprawdzic ladowniae musze mamie powiedziec zeby zmierzyla miernikiem chyba ogarnie.... dzieki Panowie za wszystko, pozdrawiam i powodzenia.
Witam. Mam pewien problem z moja nową Zośką ,a więc przy lekkim skręcie wspomaganie zaczyna buczeć i zwiększają się obroty silnika, kiedy wyprostuje kierownice wszystko wraca do normy. Czy ma ktoś jakiś pomysł dlaczego tak się dzieję?
Z góry dzięki za pomoc.
tam jest wspomaganie elektryczne czy elektrohydrauliczne?
obroty - tak ma byc,
jesli buczy, to trzeba sprawdzic poziom oleju we wspomaganiu, moze zawory,
Witam..
Mam pytanie...czy przy regeneracji pompy wspomagania, trzeba wgrać jakiś kod serwisowy ? ?
Dzwoniłem do mechanika powiedział ze musi zdemontować pompę oddać do regeneracji z powrotem założyć i zakodować,,o co tu chodzi?
pozdrawiam i czekam na jakieś wieści..
pozdro..
W ZA robiłem parę takich pomp i z tego co wiem to nic nie trzeba kodować,pompa bezpośrednio oprócz zasilania nie ma powiązania z elektroniką samochodu.Może w ZB jak ma sterowanie po CAN ale tego nie wiem..
no nie, to Zafirka A <1999-2000>, więc pewnie jakiś wałek
w sumie sam nie wiem co się stało z nia..czy faktycznie poszła pompa...
zanikło wspomaganie przy skręcie w prawo na parkingu więc prędkość nie była wielka..
w sumie jak odpalam i wyłaczam auto, to pompę słychać....może tutaj ktoś mi lepiej doradzi co mam tak naprawdę zrobić?