Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Również zawsze uważałem,że nad jakością oleju czuwa komputer,który oblicza ilość odpaleń silnika,regeneracji DPF ,charakterystyki użytkowania auta i na tej podstawie informuje o konieczności wymiany oleju...a nie czujnik.Komp po prostu potrzebował chwilę czasu do wyświetlenia poprawnych wartości,bo nigdy odłączenie aku nie powodowało wykasowania inspekcji.
Wykasowałem pół roku temu inspekcję bez wymiany oleju (nie była skasowana przy wymianie oleju i wyświetliło się INSP po 364 dniach od ostatniego wykasowania inspekcji).
Skasowałem zaczęło odliczać od 30 tys. (mimo, że olej miał już ok.8 tys.).
Tydzień temu wymieniłem olej bez kasowania inspekcji - sprawdzałem Op-Com'em - komp "nie zauważył" w żaden sposób nowego oleju.
Wczoraj wykasowałem inspekcję i zaczęło znów odliczać od 30 tys./364 dni.
Od pewnego czasu wyświetla mi się między zegarami taki oto komunikat, jednakże początkowo wyświetlał się jako In5P 1000 a teraz In5P 0, pomóżcie mi to rozszyfrować, bo nie ma pojęcia jak to ugryźć,pzdr.
darekp28 pisze:Od pewnego czasu wyświetla mi się między zegarami taki oto komunikat, jednakże początkowo wyświetlał się jako In5P 1000 a teraz In5P 0, pomóżcie mi to rozszyfrować, bo nie ma pojęcia jak to ugryźć,pzdr.
Witam kolegów i mam pytanie dotyczące komunikatu INSP-4 który dotyczy filtra paliwa- a raczej obecności wody w paliwie. Filter (UFI) wymieniłem i po przejechaniu około 3 tys. km. przed odpaleniem pojawia się komunikat -( po ponownym cofnięciu kluczyka gaśnie )lecz nie za każdym razem. Postanowiłem odpuścić zawartość filtra i ku memu zdziwieniu nic szczególnego nie zobaczyłem. Pytanie czy wymieniać filter, czy jest jakaś inna przyczyna ??? Z góry dzieki za informacje w tym temacie.