Opel Zafira B 1.9 CDTI 120KM
Moderator: Tunio999
-
- Debiutant
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 wrz 2013, 13:08
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Ciechanowiec
- Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Opel Zafira B 1.9 CDTI 120KM
Witam
Zastanawiam się nad tym samochodem
Już jakiś czas wisi w necie, przedtem były inne fotki , tu wydaje mi się że maska ma inny odcień niż reszta, na poprzednich fotkach nie było tego widać.
Brak książki serwisowej, brak info o jakichkolwiek wymianach filtrów , rozrządu itd.
Właściciel mówi że mechanik sprawdzał i wszystko wygląda na prawie nowe.
W weekend pojadę obejrzeć.
Co wy na to ?
http://otomoto.pl/opel-zafira-7-osobowy-C29951004.html
lub
http://tablica.pl/oferta/opel-zafira-7- ... 35c4ad6da8
Podziękowania dla Bodka za VIN
VIN: W0L0AHM757G141989 Kod modelu: 0QS75 Kod opakowania: LD67 Adnotacje REG: Data produkcji: 24052007
Typ silnika: Z19DT
Nr seryjny silnika: 5525931
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
A:Astra Platform
H:2004 Platform Generation
M75:Monocab (Zafira)
7:2007
G:Gliwice
141989:SERIAL NUMBER
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
4AU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A53 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PASAŻERA,6-FUNKCYJNA OBSŁ. RĘCZNA
AE4 = DLA SIEDZEŃ SPORTOWYCH
AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA
AJT = DOTYCZY WARUNKÓW MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ
AV4 = TYLNA KANAPA DZIELONA
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA
BA9 = POJEMNIK ZIMNA
BLN = WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI,CHROM LABIRYNT
BLP = WYPRASKA KONSOLI PRZYRZĄDÓW,CHROMOWANA MAZUT
BRG = IDENTYFIKACYJNY PUNKT ZWROTNY 2007 1/2 M.Y
BW4 = Z WYPRASKĄ CHROMOWĄ
BW7 = OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ
CU3 = DLA FRANCJI
D18 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DDH = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DDI = LUSTERKO,ZESP.
DH6 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
E94 = POKRYWA
ECA = KLUCZYK
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
FXB = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.65
FZ3 = PROGRAM ZWIĘKSZONEJ STABILNOŚCI ELEKTRONIKI
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JF5 = UŻYWANY ZE SPORTOWYM PEDAŁEM ZE STOPU
JL9 = ABS
K13 = UŻYWANY Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
K60 = ALTERNATOR,100A
KC7 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE, TYLNE SIEDZENIE
KC8 = GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ
KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
LPM = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z19DT[LPM]
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
MZ4 = M32 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
N35 = KOŁO KIEROWNICY,SPORT,SKÓRA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
OHC
PHQ = TKANINA WYKOŃCZENIOWA, ALFA SREBRNA/ELBA
QGF = OPONY,205/55 R 16-91H
QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH
S89 = KOŁA 16X6.5, ALUMINIUM, 5 PODWÓJNYCH SZPRYCH
T2Q = REFLEKTORY,AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE-WYŁĄCZANIE
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
TM7 = AKUMULATOR,60AH
TPV = KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TRP = RAMA RADIA
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
TTB = OŚWIETLENIE WNĘTRZA,DACH,TYLNE OSTRZEG. I PODWÓJNE DO CZYTANIA,3-CI RZĄD
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3D
U55
U66 = GŁOŚNIKI,7
U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY
UAG = INFORMACJE GRAFICZNE - MONOCHROMATYCZNY
UCH = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,ETR,WYCISZANIE,MP3
UEC = WSKAŹNIK CZUJNIKA AUTOMATYCZNEJ RECYRKULACJI POWIETRZA
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
UJ3
V3E = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,SREBRNY
V4M = WYPOSAŻENIE 5-GWIAZDKOWE,PAKIET NCAP
VFE = ZDERZAK PRZEDNI I TYLNY,LISTWA OCHRONNA,KOLOROWA
VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
VGB = BAGAŻNIK DACHOWY,ANODYZOWANY
VK8 = UCHWYT,OKULARY
VNF = IZOLATOR AKUMULATORA
VU2 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,MATOWY CHROM
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W7P = TABLICZKA FIRMOWA,SPORT
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
XA3 = OPEL
XK2 = DLA FRANCJI
Z0W = DLA FRANCJI
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Nie wiem czy inny odcień, może - troszkę źle spasowana jest.
Oprócz tego autko wygląda fajnie, a wyposażenie też niczego sobie
Oprócz tego autko wygląda fajnie, a wyposażenie też niczego sobie
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Auto za 22000 sprowadzone, opłacone, z zarobkiem handlarza. Do tego nikt nie obiecuje bezwypadkowości więc było rozbite i ktoś to musiał poskładać na odwal się. Nie ma co jechać nawet oglądać. No ale jest CCC więc ludzie się napalają.
http://www.mobile.de/pl/kategoria/samoc ... mlx:150000
tu masz ceny za granicą
http://www.mobile.de/pl/kategoria/samoc ... mlx:150000
tu masz ceny za granicą
-
- Zafiromaniak
- Posty: 678
- Rejestracja: 05 sty 2010, 22:59
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp. [FG]
- Auto: Zafiry
- Model: wszystkie
- Oznaczenie silnika: różne
- Gender:
Słuchaj, odpuść sobie ten samochód. Za te pieniądze nic dobrego nie wyniknie. Jak się nie znasz na samochodach to czujnik lakieru więcej szkody narobi niż pożytku. To, że samochód był lakierowany to nie jest przeszkoda. Trzeba raczej spojrzeć na słupki, podłużnice, zmierzyć geometrię samochodu.
Zresztą ja już pisałem. Nie opłaca się po to jechać. To musi być wrak. Za darmo nikt samochodów nie ocenia. Zobacz ile kosztuje podobna Zafira u Andrzej2503.
Trzeba jeszcze sprawdzić czy samochód nie jest polisingowy, czy nie ma wałka na vat.
Zresztą ja już pisałem. Nie opłaca się po to jechać. To musi być wrak. Za darmo nikt samochodów nie ocenia. Zobacz ile kosztuje podobna Zafira u Andrzej2503.
Trzeba jeszcze sprawdzić czy samochód nie jest polisingowy, czy nie ma wałka na vat.
- Tunio999
- Zafiromaniak
- Posty: 5256
- Rejestracja: 15 gru 2011, 21:09
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Auto: ex ZB 1.8 SPORT
- Model: 2008
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
http://moto.wp.pl/kat,45754,title,Auto- ... aid=1117ecjarocar pisze:A jak jest poleasingowy to co???/czy to przeszkadza????
- Albert Einstein
Może i nie ma nic do ukrycia ale auta z Francji w większości są powypadkowe. Sam ostatnimi czasy kupiłem dwa takie auta. Wszystko zależy jak zostały naprawione. Jeżeli tylko zewnętrzne blachy to ok. Teraz handlarze nie bawią się w klepanie i szpachlowanie tylko wymieniają uszkodzone elementy. Najważniejszą sprawą jest to czy została naruszona konstrukcja i czy czasami nie wspawali ćwiartki z innego auta co ciężko jest zauważyć gołym okiem jak jest dobrze zrobione. Dobrze obejrzyj całe podwozie.z0mbi pisze:Dziś dostałem nowe fotki, facet mówi że mogę przyjechać z miernikiem grubości lakieru - nie ma nic do ukrycia.
[url=http://images65.fotosik.pl/260/795b83ec41f5ccfem.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images64.fotosik.pl/260/ac8a4c6de01acea3m.jpg]Obrazek[/URL]
Oglądałem to auto w lipcu, na początku.
Jak gościa przyciśniesz, to zeznaje troche więcej niż przez telefon.
Malowany cały lewy bok - bez szpachli, ale jakiś pijaczyna to robił, bo pełno paprochów się wlepiło w bezbarwny lakier.
Przebieg, który podają wygląda na oryginalny - tak przynajmniej w bazie GM mówią.
Przedni zderzak wymieniony z jakiegoś paproka - do malowania. Oryginalny wisi u gościa w garażu na ścianie. Błotniki nieodkręcane. Wnętrze ok, trochę brudne, ale przetarć brak. Znośne. Do wymiany wyświetlacz komputera - rozlany trochę - informacje da się odczytać.
W komputerze zero błędów - może skasowano, jeśli były.
I teraz dlaczego go nie wziąłem:
Silnik, po staniu nocnym w garażu w lipcu mial problemy z odpaleniem. Gość kręcił kilkanaście razy zanim zaskoczył.
Po odpaleniu trochę chodził nierówno, ale potem się uspokoił. W lipcu nie wygląda mi to na świece. Nie widziałem jeszcze takiego, który by tak dupawo palił.
I teraz najlepsze. Na wolnych obrotach odkręcony korek wlewu oleju wystrzelił w górę. i miałem gębę w oleju. Nie zdarzyło mi się to dotychczas. Korek powinien podskakiwać delikatnie i trzymać się na swoim gnieździe, ale nie wystrzeliwać do góry.
Podziękowałem więc panu i odjechałem. Dobrze, że miałem tam tylko 60km.
Jak gościa przyciśniesz, to zeznaje troche więcej niż przez telefon.
Malowany cały lewy bok - bez szpachli, ale jakiś pijaczyna to robił, bo pełno paprochów się wlepiło w bezbarwny lakier.
Przebieg, który podają wygląda na oryginalny - tak przynajmniej w bazie GM mówią.
Przedni zderzak wymieniony z jakiegoś paproka - do malowania. Oryginalny wisi u gościa w garażu na ścianie. Błotniki nieodkręcane. Wnętrze ok, trochę brudne, ale przetarć brak. Znośne. Do wymiany wyświetlacz komputera - rozlany trochę - informacje da się odczytać.
W komputerze zero błędów - może skasowano, jeśli były.
I teraz dlaczego go nie wziąłem:
Silnik, po staniu nocnym w garażu w lipcu mial problemy z odpaleniem. Gość kręcił kilkanaście razy zanim zaskoczył.
Po odpaleniu trochę chodził nierówno, ale potem się uspokoił. W lipcu nie wygląda mi to na świece. Nie widziałem jeszcze takiego, który by tak dupawo palił.
I teraz najlepsze. Na wolnych obrotach odkręcony korek wlewu oleju wystrzelił w górę. i miałem gębę w oleju. Nie zdarzyło mi się to dotychczas. Korek powinien podskakiwać delikatnie i trzymać się na swoim gnieździe, ale nie wystrzeliwać do góry.
Podziękowałem więc panu i odjechałem. Dobrze, że miałem tam tylko 60km.