Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
pirtech pisze:Panowie a co można zrobić gdy pojawia się błąd 0303 tj.wypadanie zapłonu 3 cylindra w zośka z 2006 przebieg 17000km silnik 150 k. skrzynia automat jazda mieszana z przwagą tras ,kiedy pojawia się w/w błąd spalanie wzrasta o 4 litry na 100km i silnik,sprawdziłem zawór RGB i jest jak nowy.
[ Komentarz dodany przez: Lorry: Czw Mar 04, 2010 18:23 ]
Zakładamy nowy temat, a nie bez kompletnego związku dajemy taki problem w temacie go nie dotyczącym. Poza tym opel ma CDTI a nie tdi
Witam.
Prawdopodobnie wtyk zasilający cewkę wtryskiwacza,jeżeli na postoju nierówno pracuje po zdjęciu plastiku z silnika docisnąć złącze w kierunku wtrysku jezeli bedzie zmiana odgłosu pracy silnk to to mozna sprobować podgiąć konektoty w złączu ja podgiołem usiebie +opaski zaciskowe wokół złącza i wtrysku aby było dociśnięte.
Przy okazji rzuc okiem na listwę nastawnika klap wirowych lubi spadać
POZDR zafirowców.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2017, 20:08 przez sstrazak, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam.
Jest to moj pierwszy post wiec pozdrawiam Wszystkich.
Wyskoczyl mi blad 0303. Znam dzieki Wam przyczyne i znam instrukcje jak problem rozwiazac. Sek w tym ze niestety nie moge zlokalizowac wtryskiwaczy a tym bardziej wtyczki wtryskiwacza 3-go w moim silniku (Z22YH). Wiem dla czesci z Was smieszna sprawa zapewne. Ksiazka niestety nie zawiera rysunku tego silnika. Jezeli ktorys z forumowiczow bedzie w stanie mi pomoc bede wdzieczny.
Moze fotki beda przydatne:
Witam,
mam pytanie do Was co dokładnie może być przyczyną wypadania zapłonu na czwartym cylindrze? Świece wymienione -cewka wymieniona a dalej to samo. Tradycyjnie brak mocy zapala sie czek.. Od czego zacząć poszukiwania? potrzebuje szybko pomocy -jade za kilka dni w trasę a auto umarło...
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2015, 13:29 przez jastrzaj, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawa ma się tak:
1. Sprawdzonę wiązki kabli--są ok
2. cewka zapłonowa -- ok
3. świece nowe
4. przemieniono wtryskiwacz z 3 na 4 czylinder- wtrysk ok
5. spręż na zimnym silniku -4 cylunder 12,5 --jest ok
6.sondy działają
Pytanie dlaczego na 4 cylindrze wypada zapłon-dlaczego 4 (paluch) mam zamały prąd aby się zapaliła mieszanka.
Nie wiem czy np. takie moje spostrzeżenie ma jakiś wpływ--myśle że na wykończenu mam kolektor(katalizator) pierdzi troche--może to sprawia że sonda głupieje- podaje złe sygnały o mieszance paliwa--lecz czy to tylko na 1 cylinder? napiszcie--sprawa pilna
kody błędów przez pomyłkę wyrzuciłem , z tego co pamiętam to kod jeden mówił o wypadaniu typowo na 4 cylindrze a następny o "wielokrotnym wypadaniu" łącznie. Coś mi sie wydaje że komp do sprawdzenia lub wymiany- jaki finał Grześ K. z twoim przypadkiem?ja narazie nie mam pojęcia--jeszcze jakiś magik ma mi pomóc w poniedziałek
U mnie co rusz wyskakiwał błąd p0300 (wykryto wypadanie zapłonów) i p0303 najczęściej. Skończyło się na 400 zł i naprawie uszkodzonego sterownia. Sterownik przykręcony jest do silnika, nagrzewa się przez to i pęka masa żywiczna(?) otaczająca elektronikę która zaczyna płatać figle (u mnie podobnoż sygnał nie był wysyłany tak gdzie trzeba i często z pomninięciem jednego cylindra, zazwyczaj 3). Tak mi majster tłumaczył przynajmniej.
Równolegle z tym miałem problem z poluzowanymi wiązkami elektrycznymi od wtrysku benzyny - latały sobie luźno (obudowa plastikowa popękana - nie wiem czy ze starości czy niestaranny montaż gazu).
Od listopada - odpukać i na szczęście mam z tym spokój
Podpowiem magikowi aby zobaczył "masę żywiczną" może być jakiś zimny lut, a może kable wysokiego napięcia? Na czym polegała naprawa uszkodzonego sterownika? Dzięki za podpowieź
Mechanik sam na oko to raczej nie oceni. Mój sterownik był wysyłany do speców na Pomorzu (Wejherowo). Kabli WN nie masz tylko cewkę i to do niej sterownik fałszywe sygnały wysyłał. Nie mam pojęcia na czym polegała naprawa. Na pewno od nowa był soft wgrywany