BŁąd P0075
BŁąd P0075
Witam wszystkich.
Od paru tygdni jest posiadaoczem opla zafiry z 2006r.Silnik 1,8B 140KM.
Mam problem poniewz wyskoczył błąd P0075 i P0420,a że jestem ,,laikiem "proszę o wyrozumiałość i pomoc od dużo bardziej doświadczonych osób.
Jeśli chodzi o błędy to wiem co oznaczają ale nie mam pojęcia jakie mogą byc przyczyny a co najważniejsze czy bedą orientacyjnie drogie w naprawie.
P0420 System katalizatora (Bank 1) - wydajność poniżej progu
P0075 Obwód cewki elektromagnetycznej sterującej zaworem dolotowym (blok cylindrów nr 1) - wadliwe działanie
BARDZO PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ I NIE KOMENTOWANIE ZŁOŚLIWE-kazdy z Nas kiedyś sie uczył.
POZDRAWIAM.
Od paru tygdni jest posiadaoczem opla zafiry z 2006r.Silnik 1,8B 140KM.
Mam problem poniewz wyskoczył błąd P0075 i P0420,a że jestem ,,laikiem "proszę o wyrozumiałość i pomoc od dużo bardziej doświadczonych osób.
Jeśli chodzi o błędy to wiem co oznaczają ale nie mam pojęcia jakie mogą byc przyczyny a co najważniejsze czy bedą orientacyjnie drogie w naprawie.
P0420 System katalizatora (Bank 1) - wydajność poniżej progu
P0075 Obwód cewki elektromagnetycznej sterującej zaworem dolotowym (blok cylindrów nr 1) - wadliwe działanie
BARDZO PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ I NIE KOMENTOWANIE ZŁOŚLIWE-kazdy z Nas kiedyś sie uczył.
POZDRAWIAM.
-
- Świeżak
- Imię: Marcin
- Auto: Opel Zafira B 181R
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XER
Witam wszystkich serdecznie, dołączam się do problemu. Auto na zimnym silniku ,falują obroty, Pali więcej paliwa, i szarpie autem na zimnym silniku. Wymianilem następujące części Wymieniona cewka zapłonowa, filtr powietrza, przepływomierz, świecę zapłonowe.
I wyskakuję tylko ten jeden błąd POO75.
Bardzo proszę o jakieś porady.
Bardzo dziękuję.
I wyskakuję tylko ten jeden błąd POO75.
Bardzo proszę o jakieś porady.
Bardzo dziękuję.
- violator
- Zafiromaniak
- Imię: Artur
- Auto: Meriva 1.4 Turbo
- Model: B
- Oznaczenie silnika: A14NEL