bicie na kierownicy przy 120 km/h
Moderator: Sebu$
bicie na kierownicy przy 120 km/h
Mam bicie na kierownicy przy 120 km/h
Co to moze byc? Wywarzylem kola dalej mam bicie, myslalem ze cos z zawieszeniem ale bylem na kontroli i powiedzieli ze nie ma zadnych luzow !
moze to opony na zimowych mialem bicie , zmienilem na letnie i tez jest ale duzo mniejsze
Chyba ze tarcza hamulcowa krzywa?
moze tak byc?
Co to moze byc? Wywarzylem kola dalej mam bicie, myslalem ze cos z zawieszeniem ale bylem na kontroli i powiedzieli ze nie ma zadnych luzow !
moze to opony na zimowych mialem bicie , zmienilem na letnie i tez jest ale duzo mniejsze
Chyba ze tarcza hamulcowa krzywa?
moze tak byc?
- BajBus
- Zafiromaniak
- Posty: 1367
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
- Model:
- Kontakt:
temacik już był nawet przy podobnym zakresie predkości link
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)
witam
Miałem ten sam problem powyżej 120 km /h drgania na kierownicy . Żadnych luzów w zawieszeniu nie miałem . Byłem u trzech oponiarzy dopiero przy 4 podejściu koleś który też jeżdził Oplem wywarzył mi to elegancko , twierdził że ople są czułe na wywrzenia niewiem ile w tym prawdy w każdym bądż razie usuną problem .
pzdr
Miałem ten sam problem powyżej 120 km /h drgania na kierownicy . Żadnych luzów w zawieszeniu nie miałem . Byłem u trzech oponiarzy dopiero przy 4 podejściu koleś który też jeżdził Oplem wywarzył mi to elegancko , twierdził że ople są czułe na wywrzenia niewiem ile w tym prawdy w każdym bądż razie usuną problem .
pzdr
- zibek99
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 10:24
- Imię: Zbyszek
- Lokalizacja: Legnica
- Auto: Opel Zafira A 2.0 DTI
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Witam
Miałem taki problem pomiędzy 110-120km/h drgania kierownicy - pojechałem sprawdzić zawieszenie i było ok, mechanik poradził żeby wyważyć koła pomimo tego, że tydzień wczesniej zmieniłem opony i były wyważane. W moim przypadku pomogło wyważenie kół u innego wulkanizatora. Ten co mi wczesniej wymieniał koła najprawdopodobniej miał walniętą wyważarkę albo się słabo przyłozył.
Miałem taki problem pomiędzy 110-120km/h drgania kierownicy - pojechałem sprawdzić zawieszenie i było ok, mechanik poradził żeby wyważyć koła pomimo tego, że tydzień wczesniej zmieniłem opony i były wyważane. W moim przypadku pomogło wyważenie kół u innego wulkanizatora. Ten co mi wczesniej wymieniał koła najprawdopodobniej miał walniętą wyważarkę albo się słabo przyłozył.
Jesli byś miał tarcze hamulcowe krzywe to dość mocno było by to odczuwalne przy hamowaniu z małej prędkości ( miasto ) a dość mocno z wysokich prędkości , Sam sie o tym przekonałem , wracając z niemiec na autostradzie własnie miałem dość mocne hamowanie i było to mocno odczuwalne .byncek85 pisze:Chyba ze tarcza hamulcowa krzywa?
Wydaje mi sie ze to kwestia wyważenia koł , a jak ze stanem ogumienia ?
Panowie.U siebie robiłem już chyba wszystko-wyważanie kół,zamiana od innego wozu,wymienione tarcze i klocki tył i przód,robiona zbieżność,luzy na zawieszenieniu sprawdzane na szrpakach i systemem "łomowym" i nic.Przy hamowaniu od ok.80km drgania kierownicy i przy prędkości powyżej 120km/h to samo.I pomysły już mi się skończyły.
również na szarpakach, z tym, że trzeba patrzeć nie na końcówki (stronę kół) ale z drugiej strony (od strony kolumny) mozna auto podnieść i "łomowo" też sprawdzić.
Jak sprawa z olejem do wspomagania, ucieka go troszkę z czasem (robisz dolewki)?.
Najlepiej było by z jakimś fachowcem to obejrzeć bo przy maglownicy zdarzają się przypadki (rzadko), że nie widać żadnych problemów a jednak jest walnięta.
Z drugiej strony trzeba mieć zaufanie do warsztatu, żeby Ci jej od razu nie zdjęli z chęcią regeneracji- bo to koszt samej regeneracji ok 300-450 PLN przy maglu ze wspomaganiem.
Generalnie po sprawdzeniu wszystkich opcji, właśnie objawem walniętej maglownicy jest bicie przy hamowaniu ale mogę się mylić z diagnozą
Jak sprawa z olejem do wspomagania, ucieka go troszkę z czasem (robisz dolewki)?.
Najlepiej było by z jakimś fachowcem to obejrzeć bo przy maglownicy zdarzają się przypadki (rzadko), że nie widać żadnych problemów a jednak jest walnięta.
Z drugiej strony trzeba mieć zaufanie do warsztatu, żeby Ci jej od razu nie zdjęli z chęcią regeneracji- bo to koszt samej regeneracji ok 300-450 PLN przy maglu ze wspomaganiem.
Generalnie po sprawdzeniu wszystkich opcji, właśnie objawem walniętej maglownicy jest bicie przy hamowaniu ale mogę się mylić z diagnozą