Auto jedzie bez zegarów
Auto jedzie bez zegarów
Witam. Mam taki problem. Auto odpala, ruszam, jadę ale .........
1. Zegary nie działają
2. nie mogę zgasić świateł mijania (palą się bez przerwy przy włączonym zapłonie)
3. Nie pali się żadna kontrolka na tablicy rozdzielczej
4.Nie działa centralny zamek
5. Nie mogę otworzyć bagażnika (brak zasilania)
OP-COM pokazuje następujące błędy :
B3925 - Otrzymano niewłaściwy identyfikator środowiskowy IPC (zestaw wskaźników)
(00) - Obecny
B3929 - Otrzymano niewłaściwy identyfikator środowiskowy REC (Tylny zespół elektroniczny)
(00) - Nie występuje
U2116 - Brak komunikacji magistrali CAN z zestawem wskaźników
(00) - Obecny
U2141 - Brak komunikacji CAN z tyln. centralką elektr. (REC)
(00) - Nie występuje
P2279 - <Nieznany kod błędu>
(5B) - Nie występuje
P0650 - Brak komunikacji CAN z mod. ster. kol. kierown. (SCM)
(70) - Obecny
P1614 - Niewłaściwy kluczyk z transponderem
(50) - Nie występuje
P1616 - CIM (Moduł kolumny kierowniczej) - błędny identyfikator środowiska
(00) - Nie występuje
U2105 - CAN-BUS - brak komunikacji z ECM (modulem kontroli silnika)
(00) - Nie występuje
U2116 - Brak komunikacji magistrali CAN z zestawem wskaźników
(00) - Obecny
U2141 - Brak komunikacji CAN z tyln. centralką elektr. (REC)
(00) - Nie występuje
Co robić ???????????????????????
Duże piwo za wszelką pomoc
1. Zegary nie działają
2. nie mogę zgasić świateł mijania (palą się bez przerwy przy włączonym zapłonie)
3. Nie pali się żadna kontrolka na tablicy rozdzielczej
4.Nie działa centralny zamek
5. Nie mogę otworzyć bagażnika (brak zasilania)
OP-COM pokazuje następujące błędy :
B3925 - Otrzymano niewłaściwy identyfikator środowiskowy IPC (zestaw wskaźników)
(00) - Obecny
B3929 - Otrzymano niewłaściwy identyfikator środowiskowy REC (Tylny zespół elektroniczny)
(00) - Nie występuje
U2116 - Brak komunikacji magistrali CAN z zestawem wskaźników
(00) - Obecny
U2141 - Brak komunikacji CAN z tyln. centralką elektr. (REC)
(00) - Nie występuje
P2279 - <Nieznany kod błędu>
(5B) - Nie występuje
P0650 - Brak komunikacji CAN z mod. ster. kol. kierown. (SCM)
(70) - Obecny
P1614 - Niewłaściwy kluczyk z transponderem
(50) - Nie występuje
P1616 - CIM (Moduł kolumny kierowniczej) - błędny identyfikator środowiska
(00) - Nie występuje
U2105 - CAN-BUS - brak komunikacji z ECM (modulem kontroli silnika)
(00) - Nie występuje
U2116 - Brak komunikacji magistrali CAN z zestawem wskaźników
(00) - Obecny
U2141 - Brak komunikacji CAN z tyln. centralką elektr. (REC)
(00) - Nie występuje
Co robić ???????????????????????
Duże piwo za wszelką pomoc
MIRKO8
Samochód mam 5 lat. W ostatnim tygodniu dwa razy zdarzyło mi się że w czasie jazdy na około 5 sekund gasły zegary, ale samochód jechał dalej Przez cały tydzień u nas padało a jeżdżę codziennie po około 200 km. W piątek wreszcie po zgaszeniu silnika ,już nie zareagował rozrusznik (oczywiście zegary także ciemne) Po odczekaniu 10 minut samochód zapalił i dojechałem do domu bez tylnych świateł i bez zegarów. Od wczoraj nic się nie zmieniło. Podpiołem OP-COM a i wyszło tak jak w pierwszym moim poście. Co robić ???
MIRKO8
-
- Bywalec
- Posty: 188
- Rejestracja: 16 maja 2010, 18:02
- Lokalizacja: warszawa
- Model:
Witaj kolego miałczyk76 . Pamiętam że kiedyś mi bardzo pomogłeś ,ale do rzeczy. W pierwszym poście przedstawiłem wyniki OP-COMa nie mniej jednak podaję je jeszcze raz
B3925 - Otrzymano niewłaściwy identyfikator środowiskowy IPC (zestaw wskaźników)
(00) - Obecny
B3929 - Otrzymano niewłaściwy identyfikator środowiskowy REC (Tylny zespół elektroniczny)
(00) - Nie występuje
U2116 - Brak komunikacji magistrali CAN z zestawem wskaźników
(00) - Obecny
U2141 - Brak komunikacji CAN z tyln. centralką elektr. (REC)
(00) - Nie występuje
P2279 - <Nieznany kod błędu>
(5B) - Nie występuje
P0650 - Brak komunikacji CAN z mod. ster. kol. kierown. (SCM)
(70) - Obecny
P1614 - Niewłaściwy kluczyk z transponderem
(50) - Nie występuje
P1616 - CIM (Moduł kolumny kierowniczej) - błędny identyfikator środowiska
(00) - Nie występuje
U2105 - CAN-BUS - brak komunikacji z ECM (modulem kontroli silnika)
(00) - Nie występuje
U2116 - Brak komunikacji magistrali CAN z zestawem wskaźników
(00) - Obecny
U2141 - Brak komunikacji CAN z tyln. centralką elektr. (REC)
(00) - Nie występuje
EDIT
I jeszcze jedno info. Rok temu wymieniłem CIM Na nowszy model, działał bez zarzutu
Posty pisane w krótkim odstępie czasowym edytujemy i scalamy - GOTI
B3925 - Otrzymano niewłaściwy identyfikator środowiskowy IPC (zestaw wskaźników)
(00) - Obecny
B3929 - Otrzymano niewłaściwy identyfikator środowiskowy REC (Tylny zespół elektroniczny)
(00) - Nie występuje
U2116 - Brak komunikacji magistrali CAN z zestawem wskaźników
(00) - Obecny
U2141 - Brak komunikacji CAN z tyln. centralką elektr. (REC)
(00) - Nie występuje
P2279 - <Nieznany kod błędu>
(5B) - Nie występuje
P0650 - Brak komunikacji CAN z mod. ster. kol. kierown. (SCM)
(70) - Obecny
P1614 - Niewłaściwy kluczyk z transponderem
(50) - Nie występuje
P1616 - CIM (Moduł kolumny kierowniczej) - błędny identyfikator środowiska
(00) - Nie występuje
U2105 - CAN-BUS - brak komunikacji z ECM (modulem kontroli silnika)
(00) - Nie występuje
U2116 - Brak komunikacji magistrali CAN z zestawem wskaźników
(00) - Obecny
U2141 - Brak komunikacji CAN z tyln. centralką elektr. (REC)
(00) - Nie występuje
EDIT
I jeszcze jedno info. Rok temu wymieniłem CIM Na nowszy model, działał bez zarzutu
Posty pisane w krótkim odstępie czasowym edytujemy i scalamy - GOTI
Ostatnio zmieniony 22 lis 2015, 15:34 przez MIRKO8, łącznie zmieniany 1 raz.
MIRKO8
Podstaw zegary na próbę może ktoś Ci pożyczy
Auto bez problemu można zamknąć w zamkach są takie otwory w które wkładasz kluczyk i potem zatrzaskujesz drzwi.Jest to opisane na forum.
Jak zegary są zimne a kluczyk jest w pozycji zapłon sprawdź czy po naciśnięciu przycisku od zerowania przebiegu pojawi się coś na wyświetlaczu.
Auto bez problemu można zamknąć w zamkach są takie otwory w które wkładasz kluczyk i potem zatrzaskujesz drzwi.Jest to opisane na forum.
Jak zegary są zimne a kluczyk jest w pozycji zapłon sprawdź czy po naciśnięciu przycisku od zerowania przebiegu pojawi się coś na wyświetlaczu.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2015, 12:21 przez drahe, łącznie zmieniany 1 raz.
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
Uwaga do wszystkich. Właśnie znalazłem przyczynę.
1.Otworzyłem dużym śrubokrętem Od strony kabiny tylną klapę
2.Zacząłem sprawdzać bezpieczniki i w trakcie zauważyłem nie dociśniętą wtyczkę, która dostarcza całe zasilanie do tylnej centralki (taka do której dochodzą dwa grube czerwone kable) Powinna być tak wciśnięta w gniazdo by zaskoczył na niej zatrzask. Widocznie jak kolega mi pół roku temu próbował podłączyć gniazdo do przyczepy ,wyciągał tą wtyczkę i nie dokładnie wepchnął z powrotem. Jakoś pół roku jeździłem i styk był, pewnie na wybojach się wysunęła. Już wszystko gra. Teraz rozumiem, że OP-Com wołał brak komunikacji między innymi z tylną centralką.
Dziękuję wszystkim za próbę udzielenia mi pomocy.
Temat uważam za zamknięty
1.Otworzyłem dużym śrubokrętem Od strony kabiny tylną klapę
2.Zacząłem sprawdzać bezpieczniki i w trakcie zauważyłem nie dociśniętą wtyczkę, która dostarcza całe zasilanie do tylnej centralki (taka do której dochodzą dwa grube czerwone kable) Powinna być tak wciśnięta w gniazdo by zaskoczył na niej zatrzask. Widocznie jak kolega mi pół roku temu próbował podłączyć gniazdo do przyczepy ,wyciągał tą wtyczkę i nie dokładnie wepchnął z powrotem. Jakoś pół roku jeździłem i styk był, pewnie na wybojach się wysunęła. Już wszystko gra. Teraz rozumiem, że OP-Com wołał brak komunikacji między innymi z tylną centralką.
Dziękuję wszystkim za próbę udzielenia mi pomocy.
Temat uważam za zamknięty
MIRKO8
-
- Bywalec
- Posty: 188
- Rejestracja: 16 maja 2010, 18:02
- Lokalizacja: warszawa
- Model: