Witajcie,
Wszystko było OK do dnia wymiany drążków kierowniczych. Po wymianie zaczęło cieknąć z maglownicy po obu stronach gdzie są gumowe osłony elastyczne. Kiedy wymieniałem drążki widziałem, że mają one jakieś otwory, w jakim celu one są ??
Pozdrawiam!
Maglownica cieknie po wymianie drążków kierowniczych
Moderator: Sebu$
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Otwory są prawdopodobnie tylko i wyłącznie potrzebne podczas procesu produkcji. Zakładam, że podczas toczenia wchodzi w niego kieł łoża tokarki, nie ważne... Drążki tak mają.
Jeżeli chodzi o wyciek to podczas wymiany przez dokręcanie mogłeś uszkodzić uszczelniacze na maglownicy i doszło do wycieku. Kontroluj płyn czy ucieka, jak tak to niestety czeka cię regeneracja.
Drążki podczas wymiany powinno się dokręcać jednocześnie z obu stron żeby nie powodować skręcania listwy przekładni.
Jeżeli chodzi o wyciek to podczas wymiany przez dokręcanie mogłeś uszkodzić uszczelniacze na maglownicy i doszło do wycieku. Kontroluj płyn czy ucieka, jak tak to niestety czeka cię regeneracja.
Drążki podczas wymiany powinno się dokręcać jednocześnie z obu stron żeby nie powodować skręcania listwy przekładni.
Witam . Dzisiaj rano zauważyłem że Zośka mi plami zajżałem pod spud i zobaczyłem że maglownica jest mokra z prawej strony jak się przyjżałem to przewód aluminiowy który wychodzi z maglownicy i on chyba idzie do przekladni jest mokry od nakrętki do połowy pytanie te przewody da się dokupić? Bo jak szukam na allegro to są same te które od pompy odchodzą cisnienowe.pozdrawiam