Siemka.
Problem polega na tym że jak troszkę wcisnę pedał i wejdzie na wyższe obroty na 4 biegu to zapala mi się silnik na desce i zafira jest zamulona. Maksymalnie jedzie około 80-90 km/h i na obroty nie wchodzi.
Pierwsza diagnoza że EGR wyjęty wyczyszczony i to samo.
Po podniesieniu maski jest luźny wężyk od podciśnienia z lewej strony, jak zatkam np. śrubką to objawy znikają.
Tylko nie chcę mieć śrubki bo on gdzieś na pewno wchodził, na końcu wężyka jest takie kolanko gumowe grubsze.
Ktoś się orientuje gdzie to powinno być podłączone????
Zafira A 2.2 DTI silnik Y22DTR 125KM
Podciśnienie luźny wężyk
Moderator: Sebu$
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
To może fotke daj to pomożemy lub tu poczytaj.
viewtopic.php?t=173&start=990
viewtopic.php?t=173&start=990
-
- Debiutant
- Posty: 41
- Rejestracja: 16 lip 2017, 12:54
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Brzozów
- Auto: Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z18xe
- Gender:
W z18xe taki wężyk, w zasadzie poliamid (bo jest sztywny) wychodzi przez elektrozawór z filtra par paliwa i tym gumowym kolankiem wchodzi od tyłu do podstawy przepustnicy, ale to benzyna w dieslu nie mam pojęcia jak to wyglada