Cześć czy ktoś z Was próbował zamienić piasty w Zafirę C z np insignią ? By zmienić piasty na 5*120 zamiast 5*115 ?
Czy to możliwe ?
Czyli w sumie piasty tarcze zaciski łożyska półosie ?
Z Insignia ?
Czy może piasty są identyczne różnią się tylko rozstawem śrub.
SWAP
Moderator: Sebu$
-
- Przeglądacz
- Posty: 50
- Rejestracja: 24 lut 2020, 20:50
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Srocko
- Auto: Zafira1.4T(140) Cosmo opc
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: C14net
SWAP
Ostatnio zmieniony 24 mar 2020, 20:31 przez marek borcin, łącznie zmieniany 1 raz.
Czasem chętnie wrócił bym do corsy 1.0
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1813
- Rejestracja: 25 maja 2016, 08:00
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Insignia
- Model: A
- Oznaczenie silnika: A16LET
- Gender:
każda insignia A miała rozstaw 5X120, w insigni B dopiero jest 5x115
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy OPEL wszystkie modele do 2020r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Zafira C i inne
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
-
- Przeglądacz
- Posty: 50
- Rejestracja: 24 lut 2020, 20:50
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Srocko
- Auto: Zafira1.4T(140) Cosmo opc
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: C14net
Po co chcę zmieniać? . W sumie to czysto hipotetyczne pytanie, bo jak widzę zasadniczo wszystko jest inne nawet w grupie samej zafiABC i równie dobrze mógłbym chcieć przekładać piasty od lambo. mam poprostu ładne koła od BMW . Do dystansów zmieniających nie mam przekonania z uwagi na fakt że toczone są z aluminium a nie stali i że większość pochodzi jednak od braci Chińczyków. Chyba szybciej byłoby zlecić dotoczenie stalowych.
Czasem chętnie wrócił bym do corsy 1.0
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Ja bym zainwestował w dobre dystanse zmieniające rozstaw (np. Dystom) ale minimum 20 mm szerokości więc trzeba dobrze pomierzyc. Same dystanse (choć są z aluminium) są trwałe bo mają wtopione "wkrętki" metalowe do przykrecania śrub od koła
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
-
- Przeglądacz
- Posty: 50
- Rejestracja: 24 lut 2020, 20:50
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Srocko
- Auto: Zafira1.4T(140) Cosmo opc
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: C14net
kupilem dystanse , ale wolę dać dluższe szpilki. choc rozumiem , że macie zaufanie do tych zmieniających z dodatkowymi szpilkami. W tej chwili kupilem eibachy 2x 12mm w cenie 75 zl z przesyłką z dedykowanymi szpilkami +15mm do piasty Zafi. Zobaczymy czy uda mi sie zmienić je samemu ( szpilki wciskane ),bo nie widze tam frezu na wybicie jak w bmw gdzie nie trzeba nawet tarcz zdejmować tylko jarzmo odkrecalem. Boje sie ze trzeba będzie demontować piastę.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2020, 22:37 przez marek borcin, łącznie zmieniany 1 raz.
Czasem chętnie wrócił bym do corsy 1.0