Witam kolegów.
Mam pytanko natury teoretycznej.
Dziś wymieniłem przegub zewnetrzny i osłonę wewnętrznego.
I tak się zastanawiam czy jest możliwe aby półoś wyskoczyła z przegubu przy max skręcie w któraś stronę?
Tam trzyma ją ten pierścień rozprężny, ale gdyby go nie wkładać?
Bo miałem problem z nim bo mi się delikatnie zdeformował i się zastanawiałem coby go nie wkładać, ale stary znalazłem na szczęście.
Półoś i przegub
-
- Przeglądacz
- Posty: 71
- Rejestracja: 18 wrz 2019, 06:54
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Auto: Zafira B 1.9cdti 120
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Czesław
- Zafiromaniak
- Posty: 1085
- Rejestracja: 30 gru 2013, 22:38
- Imię: Czesław
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Meriva B 1,4 120 KM
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Nel
- Gender:
- Kontakt:
Może zobacz tutaj-- https://www.youtube.com/results?search_ ... pel+zafira
czesiek_ze
-
- Przeglądacz
- Posty: 71
- Rejestracja: 18 wrz 2019, 06:54
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Auto: Zafira B 1.9cdti 120
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
No tak tylko to nie odpowiedź na moje pytanie.
Jak wymienić przegub to wiem.
Tylko czy półoś może wyskoczyć z przegubu jeśli bym nie dał pierścienia rozprężnego?
Bo szukałem na google i tematów troche jest tylko głównie mazdy, toyoty i audi. W oplach nic nie znalazłem.
Ale dobra, to tylko pytanie teoretyczne
Jak wymienić przegub to wiem.
Tylko czy półoś może wyskoczyć z przegubu jeśli bym nie dał pierścienia rozprężnego?
Bo szukałem na google i tematów troche jest tylko głównie mazdy, toyoty i audi. W oplach nic nie znalazłem.
Ale dobra, to tylko pytanie teoretyczne