opel-zafira-elite-2017r-automatpolskisalonfakturavat23-7osobowybezwypadkowy
Moderator: Tunio999
opel-zafira-elite-2017r-automatpolskisalonfakturavat23-7osobowybezwypadkowy
Pytanie do znawców tematu. Szukam Opla Zafira C 2.0 CDTI bo chodzi mi o jak najlepsze parametry silnika.
Niestety według moich kryteriów wyboru jest ich dość mało. Zależy mi na tym żeby był jak najświeższy i miał bardzo dobre wyposażenie.
Szukam konkretnych opinii. Moje przebiegi roczne to w granicach 15 - 20 tysięcy. Obecny diesel tyle, że z grupy VAG daje radę i nie mam z nim problemów, a z jednostką napędową Opla nie miałem żadnej styczności. Tyle tylko, że po kilku Volkswagenach chciałbym kupić coś innego z większym bagażnikiem min. dla psa.
Czy moglibyście spojrzeć na te ogłoszenia? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 7356b40bc4
Poprawiłem - Rybka
Niestety według moich kryteriów wyboru jest ich dość mało. Zależy mi na tym żeby był jak najświeższy i miał bardzo dobre wyposażenie.
Szukam konkretnych opinii. Moje przebiegi roczne to w granicach 15 - 20 tysięcy. Obecny diesel tyle, że z grupy VAG daje radę i nie mam z nim problemów, a z jednostką napędową Opla nie miałem żadnej styczności. Tyle tylko, że po kilku Volkswagenach chciałbym kupić coś innego z większym bagażnikiem min. dla psa.
Czy moglibyście spojrzeć na te ogłoszenia? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 7356b40bc4
Poprawiłem - Rybka
Ostatnio zmieniony 11 maja 2021, 20:39 przez Rybka, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec
- Posty: 101
- Rejestracja: 06 mar 2020, 08:22
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: GLC
- Auto: Zafira
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Wybierasz piękne auta z super wyposażeniem!
Każde wydaje się być warte uwagi.
W tych rocznikach silnik to B20DTH montowany również w Insignii. Uwaga: jest to silnik opla, wsadzany tylko do opla (nie to samo co a20dth 130, 160, 165 lub 195km produkcji włoskiej, który można znaleźć w fiacie, saabie itd). Ogólnie silnik uchodzi za udany i żwawszy niż a20dth. Ogólnie polecam poczytać o B20DTH.
Każde wydaje się być warte uwagi.
W tych rocznikach silnik to B20DTH montowany również w Insignii. Uwaga: jest to silnik opla, wsadzany tylko do opla (nie to samo co a20dth 130, 160, 165 lub 195km produkcji włoskiej, który można znaleźć w fiacie, saabie itd). Ogólnie silnik uchodzi za udany i żwawszy niż a20dth. Ogólnie polecam poczytać o B20DTH.
Zafira C A20DTH + Corsa D A14XER
Czytałem i jeszcze poczytam. Nie chcę iść na łatwiznę, ale też nie zamierzam się władować w koszty.
Jeżeli jesteś w stanie podpowiedzieć jaki silnik wybrać to będę wdzięczny. Generalnie zależy mi na tym żeby auto było żwawe. Mam w planach zrobienie chipa i też nie wiem jak taki silnik będzie się sprawował. Tunerzy oczywiście mówią och i ah, ale ja nie miałem styczności z takim autem. Wszystkie mojej poprzednie auta z grupy VAG były robione i nie miałem żadnych problemów.
Jeżeli jesteś w stanie podpowiedzieć jaki silnik wybrać to będę wdzięczny. Generalnie zależy mi na tym żeby auto było żwawe. Mam w planach zrobienie chipa i też nie wiem jak taki silnik będzie się sprawował. Tunerzy oczywiście mówią och i ah, ale ja nie miałem styczności z takim autem. Wszystkie mojej poprzednie auta z grupy VAG były robione i nie miałem żadnych problemów.
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Kolego jeden temat jedno auto. poczytaj. viewtopic.php?f=11&t=1838
-
- Bywalec
- Posty: 101
- Rejestracja: 06 mar 2020, 08:22
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: GLC
- Auto: Zafira
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Ze swojej perspektywy: szukalem zafiry z silnikiem, jaki przy jej sylwetce nie bedzie mial problemu z predkosciami przelotowymi rzedu 170-190 na kilkusetkilometrowej trasie. Wybor zawezyl sie do a20dth, a20dtr lub b20dth. Ze wzgledu na adblue i jego problematyke w zafirach (w szczegolnosci po updacie softu sterownika pompy adblue) oraz ze wzgledu na rzadkie wystepowanie silnika b20dth zdecydowalem sie na starszy egzemplarz (niestety tylko z a20dth, wolalbym a20dtr). Oczywiscie w tej generacji silnikow uszczelka smoka do wymiany na start, a reszta to juz raczej eksploatacyjne tematy. Po roku posiadania zafiry i kilku dlugich trasach oceniam swoj wybor jako trafiony, auto nie boi sie wyzszych predkosci (a nie mam jeszcze chipa), niemniej jednak na sprint spod swiatel nie ma co liczyc :p Zafira wazy zbyt duzo.
Zafira C A20DTH + Corsa D A14XER
Hej!
Nie chodzi mi o to żeby ktoś wybrał za mnie auto, ale przy tylu informacjach wybór nie jest łatwy.
U mnie najważniejszym czynnikiem jest dobre wyposażenie, mocny silnik, jak najświeższy rok produkcji no i oczywiście faktura. Także w kwestii wyboru silnika nie mam szans bo albo będę szukał mocnej benzyny co przy Zafirze jest ciężkie gdyż występują same 1.4 Turbo. 200 konnej opcji nie widziałem. Poza tym diesle od 136 do 170. Z racji tego, że to ciężkie auto to nastawiam się na mocniejszy silnik. Ja wychodzę z założenia, że jak trafię na zadbany egzemplarz i będę dbał o auto to raczej powinno być ok chociaż nie zawsze to idzie w parze. Zobaczymy co tam uda się trafić.
Nie chodzi mi o to żeby ktoś wybrał za mnie auto, ale przy tylu informacjach wybór nie jest łatwy.
U mnie najważniejszym czynnikiem jest dobre wyposażenie, mocny silnik, jak najświeższy rok produkcji no i oczywiście faktura. Także w kwestii wyboru silnika nie mam szans bo albo będę szukał mocnej benzyny co przy Zafirze jest ciężkie gdyż występują same 1.4 Turbo. 200 konnej opcji nie widziałem. Poza tym diesle od 136 do 170. Z racji tego, że to ciężkie auto to nastawiam się na mocniejszy silnik. Ja wychodzę z założenia, że jak trafię na zadbany egzemplarz i będę dbał o auto to raczej powinno być ok chociaż nie zawsze to idzie w parze. Zobaczymy co tam uda się trafić.