Witam wszystkich, mam problem z turbosprężarka, kupiłem regenerowaną od początku zawór upustowy rzegotał przy schodzeniu turba z obrotów, poszła na reklamację wymienili zawór, zaspawali połączenie zaworu z gruszką ma być. Zrobiłem około 1 tyś km już od nowa słychać zawór i mało tego pokazał się olej. Czy ktoś może polecić kogoś kto ogarnie to turbo dobrze i będzie to jeździć nie chcę już testować kolejnych ludzi którzy regenerują bo nie mam już na takie testy pieniędzy. Kilka zdjęć dla podglądu.
https://zapodaj.net/plik-iTI8sDJWND
https://zapodaj.net/plik-jH25IZi3tA
https://zapodaj.net/plik-MkBKgg2Yqh
Turbosprężarka 2.0 opc silnik LEH
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Perun turbo wysyłkowo, ewentualnie zapytaj Krzyśka @ryba1
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX