Kody Błędów
Kody Błędów
witam wszystkich użytkowników zafir:) mam problem z moją a mianowicie sprawdziem kody błędów znanym sposobem(gaz i hamulec) i wyskoczyły mi następujące błędy:
070304
161450
19010F
Chciałem dodac jeszcze że powyżej 3 tys obrotów włącza sie tryb serwisowy.
Jeszcze jedno.wiecie z jaką końcówką kupić kabel diagonostyczny do mojej zafi bo za bardzo sie nie orientuje.dzięx
//zmieniłem temat na czytelniejszy //BajBus
070304
161450
19010F
Chciałem dodac jeszcze że powyżej 3 tys obrotów włącza sie tryb serwisowy.
Jeszcze jedno.wiecie z jaką końcówką kupić kabel diagonostyczny do mojej zafi bo za bardzo sie nie orientuje.dzięx
//zmieniłem temat na czytelniejszy //BajBus
Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 19:05 przez marcinek16, łącznie zmieniany 2 razy.
Ad.1 http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=157
0703 Uszkodzenie w układzie sterowania automatyczną skrzynią biegów - usterka konwertera momentu napędowego lub wyłącznika świateł hamowania „B"
Masz automatyczną sk.biegów?
Ad.2 http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... c&start=15 drugi post Analyzera.
Ad.3 http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... ight=p1901
Jeśli masz na myśli fejs do diagnostyki Zafiry to w dziale kupno-sprzedaż jest user mmkop,który sprzedaje co trzeba.
0703 Uszkodzenie w układzie sterowania automatyczną skrzynią biegów - usterka konwertera momentu napędowego lub wyłącznika świateł hamowania „B"
Masz automatyczną sk.biegów?
Ad.2 http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... c&start=15 drugi post Analyzera.
Ad.3 http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... ight=p1901
Jeśli masz na myśli fejs do diagnostyki Zafiry to w dziale kupno-sprzedaż jest user mmkop,który sprzedaje co trzeba.
Ostatnio zmieniony 15 sty 2010, 13:39 przez Anony Mous, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2370
- Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
- Imię: Grisza
- Lokalizacja: KR/WF
- Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
- Model: ZBZAAF
- Oznaczenie silnika: Z22yh20LET
Się spóźniłem z wyjaśnieniami.
Marki zrobił wszystko
Wszystkie kody po odpowiednim skróceniu (pierwsze 4 cyfry) wybijajają w google i kierują do nas, hehe
EDIT:
Światła--- trza by sprawdzić ich czujkę tą co jest przy hamucu i lampy z tyłu--- czy żarówki sprawne i kabelki idące doń. najbardziej obstawiam czujkę lub bezpiecznik od niej/stopów
Marki zrobił wszystko
Wszystkie kody po odpowiednim skróceniu (pierwsze 4 cyfry) wybijajają w google i kierują do nas, hehe
EDIT:
Światła--- trza by sprawdzić ich czujkę tą co jest przy hamucu i lampy z tyłu--- czy żarówki sprawne i kabelki idące doń. najbardziej obstawiam czujkę lub bezpiecznik od niej/stopów
bezpieczniki juz były przejrzane pare dni temu i dwie 5-tki były do wymiany ale problem pozostał. do czujki sie dokopie i zobacze za chwile jak auto wróci na podwórko;p dzwoniłem dziś do znajmowego co ma sklep z cześciami i pytałem sie o czujnik od hamulca i czujnik ciśnienia filtra cząstek to jak zadzonił do hurtowni to powiedzieli że czyjnika hamulców nie mają a o czujniku filrta cząstek nie słyszeli
co do czujnika świateł to nie dokopałem sie od niego bo nie mam odpowiednich kluczy i dopiero jutro u kuzyna spróbujemy ale jak się włączyło zapołon to światła hamowania były a już za drugim wciśnięciem nie było i tak w koło.z czujnikiem cząstek to tez nic nie zdziałałem... brak sprzętu
a i bezpieczniki sprawdzone, wszyskie są
--scalone--
no i tak.dzis zrobiony stop ale ile zabawy... czujka coś nie grała niby ale jak sie przełożyło w kostce co wchodzi co czujki hamowania to światło sie znalazło. powiedzcie mi gdzie znajduje sie filtr cząstek bo kuzyn mi mówił ze zaraz za kolektorem wydechowym z przodu. przy czujce do filtra cząstek obydwa przewody są całe.
//scaliłem posty
a i bezpieczniki sprawdzone, wszyskie są
--scalone--
no i tak.dzis zrobiony stop ale ile zabawy... czujka coś nie grała niby ale jak sie przełożyło w kostce co wchodzi co czujki hamowania to światło sie znalazło. powiedzcie mi gdzie znajduje sie filtr cząstek bo kuzyn mi mówił ze zaraz za kolektorem wydechowym z przodu. przy czujce do filtra cząstek obydwa przewody są całe.
//scaliłem posty
Ostatnio zmieniony 16 sty 2010, 21:48 przez marcinek16, łącznie zmieniany 1 raz.
Do rocznika 2007 są dwa czujniki do mierzenia ciśnienia...później montowany był tylko jeden.W tym temacie koledzy pisali http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=350&start=0
Witam.
W Zafirze B z 2008 (1.7 po lifcie) dwa dni po zakupie zapaliła się kontrolka serwisu. Dzięki poradom z forum "wypedałowałem" następujący błędy:
ECN 48006 oraz 48106.
Niestety nie pasują te kody do kodów błędów które znalazłem na forum. Auto jeździ normalnie, a nie chcę jechać do aso bo przyznam szczerze, że się spłukałem na zakup, przegląd z wymianą płynów i AC.
Pomocy.
mk.
W Zafirze B z 2008 (1.7 po lifcie) dwa dni po zakupie zapaliła się kontrolka serwisu. Dzięki poradom z forum "wypedałowałem" następujący błędy:
ECN 48006 oraz 48106.
Niestety nie pasują te kody do kodów błędów które znalazłem na forum. Auto jeździ normalnie, a nie chcę jechać do aso bo przyznam szczerze, że się spłukałem na zakup, przegląd z wymianą płynów i AC.
Pomocy.
mk.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2370
- Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
- Imię: Grisza
- Lokalizacja: KR/WF
- Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
- Model: ZBZAAF
- Oznaczenie silnika: Z22yh20LET
Jakby sie zbytnio grzal silnik to świeci się kontrolka płynu chłodniczego (ale może być za pozno)
A nie bedzie to cos w zwiazku z Intercoolerem?
Albo wentylator?
Jak nie jezdzisz po miescie to mozna tego nie odczuwac,a le generalnie trzeba by sprawdzić jak wyglada IC i przewody wokół niego. Ale wtedy mocy by zbyt nie mial z kolei.
Albo jakiś elektryk i cos jest walniete przy wentylatorze--- czujnik, silniczek, termostat?
Moze termostat dziwny, ale ja w Astrze miałem tak że wentylator sprawny, a silnik grzal sie strasznie szybko, dobrze ze ciepelko dalem od razu na maxa. Okazalo się ze termo nie dawal na duzy obieg i sie nie chlodzilo
A nie bedzie to cos w zwiazku z Intercoolerem?
Albo wentylator?
Jak nie jezdzisz po miescie to mozna tego nie odczuwac,a le generalnie trzeba by sprawdzić jak wyglada IC i przewody wokół niego. Ale wtedy mocy by zbyt nie mial z kolei.
Albo jakiś elektryk i cos jest walniete przy wentylatorze--- czujnik, silniczek, termostat?
Moze termostat dziwny, ale ja w Astrze miałem tak że wentylator sprawny, a silnik grzal sie strasznie szybko, dobrze ze ciepelko dalem od razu na maxa. Okazalo się ze termo nie dawal na duzy obieg i sie nie chlodzilo