witam i chciałbym zapytać czy można podkręcić moc mojego 1.8 125 km
czy ma ktoś pomysła.
moc!!!!!!!!
Moderator: Sebu$
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2370
- Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
- Imię: Grisza
- Lokalizacja: KR/WF
- Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
- Model: ZBZAAF
- Oznaczenie silnika: Z22yh20LET
konwersja bebechów z jakiegoś rozbitego OPla z silnikiem Z18XER
Głowica, wałki i system zmiennych faz, rozrząd itp... Na tym byś zyskał z jakieś 15, w porywach 20KM Nmów nie wiem ile, ale też co do kosztów nie mam pojecia..
To jest teoretycznie najprostsza opcja
Albo standartowe dla wolnossaka: polerowanie, rozwiercanie,planowanie, nowy dolot i wydech, chip..---najdroższa opcja
albo Turbo/kompresor--- też drogo ale teoretycznie efekt lepszy
Albo SWAP na Z20let
Głowica, wałki i system zmiennych faz, rozrząd itp... Na tym byś zyskał z jakieś 15, w porywach 20KM Nmów nie wiem ile, ale też co do kosztów nie mam pojecia..
To jest teoretycznie najprostsza opcja
Albo standartowe dla wolnossaka: polerowanie, rozwiercanie,planowanie, nowy dolot i wydech, chip..---najdroższa opcja
albo Turbo/kompresor--- też drogo ale teoretycznie efekt lepszy
Albo SWAP na Z20let
mam jeszcze ochotę zbadać moją zosię co w niej jeszcze mocy zostało na hamowni .
jak dogadam się z gostkiem to spróbujemy zmienić mapę wtrysku.
jak to mówią amerykanie pożywiom uwidim .
jak dogadam się z gostkiem to spróbujemy zmienić mapę wtrysku.
jak to mówią amerykanie pożywiom uwidim .
Generalnie zgadzam się zasłyszaną gdzieś kiedyś opinią że dodatkowe konie w silniku wolnossącym są baaaaardzo drogie i większości wypadków wszelkie przeróbki są nieopłacalne.
Najlepszym i najprostszym sposobem (aczkolwiek nie aż takim prostym) jest przełożenie całego silnika, np. z OPC, można też pokusić się o dołożenie turbiny do tego 1.8 ale to dośc karkołomna robota, której koszt może być podobny jak przekładka całego silnika.
Reasumując, wyhamuj autko i dopiero wtedy zastanów się czy chcesz coś robić, może się mylę ale ciężko Ci będzie w rozsądnych pieniądzach wykrzesać z tego silnika więcej niż kilka koni. Modyfikacje, o których pisze Lorry faktycznie mogą dać zysk do poziomu Z18XER czyli 140 koni ale pociągną za sobą kilka tysiaków i moim zdaniem nie bardzo się to opłaca.
Moja rada: albo wymień cały silnik albo zapomnij o dodatkowych koniach w 1.8 i odkładaj kasę na OPC
Najlepszym i najprostszym sposobem (aczkolwiek nie aż takim prostym) jest przełożenie całego silnika, np. z OPC, można też pokusić się o dołożenie turbiny do tego 1.8 ale to dośc karkołomna robota, której koszt może być podobny jak przekładka całego silnika.
Reasumując, wyhamuj autko i dopiero wtedy zastanów się czy chcesz coś robić, może się mylę ale ciężko Ci będzie w rozsądnych pieniądzach wykrzesać z tego silnika więcej niż kilka koni. Modyfikacje, o których pisze Lorry faktycznie mogą dać zysk do poziomu Z18XER czyli 140 koni ale pociągną za sobą kilka tysiaków i moim zdaniem nie bardzo się to opłaca.
Moja rada: albo wymień cały silnik albo zapomnij o dodatkowych koniach w 1.8 i odkładaj kasę na OPC
Astra G 1.6 X16SZR (w gazie) - sprzedana
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...