filtr paliwa

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
rafi

filtr paliwa

#1 Post autor: rafi »

Mam problemy z rannym odpalanie. Rano przed odpaleniem zajżałem do filtra nie był pełny paliwa było ok.3/4 na przwwodzie paliwowym przed filtrem mam załorzony zawór zwrotny obudowa ok. jest morzliwe że paliwo spłyneło do pompy?

Awatar użytkownika
scaniairizar
Mieszkaniec
Posty: 397
Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
Lokalizacja: małopolska
Model:

#2 Post autor: scaniairizar »

tam RZadko kiedy jest pelno. przynajmniej u mnie, nawet nie zaglądałem tam. ale jezeli masz problemy z rannym odpaleniem to zobacz na przepływy. bo moze tam sie zapowietrza.


//poprawione :D
Ostatnio zmieniony 04 lip 2009, 18:31 przez scaniairizar, łącznie zmieniany 1 raz.
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!

rafi

#3 Post autor: rafi »

Dzięki za odpowiedz , sprawdziłem już wszystko. wczoraj wymieniłem filtr paliwa bo pocił sie rano dotykałem spodu filtra i był wilgotny. dziś sprawdzałem było sucho. ciekawy jestem jak z odpaleniem rano.Hej.

Awatar użytkownika
rzadki
Zafiromaniak
Posty: 787
Rejestracja: 06 sty 2009, 17:16
Lokalizacja: Gdańsk
Model:

#4 Post autor: rzadki »

scaniairizar pisze:żadko
proszę Cię :evil:

:P
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
scaniairizar
Mieszkaniec
Posty: 397
Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
Lokalizacja: małopolska
Model:

#5 Post autor: scaniairizar »

nie bij. rozpęd. ;o normalnie nie wale takich byków, więc kłaniam się do stóp <wstydniś>
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!

Awatar użytkownika
rzadki
Zafiromaniak
Posty: 787
Rejestracja: 06 sty 2009, 17:16
Lokalizacja: Gdańsk
Model:

#6 Post autor: rzadki »

spoko, spoko :) cóż, najwyżej przy najbliższej okazji stawiasz piwo ;)
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. ;)
Obrazek

rafi

#7 Post autor: rafi »

Co jest panowie ja mam problemy ,a wy tłuczecie się o jeden wyraz.

budrys

#8 Post autor: budrys »

a nie masz czasem padnietych świec żarowych?
skoro rano masz problem z odpalaniem,
ja bym sprawdził czy świece nie są do wymiany. :roll:

Awatar użytkownika
scaniairizar
Mieszkaniec
Posty: 397
Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
Lokalizacja: małopolska
Model:

#9 Post autor: scaniairizar »

mnie interesuje teraz to, czy po wymianie tego filtra już jest lepiej ?
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!

rafi

#10 Post autor: rafi »

witam od wymiany filtra jest lepiej bo obudowa jest sucha , z odpalaniem do dziś bez mian. Diś rano przed robotą zachciało mi się sprawdzić napięcie na świecach i pomiar wyszedł taki przy temperaturze 17 sto. świece grzałt 20sek. odłączyłem miernik i podgrzałem 3 razy, silnik odpalił od kopa. Myśle że to czujnik albo soft w eku Może ktoś wie jaka jest rezystancia dobrego czujnika? :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”