[A] Klimatronic - brak ciepłego powietrza
Moderator: Sebu$
[A] Klimatronic - brak ciepłego powietrza
Może się powtarzam z tym postem (żeby nie było przejrzałem forum). Chodzi o to że jeszcze dwa dni temu maiłem ciepełko w Zośce a dziś przejechałem 50 km temp. wody na zegarze ok 90 st.C a z nawiewów lodowate powietrze. Próbowałem wszystkiego temp. ustawiona na max. nawiew minimalny max. i nic. Sprawdziłem zbiorniczek płynu chłodniczego- jak go delikatnie odkręciłem to straszne nadciśnienie w nim było. Nie wiem co robić. Jeśli chodzi o mechanikę samochodową to jestem laikiem . Każda pomoc mile widziana. Dziękuję
PS. Dodam że tydzień temu wymieniłem filtr pyłkowy i nie wiem czy przypadkiem czegoś tam nie uszkodziłem
PS. Dodam że tydzień temu wymieniłem filtr pyłkowy i nie wiem czy przypadkiem czegoś tam nie uszkodziłem
Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 13:26 przez 5tev0, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zafiromaniak
- Imię: Henryk
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
Możesz sprawdzić bezpieczniki które odpowiadają za klimatronika,bezpiecznik F2.22 15A po prawej stronie drugi rząd drugi od góry.bezpiecznik F3.38 10A od prawej strony czwarty rząd drugi od dołu,sprawdź czy działa ci sterowanie rozdziałem powietrza na nogi ,szybę itd,czy rurki wchodzące do nagrzewnicy w komorze silnika są ciepłe ? napisz to, to zobaczymy co dalej..
Sprawdziłem węże doprowadzające wodę do nagrzewnicy i są ciepłe (chyba). Nie jestem pewien czy dobre sprawdzałem więc mam takie jedno pytanko. może ktoś zrobić fotki i mi wskazać którymi przewodami jest dostarczana woda do nagrzewnicy (patrząc od strony silnika po podniesieniu maski) ? Bo idzie tam trochę węży i nie wiem które powinny być ciepłe a które mogą być zimne. Z góry dziękuję