Błędy układu chłodzenia, kontrolka, problemy - porady
Moderator: Sebu$
Błędy układu chłodzenia, kontrolka, problemy - porady
Engine Cooling System:
Trouble Codes:
164 Engine Coolant Temperature Incorrect Signal Present
22 Pushing Blower Motor, Low Input Present
21 Pushing Blower Motor, Malfunction Present
może ktoś wie o co chodzi i jakie mogą być przyczyny
Trouble Codes:
164 Engine Coolant Temperature Incorrect Signal Present
22 Pushing Blower Motor, Low Input Present
21 Pushing Blower Motor, Malfunction Present
może ktoś wie o co chodzi i jakie mogą być przyczyny
Ostatnio zmieniony 24 maja 2021, 22:22 przez Rybka, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam wyskoczył mi taki błąd 17 i nie wiem co on oznacza, jak ktoś podpowie i czy to jest coś poważnego.
Niby nic się z samochodem nie dzieje, jeździ, przyspiesza, pali normalnie
Niby nic się z samochodem nie dzieje, jeździ, przyspiesza, pali normalnie
Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 10:10 przez darekimi, łącznie zmieniany 1 raz.
Koledzy pomózcie.
Na poczatku witam wszystkich.
Problem mam tego typu ,że nie działa wentylator chłodnicy wody na drugim biegu.
Klima działa wszystko jest ok.
Sczytałem błędy op-comem i wyszło , że :
Łączna ilość kodów błędów: 2
00012 - Ssący motor dmuchawy, za słabe wejście
Obecny
00011 - Ssący motor dmuchawy, nieprawidłowe działanie
Obecny
Podmieniałem wentylator , bez zmian.
Podmieniałem moduł sterowania wentylatorami na tego samego typu CG , bez zmian.
Bezpieczniki są ok.
Jeden z kolegów miał identyczny problem , pisalem do niego ale nie odpisuje.
Pomóżcie koledzy bo mnie szlag już trafia na ten samochód.
Na poczatku witam wszystkich.
Problem mam tego typu ,że nie działa wentylator chłodnicy wody na drugim biegu.
Klima działa wszystko jest ok.
Sczytałem błędy op-comem i wyszło , że :
Łączna ilość kodów błędów: 2
00012 - Ssący motor dmuchawy, za słabe wejście
Obecny
00011 - Ssący motor dmuchawy, nieprawidłowe działanie
Obecny
Podmieniałem wentylator , bez zmian.
Podmieniałem moduł sterowania wentylatorami na tego samego typu CG , bez zmian.
Bezpieczniki są ok.
Jeden z kolegów miał identyczny problem , pisalem do niego ale nie odpisuje.
Pomóżcie koledzy bo mnie szlag już trafia na ten samochód.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2021, 21:55 przez Rybka, łącznie zmieniany 2 razy.
Napiszę dla potomnych. Otóż uporałem sie z problemem a powodem zaistniałej sytuacji było przepalenie się bezpiecznika znajdujacego sie w skrzynce w komorze silnika.
I to wszystko. Wentylatory działają , wszystko jest ok.
I pomyśleć , że meczyłem się z tym rok...
I to wszystko. Wentylatory działają , wszystko jest ok.
I pomyśleć , że meczyłem się z tym rok...
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
Podczas jazdy, gdy wchodzę w zakręt lub na większych nierównościach zapala mi się na chwilę do czasu wyprostowania samochodu kontrolka zbiorniczka z gwiazdką. Poziom płynu chłodzącego jest dobry, temperatura silnika na wskaźniku pomiędzy 80 a 90 stopni. Nie wiem co się dzieje. Proszę o jakieś rady.