ZB 1.8 - Silnik pracuje jak diesel
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Coś jest nie tak, bo na początku tematu pisałeś:
To musi być coś niezależne od obrotów silnika czyli najprawdopodobniej nie zasilane z paska tylko np. elektrycznie. Może to dmuchawy ?
Albo jakaś osłona gdzieś tłucze o drgający silnik.
U mnie bardzo klekotał plastik osłaniający od góry cewkę.Zdejmij go na próbę i zobacz czy to to samo.
A jeśli chodzi o wypedałowanie to może poprzednie nie były usunięte i zostały w pamięci.
A więc to nie zmienne fazy, bo one narastałyby z obrotami silnika.ŁukaszJ pisze:Klekot jest taki sam nie narasta waz z przyspieszaniem
To musi być coś niezależne od obrotów silnika czyli najprawdopodobniej nie zasilane z paska tylko np. elektrycznie. Może to dmuchawy ?
Albo jakaś osłona gdzieś tłucze o drgający silnik.
U mnie bardzo klekotał plastik osłaniający od góry cewkę.Zdejmij go na próbę i zobacz czy to to samo.
A jeśli chodzi o wypedałowanie to może poprzednie nie były usunięte i zostały w pamięci.
Odwiedzilem strone z zasada dzialania zmiennych faz rozrzadu i tam pisza ze to normalne,ze przy rozruchu przez chwile jest dziwny odglos zanim olej dojdzie do kol. Przed wymiana klekot ten mialem nie tylko przed ale i po rozruchu. Odnosnie bledu moze tozawor sie przycial i zmienila sie charakterystyka adaptacji ukladu z rzeczywista i sygnalizuje blad.
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Być może usunięcie błędu smartfonem było nieskuteczne.
Jeśli chodzi o stuki to sprawdziłbym to korytko z kablami zawieszone za silnikiem oraz tą pastikową osłonę cewki z napisem ECOTEC.
Jeśli chodzi o stukanie z KZFR to sugeruję zmienić filtr oleju na:
Knecht OX401D,
PURFLUX L387,
MANN+HUMMEL HU 612/2 X.
Mają nieco inne wymiary niż seryjny filtr i zapobiegają ściekaniu oleju na dół silnika podczas dłuższego postoju. Dzięki temu KZFR nie startują na sucho.
Jeśli chodzi o stuki to sprawdziłbym to korytko z kablami zawieszone za silnikiem oraz tą pastikową osłonę cewki z napisem ECOTEC.
Jeśli chodzi o stukanie z KZFR to sugeruję zmienić filtr oleju na:
Knecht OX401D,
PURFLUX L387,
MANN+HUMMEL HU 612/2 X.
Mają nieco inne wymiary niż seryjny filtr i zapobiegają ściekaniu oleju na dół silnika podczas dłuższego postoju. Dzięki temu KZFR nie startują na sucho.