Kody błędów

Posty na tematy techniczne, które nie pasują do żadnego innego działu technicznego, np. HowTo, porady wykonane przez użytkowników.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
Anony Mous

#436 Post autor: Anony Mous »

mariano76 pisze:po "wypedałowaniu" występują następujące kody
ECN 040907
ECN 040304
ECN 060658
ECN 063806
ECN 000000
proszę o wyjaśnienie ich znaczenia.Auto podczas jazdy po redukcji biegu osłabło. Zapaliła się kontrolka z kluczykiem.Na wolnych obrotach słychać było klekot jakby zawory, Po lekkim przyśpieszeniu obrotów klekot cichł. Auto bardzo zamulone .
P0403 Exhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction .
Czyli wszystko wskazuje na problemy z zaworem EGR

P0606 PCM Processor Fault

Przemcio

#437 Post autor: Przemcio »

mariano76 serce boli jak czyta się jakie masz problemy. Nie prościej zapytać forumowiczów z Pyrlandii ;) o sprawdzony zakład z Tech-2. Nie wydasz tyle co w ASO a na pewno uzdrowisz autko. :> A tak miotasz się niepotrzebnie.

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#438 Post autor: MieHor »

P0403 Exhaust Gas Recirculation Circuit Open C-015
P0403 Exhaust Gas Recirculation Circuit Low Voltage or High Voltage C-015

P0409 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Feedback Voltage High C-015
P0409 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Feedback Voltage Low C-015
P0409 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Feedback Incorrect Signal C-015

P0606 "Procesor modułu sterującego ECM/PCM - usterka"

P0638 Throttle Control Solenoid Valve High Voltage B-017
P0638 Throttle Control Solenoid Valve Low Voltage B-017

mariano76
Debiutant
Posty: 29
Rejestracja: 08 cze 2011, 10:54
Lokalizacja: wielkopolska
Model:

#439 Post autor: mariano76 »

p 1602 wg mechanika "sprawdz połaczenie sondy lambda".wg kodów z pierwszej strony "sterownik-uszkodzenie modułu czujnika spalania stukowego.gdzie prawda?

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#440 Post autor: MieHor »

P1602 - GM
Type - Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description - Knock Sensor Module Performance Conditions
Cause - Engine running, ECT sensor input more than 104°F, then the PCM detected a fault in the internal Knock Sensor module or its circuit


Tłumaczenie z google:

Typ - Powertrain - Producent Kontrolowane DTC - Producent Controlled
Opis - Knock Warunki moduł czujnika wydajności
Przyczyna - Silnik pracuje, wejście czujnika ECT ponad 104 ° F, a następnie PCM wykrył błąd w wewnętrzny moduł czujnika Knock lub jego obwód

mariano76
Debiutant
Posty: 29
Rejestracja: 08 cze 2011, 10:54
Lokalizacja: wielkopolska
Model:

#441 Post autor: mariano76 »

MieHor pisze:P1602 - GM
Type - Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description - Knock Sensor Module Performance Conditions
Cause - Engine running, ECT sensor input more than 104°F, then the PCM detected a fault in the internal Knock Sensor module or its circuit


Tłumaczenie z google:

Typ - Powertrain - Producent Kontrolowane DTC - Producent Controlled
Opis - Knock Warunki moduł czujnika wydajności
Przyczyna - Silnik pracuje, wejście czujnika ECT ponad 104 ° F, a następnie PCM wykrył błąd w wewnętrzny moduł czujnika Knock lub jego obwód
dzięki za odpowiedz ale można jaśniej.gdzie szukać usterki.wymieniłem sterownik silnika bo nie nadawał się do naprawy (uszkodzona obudowa i wilgoć w środku).kupiłem używkę (firma specjalizująca się komp samochodowymi) i pytanie czy czasami nie wadliwą.

Anony Mous

#442 Post autor: Anony Mous »

a ja zanalazłem:
P1602 Immobilizer/ECM Communication Error

oraz coś z pompą paliwa i małymi dawkami paliwa
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

mariano76
Debiutant
Posty: 29
Rejestracja: 08 cze 2011, 10:54
Lokalizacja: wielkopolska
Model:

#443 Post autor: mariano76 »

czy to co napisał MieHor i kaliope ma coś wspólnego?

Anony Mous

#444 Post autor: Anony Mous »

mariano76 pisze:czy to co napisał MieHor i kaliope ma coś wspólnego?
w sumie nic. MieHor znalazł kod na błąd czujnika spalania stukowego a ja na błędy w pompie paliwa. Immobilizer to rozumiem nic nie ma tu do rzeczy. Ale w cdti nie ma chyba tego czujnika....to chyba tylko w benzynach...także może coś z pompą paliwa.

Awatar użytkownika
marko
Przeglądacz
Posty: 69
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:20
Imię: MAREK
Lokalizacja: kraków
Auto: Opel Zafira C Automat
Model: ZC
Oznaczenie silnika: A20DTH
Gender:
Kontakt:

#445 Post autor: marko »

panowie wywaliło mi 700 km temu auto z kluczykiem i tryb serwisowy kody błędów
112052
112252
dzisjaj znowu to samo ,wiem że to jakieś błędy związane z czujnikiem położenia gazu czy jest możliwe że ma na te błędy wpływ że mam chyba za dużo wlane oleju po wymianie
Marko

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#446 Post autor: Harry200 »

Za duży poziom oleju nie wyrzuci takiego błędu,ten błąd sugeruję jakąś przerwę w obwodzie,czujnik pozycji pedału gazu składa się z dwóch potencjometrów,wygląda że jeden z nich zaczyna szwankować albo niekontakt na wtyczce..

Awatar użytkownika
chabretti
Zafiromaniak
Posty: 2248
Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
Auto: Volvo
Model: V70
Oznaczenie silnika: D5244T5
Kontakt:

#447 Post autor: chabretti »

Ja osobiście miałem podobną sytuację w poprzednim aucie (ford focus 1.8 tddi) na kompie wyszedł mi czujnik położenia pedału przyspieszenia. Objawy podobne obroty do 800-set i zero reakcji. Ponowne odpalenie i chodził jak zły. Najpierw 500km, potem 200km i zeszło do 50km jak to się powtarzało. Wymiana pedału gazu i kolejne 3 latka nie było problemów. Koszt był jakieś 400 zeta. Później go zamieniłem na ZOŚKĘ bo zaczął kwitnąć. Ale do tej pory mam sentyment do mojej byłej foczki, bo jak już ją coś bolało to zawsze na podwórku, nigdy w trasie.
Może faktycznie to ten pedał gazu. :piwo:

Awatar użytkownika
marko
Przeglądacz
Posty: 69
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:20
Imię: MAREK
Lokalizacja: kraków
Auto: Opel Zafira C Automat
Model: ZC
Oznaczenie silnika: A20DTH
Gender:
Kontakt:

#448 Post autor: marko »

dzięki panowie w poniedziałek coś z tym fantem będę działał bo za tydzień czeka mnie spora trasa i auto musi być ok
Marko

Bizonek

#449 Post autor: Bizonek »

No i po co mi to było, no po co? :lol:
Wypedałowałem i mam taki błąd ECN 056471
którego nigdzie nie znalazłem. Teraz się głowię tydzień czasu :). Dobrze, że po nim się pojawia ECN 000000 :)

Anony Mous

#450 Post autor: Anony Mous »

Bizonek, no i po co było ruszać? ;-)
Tempomat koledze dobrze działa?
Żadna kontrolka się nie pali (Check engine, auto z kluczykiem)?
Czy po odpaleniu auto z kluczykiem zapala się na chwile i gaśnie?

056471 - Cruise Control Multi‐Function Input
Signal
Obstawiam chwilowy "niekontakt" w układzie sterowania tempomatem. Może koledzy będą mieli inne pomysły?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna technika”