KOMPUTER POKŁADOWY
Moderator: Sebu$
- BajBus
- Zafiromaniak
- Posty: 1367
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
- Model:
- Kontakt:
przy ncdr1100 konieczne jest radio do sterowania komputerem, bo bez niego on działa w tle i nie można zobaczyć co wyświetla, natomiast w pozostałych nie ma takiej potrzeby
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)
Witam ponownie.
Zaktualizowałem swojego OP COMa i teraz w wersji 1.39 próbowałem zmieniać język. Też się nie udało.
Problemów w tym temacie upatruję w wersji komputera/wyświetlacza.
Dzięki wielkiej uprzejmości kolegi MieHor'a otrzymałem listę wyposażenia seryjnego auta. Wg tej listy mój wyświetlacz to VAT3, a nie MID.
Czy ktoś się już spotkał z takim wyświetlaczem
Zaktualizowałem swojego OP COMa i teraz w wersji 1.39 próbowałem zmieniać język. Też się nie udało.
Problemów w tym temacie upatruję w wersji komputera/wyświetlacza.
Dzięki wielkiej uprzejmości kolegi MieHor'a otrzymałem listę wyposażenia seryjnego auta. Wg tej listy mój wyświetlacz to VAT3, a nie MID.
Czy ktoś się już spotkał z takim wyświetlaczem
Pojęcia nie mam.
W pierwszym rzędzie wyświetla info: np o zewnętrznej temperaturze.
W drugim podaje wartość, np 5 C.
W środkowym wyświetla info z RDS lub datę jeśli radio jest wyłączone.
A w ostatnim podaje godzinę, za którą jest kontrolka CHECK.
Instrukcja obsługi opisuje ten wyświetlacz jako:
Wyświetlacz wielofunkcyjny z układem kontrolnym oraz komputerem pokładowym.
Ten zaś o którym Ty mówisz, to już wyświetlacz graficzny.
W pierwszym rzędzie wyświetla info: np o zewnętrznej temperaturze.
W drugim podaje wartość, np 5 C.
W środkowym wyświetla info z RDS lub datę jeśli radio jest wyłączone.
A w ostatnim podaje godzinę, za którą jest kontrolka CHECK.
Instrukcja obsługi opisuje ten wyświetlacz jako:
Wyświetlacz wielofunkcyjny z układem kontrolnym oraz komputerem pokładowym.
Ten zaś o którym Ty mówisz, to już wyświetlacz graficzny.
Witam serdecznie wszystkich klubowiczów i proszę was o pomoc.
mianowicie chodzi mi o żółtą kontrolkę z napisen CHECK przy zegarku z prawej strony czy powinna zgasnąć czy też się świecić i za co ona odpowiada auto pracuje bez zarzutów tylko co rano mam problem z jej odpaleniem ale do tego już doszedłem zapowietrza się mam zafire od ponad pół roku i w sumie nie zwruciłem na to uwagi.
Czy któryś z kolegów spotkał się już z takim problemem.
dzięki pozdr.
mianowicie chodzi mi o żółtą kontrolkę z napisen CHECK przy zegarku z prawej strony czy powinna zgasnąć czy też się świecić i za co ona odpowiada auto pracuje bez zarzutów tylko co rano mam problem z jej odpaleniem ale do tego już doszedłem zapowietrza się mam zafire od ponad pół roku i w sumie nie zwruciłem na to uwagi.
Czy któryś z kolegów spotkał się już z takim problemem.
dzięki pozdr.
Było o tym na forum, szukaj...
Komputer powinien pokazywać Ci komunikat jak check się świeci.
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... ight=check
Komputer powinien pokazywać Ci komunikat jak check się świeci.
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... ight=check
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
a na początku postu:jaros222 pisze:... jest zużyte klocki i brak płynu w spryskiwaczu
Kolego musisz się zdecydować, ten CHECK to wynik zużytych klocków i braku płynujaros222 pisze: komunikatu żadnego nie mam po przekręceniu kulczyka jest tylko sprewdzenie świateł stopu
Ostatnio zmieniony 13 gru 2011, 13:27 przez MieHor, łącznie zmieniany 1 raz.